(Chapter 9)

3.3K 244 25
                                    


-Talán az elején,vagy vágj bele a közepébe vagy mittomén',de kezd már el.-idegeskedett Jimin.

-Könnyű ezt mondani..-morgolódok az orrom alatt én is lehajtott fejjel.

-Jó akkor kezdd azzal,hogy elmondod mi van V-vel.

-Hát ez az,hogy nem tudom..-fakadok ki és lábaimat felhúzom a kanapéra majd átkarolom azokat és államat térdemen támasztom meg.

-Kezdesz megijeszteni Jungkook..-fordul felém Jimin teljes testével.-Kezd el valahogyan,mert így nem tudok segíteni.

-Hahh,-sóhajtottam fel-jó mindjárt,csak adj pár percet míg össze szedem magamat.

Pár perc elteltével mikor sikerült rendeznem a gondolataimat rá néztem Jiminre és felsóhajtottam.

-Khm,-köhintettem,mire ő is rám nézett-tudod..mostanában fura a kapcsolatom V-vel.Furán érzem magamat a közelében,folyton rá gondolok..és mióta megtörtént az a bizonyos dolog a bulin-nézek rá picit szúrósabban-azóta ez az egész sokkal,de sokkal rosszabb.Tudod te mikre gondolok?! Arra,hogy újra megakarom csókolni Taehyungot.Hogy újra érezni akarom ajkait,és azt a csodás érzést,amit azzal nyújtott nekem.Mindennap vele akarok aludni..úgy akarok aludni,hogy ő hozzám bújik én pedig át karolom őt,és érzem a finom illatát.Mostanában azon kapom magamat,hogy őt bámulom..órákon,mikor alszik,bármikor amikor megtehetem.És rettentő féltékeny vagyok,ha mással van..é-én nem értem ezt az egészet..Jimin kérlek segíts!-néztem rá segítségkérően,de ő csak pislogás nélkül nézett rám.-Nekem orvosra van szükségem..mi van velem?Szólalj már meg könyörgöm!-keltem ki magamból.

-Ezt nem hiszem el..-kezdte el halkan-Te beleszerettél V-be.-mondta ki azt a dolgot,amit nem akartam soha,de soha hallani.

Azonnal heves tiltakozásba kezdek.

-Nem,nem nem és nem.Nem szerettem bele V-be.Én nem vagyok meleg..Ő a legjobb barátom,csak most valami nincs rendben,de nem szerettem bele.De még mennyire,hogy nem..a-a..-folytattam volna ellenkezésemet,de Jimin elhallgattatott,ahogy kezét számra nyomta.

-Tiltakozol még pár sort vagy hagyod,hogy beszéljek,hm?-kérdezte,én pedig felszusszantottam és bólintottam,hogy befejeztem,ezért elvette kezét szám elől.

-Na..ígérd meg,hogy végig hallgatsz,csendben-tette hozzá gyorsan-míg be nem fejezem a mondandómat és nem vágsz közbe.-nézett rám komolyan én pedig csak lassan bólintottam.

-Először is,de igen,beleszerettél V-be.Még a hülye is látja,hogy hogyan nézel rá..És szerintem össze is illetek,nagyon cukik lennétek.-mosolyog rám,de én ezt nem tudom viszonozni.Mi?Mivan?-És mióta ismerlek titeket,mindig is azt hittem,hogy több van köztetek,mint barátság.És meglepődnél,hogy a lányok közül is hányan beszélnek rólatok.Másodszor,ha ennyire nem hiszed el,akkor egy gyors rutin tesztet végzek rajtad,hogy te is belásd végre.

-Miféle tesztet?-kérdeztem szemöldök ráncolva.

-Mindjárt megtudod.-mosolyog rám.-Kezdjük is,és ne habozz a válasz adásban és őszintén válaszolj.-Vontatottan,de bólintottam egyet.

-Ha a közelében vagy gyorsan ver a szíved,igaz?Szinte majd kiszakad vagy olyan,mintha a torkodban dobogna,igaz?-teszi fel a kérdést én pedig kissé habozva,de lassan ismét bólintok.

-Most hunyd le a szemeidet-kissé értetlenkedve,de megteszem,amit kér-és most mondd el,hogy hogyan látod magad előtt V-t.

Szinte habozás nélkül válaszolok:

Love or Friendship? (Befejezett)Where stories live. Discover now