Aki nem bírja a +18-as részt,az ne olvassa,köszönöm.
A szoba alap csendjét,most Taehyung sóhajai és nyögései töltötték be.Az ágyon feküdt hanyatt,gyorsan emelkedő-süllyedő mellkassal,én pedig felette tornyosultam és a nyakán "dolgoztam". Az egész nyaka és kulcscsontja tele volt harapás és szívás nyomokkal,de egyszerűen nem tudtam leállni.Szinte adta magát,hogy ellepjem bársonyos bőrét a jeleimmel.Ahogy egyre lejjebb haladtam,hirtelen "beleütköztem" pólójába,így morogva téptem le azt róla,így feltárulkozott előttem mellkasa.Szusszanásnyi időt sem hagytam neki,azonnal mellkasára hajoltam és azt is harapdálni és szívni kezdtem,aminek következtében Taehyung a hajamba markolt és jólesően sóhajtott fel.Végül megálltam az egyik mellbimbójánál és ajkaim közé véve,erősen megszívtam neki.
Artikulátlanul sikkantott fel,és erősebben mart hajamba,miközben ki nyomta mellkasát.El mosolyodtam,majd fogaim közé véve jobban meg dolgoztam mellbimbóját,miközben a másik kezemmel az oldalát kezdtem el simogatni.Amint másik mellbimbóját is megdolgoztam,hasát csókolgatva indultam egyre lejjebb,majd mikor alhasához értem gyengéden megharaptam az érzékeny bőrt,amitől megremegett.
-J-Jungkookh..-nyögte nevemet.
-Hm?-néztem fel a fátyolos szemeibe,mire csak nyelt egyet,majd hirtelen fordított helyzetünkön,így én kerültem alulra,ő pedig a csípőmön foglalt helyet.Pislogni se volt időm,azonnal elkezdte feltűrni pólómat,én pedig végig mosolyogva segítettem neki leszenvedni magamról azt,majd mikor ezzel megvoltunk,ő azonnal a nyakamra hajolt és ő is szívni kezdte a bőrömet.Azonnal felsóhajtottam,majd fel is nyögtem,amint mozgatni kezdte rajtam a csípőjét.Halk morgások hagyták el a számat,miközben erősen a csípőjére martam.Miután meguntam a játszadozását,magam alá gyűrtem és ajkaira tapadtam,miközben kezemmel a farmerja gombjával kezdtem babrálni.Amint elszakadok ajkaitól,elkezdem leszenvedni róla szűk farmerját,amiben készségesen segít.Amikor már csak egy szál alsóban feküdt előttem,mosolyogva mértem végig a szememmel,majd amikor arcához értem,meg is láttam a zavarban úszó tekintetét és piroskás arcát.Mivel nem bírok magammal újra ajkaira tapadok,míg ujjaimat boxere korcába akasztom és szépen lassan lehúzom azt róla,így végre teljesen meztelenül fekszik alattam. Szemeimmel lassan mérem végig a fedetlen testét ő pedig zavarában kezét az arca elé teszi,amit egy erőtlen kuncogással reagálok le.
-Ne takard el az arcodat.-nyúlok fel kezéhez és elhúzom onnan azt-Nincs rá szükség-nyomok szájára egy aprócska puszit.
-De ez így nem fair..-motyogja halkan én pedig kérdőn nézek rá-te még majdnem teljesen fel vagy öltözve..-folytatja ugyanolyan halkan,mire elnevetem magamat.
-Ezen könnyen tudunk változtatni.-mosolygok le rá,majd ki gombolom nadrágomat és el dobom azt az ágy mellé-Így már jobb?-kérdezem,amire a válasza egy bólintás.
Kezemet lassan levezetem nyakától az alhasáig,ahol óvatosan megkarmolom bőrét,amitől azonnal összerezzen,majd nem várva tovább,lejjebb vezetem egészen férfiasságáig kezemet,amire rá fogok és mozgatni kezdem kezemet rajta.
Azonnal hangosan felnyög,teste is megvonaglik,szemeit pedig lehunyja míg száját beharapja.Másik kezemmel azonnal terpeszbe húzom lábait,hogy könnyebben hozzáférhessek és,amint sikerrel jártam két ujjamat felvezetem szájához,ő pedig értve a célzást nyelve mellé veszi azokat és nyalogatni kezdi.
Mikor elég nedvesnek érzem ujjaimat,ki veszem szájából és be járatához igazítom azokat.
-Biztos akarod?-nézek fel rá kérdőn.Bár tudom,hogy hülye kérdés,hiszen ő mondta,hogy akarja..
ESTÁS LEYENDO
Love or Friendship? (Befejezett)
RomanceJeon Jeong Guk vagyok,de csak Jungkooknak hívnak. 1 átlagos fiú vagyok,ki éli az átlagos életét. Ám egyszer minden csak a feje tetejére állt. Hogy miért és mikor történt fogalmam sincs. De mindez Ő miatta történt..Kim Taehyung. Kim Taehyung..hihetet...