(Chapter 8)

3.5K 250 11
                                    


Már jó pár órája a kanapén ülünk és hallgatjuk Haneult,ahogy az utazásáról számol be.Bevallom engem cseppet sem izgat,de ahogy Taehyungra nézek látom,hogy ő hatalmas szemekkel nézi a lányt és szinte issza a szavait.

-Aztán végül újra itt vagyok.-fejezi be végre a mesélést,ezért megkönnyebbülten felsóhajtok és nyújtózok egyet.

-Hát ez nem volt semmi,jó sok kalandot átéltél.-kuncogott Tae anyja.-Jut eszembe elég késő van,nem akarsz te is itt aludni?-kérdezte,én pedig szúrósan ránézek a lányra,ki mosolyogva fogadja el az ajánlatot.

-Júúj,de jó,-kuncog fel mellettem V-de csak a kanapén tudsz aludni.

-Miért?-kérdezi Haneul miközben haját hátradobja és légzsákjait kinyomja.

-Jungkook is itt alszik.-mosolyog rám Tae majd vállamra dől,én pedig elégedetten mosolygok vissza rá,majd Haneulra téved a tekintetem.

Ő szúrósan méreget,és én ezt szintén viszonzom.Nem eszik olyan forrón a kását Haneul..

----

-Milyennek találtad Haneult?-kérdezi V miközben éppen megágyaz.

Azonnal megállok a pakolásban és nem tudom,hogy mit is válaszoljak.Ha elmondanám neki,hogy nem kedvelem,kérdőre vonna,hogy miért..és nem mondhatom meg,hogy féltékeny vagyok.Végül a hazugság mellett döntöttem.

-Egész kedvesnek tűnik.-válaszolok tömören,majd tovább pakolok.

-Ennyi?

-Miért,mit kéne még mondanom?-kérdezem majd rá nézek és ő is rám.

-Nem tudom..talán,hogy szép,csinos stb..

-Én nem találom szépnek.-válaszolom,majd itt le is zártuk a témát.

Én sokkal inkább téged talállak szebbnek..bár ezt nem merném neki elmondani..

-Na kész is.-mondja és azonnal az ágyba is vetődik.

Gyorsan átöltözök és én is mellé fekszek,majd a távirányítóért nyúlok és bekapcsolom a televíziót.

Amint ezzel is megvagyok hanyatt fekszek és TaeTae máris hozzám bújik.

Gondolkodás nélkül karolom át és dobom át rajta a lábamat,majd államat feje búbján támasztom meg.

És így fekszünk perceken át,egy árva szót se szólva egymáshoz.

-Holnap suli után elvihetnénk valahova Haneult.Mondjuk moziba,fagyizni vagy valami ilyesmi..

-Minek egyedül nem talál el sehova?-csúszik ki gondolatlanul a számon.

-Most miért vagy ilyen?Egész este tiszta furi voltál..

-Sajnálom,nincs semmi csak..fáradt vagyok.-hazudok neki ismét.

-Biztos?Nekem bármit elmondhatsz..-néz fel rám,így arca ismét pár centire van az enyémtől.

-Tudom,de nincs semmi baj.-mosolygok rá,majd hirtelen ötlettől vezérelve homlokára adok egy puszit.

Amint le is esik mit csináltam zavartan fordítom el a fejemet V arcáról és a tv-t kezdem el nézni.

Pár másodpercig még érzem,hogy Tae engem néz,majd nyakamba hajtja fejét és ismét hozzám bújik.

Pár perc múlva meg is hallom,ahogy egyenletesen szuszog így tudom,hogy elaludt.

Felszusszantok majd,ki nyomom a tv-t és V-t ölelve hagyom,hogy elnyomjon az álom.

Love or Friendship? (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin