Hajnali 3 van és a plafont bámulom.Hogy miért nem alszok?Egyszerű.Tae addig hisztizett egész nap,míg bele nem egyeztem,hogy nála alszok.Így péntek lévén és mivel idegesített bele mentem.
És,hogy miért nem alszok?Mert TaeTae teljes testével rám feküdt és erősen szorít.Megmozdulni sem tudok és eléggé furán érzem magamat,de fogalmam sincs miért..
Szusszantottam egyet és V arcára tévedt a tekintetem.Be kellett vallanom nagyon szép arca van..akár nőket is megszégyenítően szép,főleg most.Ahogy békésen alszik,nem beszél..igazán szép.Végül ismét jobban bújik hozzám és fejét a nyakamba hajtja.Remek..most még inkább nem tudok aludni,mert érzem nyakamon minden egyes lélegzetvételét,ami eléggé erősen..ingerel.Ismét rá nézek az órára ami szerint 3:15 van.Lassan aludnom kéne,ha nem akarok élőhalott lenni szombaton..
----
-Kookieeee -hallottam meg hirtelen egy fura hangot,mire kissé összeráncoltam a szemöldökömet-Kookiee,ideje felkelni..1 óra van.-ismertem fel végre Tae hangját.Fáradtan nyögtem egyet,ezzel oldalra fordultam és lassan kezdtem kinyitni szemeimet és mikor kitisztult a látásom egy lágyan mosolygó Tae-val találtam szembe magamat,mire össze ráncoltam a homlokomat.-Ne ráncold a homlokodat-tette az említett felületre az ujját és ki simította a ráncokat-így nem vagy olyan helyes.-vigyorodott el és hirtelen felpattant ki sietve a szobából.
"Így nem vagy olyan helyes" visszhangzott a fejemben egyetlen mondata.Miért..miért érzem magamat ilyen furán..?
De választ nem tudtam adni magamnak,mert hamarosan Tae robogott be a szobába kezében egy bögre kávéval,amit hezitálás nélkül fogadtam el és ültem fel,hogy meg tudjam inni.-Nos..-kezdett bele V és rá emeltem tekintetemet,tovább szürcsölgetve a kávémat-most,hogy felkeltél lassan mehetnél fürdeni meg ilyenek,mert találd ki este mit csinálunk-mosolygott rám nagy szemekkel,mire csak fel húztam szemöldökömet-..buliba megyünk.
~~~~~
Nos..meg is jöttem a 2. résszel,ami szintén nem volt túl eseménydús,de mostantól be indul a történet.:)
Amint tudom hozom a következő részt.☺xxMinHeezixx
YOU ARE READING
Love or Friendship? (Befejezett)
RomanceJeon Jeong Guk vagyok,de csak Jungkooknak hívnak. 1 átlagos fiú vagyok,ki éli az átlagos életét. Ám egyszer minden csak a feje tetejére állt. Hogy miért és mikor történt fogalmam sincs. De mindez Ő miatta történt..Kim Taehyung. Kim Taehyung..hihetet...