Nem tudom mi van velem..teljesen le fagytam,még levegőt is elfelejtettem venni mikor láttam V-t közeledni.
A szívem iszonyú gyorsasággal vert majd kiugorva a helyéről.Éreztem,hogy a vér az arcomba száll,szép piros színt adva ezzel arcomnak.
El akartam menekülni,de a lábaim nem engedelmeskedtek és csak néztem hatalmas szemeibe amik egyre közelebb kerültek hozzám.
Egyre közelebb került és megéreztem magamon leheletét,ami miatt automatikusan hunytam le szemeimet.
Óráknak tűnt,mire puha párnái az enyémekhez értek,és mikor fel is fogtam mi történik azonnal ki pattantak szemeim és őt kezdtem el nézni.
Lehunyta szemeit,haja szemébe lógott és arca nyugodt volt.Hihetetlenül szépnek találtam..órákig el tudtam volna nézni.
Aztán hirtelen megmozdultak párnái enyémeken.Gyengéden csinálta,de én mégse tudtam magamat rávenni,hogy viszonozzam.
Tompán hallottam magunk körül a hangokat,Jimin hangját ismertem fel,amint valamit üvöltözik,de nem értettem.Megszűnt minden,mintha egy burkot húztak volna fel körém és Tae köré.
Végül V ránt vissza ismét,amint kicsit erősebben mozdítja meg száját,ezzel ösztönözve,hogy végre visszacsókoljam.
Ismét lehunyom szemeimet,és nem tudom honnan veszem a bátorságot,de visszacsókolom.
Én csókolózok Taehyungal..én a legjobb barátommal csókolózok.
Mikor végre visszacsókolom,mintha V egy kicsit elmosolyodna és máris erősebben csókol.
Kezét lassan,de határozottan tarkómra simítja ezzel húzva magához közelebb.
Szemeim egyből kipattantak és ismét az ő nyugodt arcát nézem.Mintha megérezte volna,hogy nézem,mert hirtelen szemei kinyílnak és egyenes az én szemeimbe néz.Valami furcsa..valami megváltozott,szemei tüzesek,szinte lyukat égetnek belém.
Végül ő vált el tőlem és visszaül a helyére.Halkan szuszogunk mindketten,ő Jiminre néz,én viszont nem tudok másra nézni csak Ő rá.Mégis mi volt ez..?Miért érzem azt,hogy újra meg akarom csókolni?Újra ezt a csodás érzést akarom,amit Ő nyújtott nekem..
-Hát gyerekek..-kezdte Jimin,mire végre rá kaptam tekintetemet-ez nem volt semmi.-fejezte be és egy sunyi vigyor ült ki az arcára folyamatosan köztem és V között jártatva tekintetét.
-É-én..-kezdenék el beszélni,de egy értelmes szó se hagyja el a számat.Szinte érzem,hogy ég az előbbi csók miatt.-Én k-ki megyek levegőzni.-mondtam el végre,amit szerettem volna és azonnal felállok egyenesen a terasz felé véve az irányt.
Amint kijutok,kifújom a levegőt és megtámaszkodom a korláton és lehajtom a fejemet.
Miért ver még mindig ilyen gyorsan a szívem?Miért látom V arcát,ahányszor lehunyom szemeimet?
Remegő kezeimet számra helyezem,ahol előbb még V ért hozzám.Szinte perzsel,akárhányszor visszagondolok arra a pár másodperce vagy percre..
Hangosan felnyögtem és kezeimet hajamba túrtam,felnézve az égre.
-Hé,haver..-hallok meg hirtelen egy hangot,mire oda kapom a fejemet-tessék ezt idd meg,ettől jobban leszel,hidd el.-nyújt felém egy poharat,amit hezitálás nélkül fogadok el már le is húzom a tartalmát.
Fejemet vissza hajtom a korlátra és nem is tudom mennyi idő telik el,mire érzem,hogy szédülni kezdek.Oké..ez nem olyan,ami az előbb is volt ez más..
Nem látok tisztán,minden el van mosódva..és nem is hallok szinte semmit.Azonnal elrugaszkodom a korláttól és vissza indulok a buliba és V-t kezdem keresni,akit meg is pillantok,amint Jiminnel beszélget.Oda akarom vonszolni magamat,de nem bírok egyenesen menni,de ekkor V egyenesen rám néz.Nekem több sem kell,lábaim megadják a szolgálatot és összerogyok aztán minden elsötétül előttem.
-----
Iszonyú fejfájásra ébredek így ki is nyilvánítom egy fájdalmas nyögéssel,hogy nekem bizony fáj valamim.Szemeimet lassan nyitom ki és először csak homályosan látok,de amint megdörzsöltem szemeimet már valamennyivel jobban látok.Fogalmam sincs hol vagyok,de nagyon világos van.Szemeimet visszahunyom és próbálok visszaemlékezni,hogy mégis mi történt,de semmi sem rémlik..
-Látom jól vagy.-hallottam meg hirtelen mellőlem egy hangot,mire oda kaptam tekintetemet és megláttam,hogy Jimin ül a székben keresztbetett lábakkal.-Jól megijesztettél minket.-nézett rám szúrósan.
-Mi a fene történt?-kérdeztem miközben ismét lehunyom szemeimet.
-Nem tudjuk.Szerintem valami drogot kaptál,ami eléggé kiütött téged.-mondta és ekkor ugrott be,hogy bizony én elfogadtam egy ismeretlen embertől egy poharat.
Felsóhajtok és ülnék fel,de nem tudok.Le nézek magamra és ekkor látom meg,hogy V mellettem alszik és szorosan átölel fejét is hasamon pihenteti és egyenletesen szuszog.Ahogy rá nézek egyből eszembe jut a tegnapi csók és újra elönt a pirosság.
-Bocs..tegnap hajthatatlan volt.Mondtam neki,hogy aludjon a másik szobában,de makacs volt és azt mondta veled alszik,mert nem akarja,hogy bármi történjen veled.-mondta ismét Jimin,de én el nem veszem tekintetemet V alvó arcáról.-Nagyon megijesztetted.Mikor össze estél előtte,azonnal oda futott hozzád és elkezdett pofozgatni meg kiabálni veled.Mindenki őt nézte,még mentőt is akart hívni a hülyéje.-mondja és csak mondja és mondja Jimin,de egy idő után már fel sem fogom mit mondd,csak nézem Taehyungot.
Szája résnyire nyitva van és egyenletesen veszi a levegőt,haja szemébe lóg,és az arca..akár egy angyalnak.
Végül egy halvány mosolyra húzom ajkaimat és haját kisimítom szeméből,így végre látom az egész arcát.
Kezemmel hajába simítok és lágyan kezdem el simogatni,erre V csak a tenyerembe bújik és nyammog párat.
Azonnal szélesen el mosolyodok és tovább nézem alvó arcát.
-Khmm..-hallom meg hirtelen Jimin hangját,mire rá kapom a tekintetemet.El is felejtettem,hogy itt van.-Esetleg zavarok?-kérdezi,de egyből 1 vigyor telepszik arcára,amiből tudom,hogy cseppet sem bántottam meg.-Ki menjek,hogy tovább romizzatok?-húzódik még nagyobb vigyor az arcára.
-Menj a fenébe Park!-néztem rá ingerülten,mire nevetve kelt fel a székről és kifelé indult,ám az ajtóban megtorpant.
-Óvszert a bal alsó fiókban találsz az ágy mellett.-nézett rám egy perverz mosollyal,én pedig megfogtam a legközelebbi párnát és hozzádobtam,ő pedig azonnal ki is rohant a szobából becsukva az ajtót.
Tekintetemet újra V-re vezetem,aztán vissza hajtom fejemet a párnára,át karolom V-t és nem tudom hányadjára,de ismét lehunyom szemeimet élvezve ezt az egészet.
~~~~
Meg is hoztam az 5.részt,és remélem nem okoztam csalódást.:)
Szerintem látszik rajta,hogy nem a legjobb,de septiben írtam meg hajnali 3 fele.xd
A következő részt viszont tényleg csak jövőhéten tudom hozni.☺
xxMinHeezixx
YOU ARE READING
Love or Friendship? (Befejezett)
RomanceJeon Jeong Guk vagyok,de csak Jungkooknak hívnak. 1 átlagos fiú vagyok,ki éli az átlagos életét. Ám egyszer minden csak a feje tetejére állt. Hogy miért és mikor történt fogalmam sincs. De mindez Ő miatta történt..Kim Taehyung. Kim Taehyung..hihetet...