(Chapter 10)

3.5K 245 32
                                    

Éppen hazafele sétálok és gondolkozok,hogy hogyan kéne kiderítenem V érzéseit,mikor megcsörren a telefonom.Értetlenkedve veszem elő a telefonomat és meglepetten pillantom meg a kijelzőn V nevét.Gondolkodás nélkül veszem fel.

-Sziaaaaa.-szól bele a készülékbe izgatottan.

-Szia-mosolygok magam elé és leülök egy padra-hát te?Nem moziban vagy?-teszem fel a kérdést,hogy ne bukjunk le.

-Hát..ez hosszú történet,de most azért hívtalak,hogy tudnánk-e találkozni?Mert akkor elmesélném,hogy miért nem ott vagyok.

-Persze,hol találkozzunk?-adok neki választ azonnal,mert borzasztóan hiányzik.

-A tavas parkban?Mondjuk úgy tíz perc múlva?

A kedvenc parkunk..ott ismerkedtünk meg,és köt oda sok emlék..a legjobb helyet választotta.

-Rendben.Öt perc múlva találkozunk,szia.-teszem le a telefont és indulok el a park felé.

Ám azonnal eszembe jutnak Jimin szavai,hogy mondjam el mit érzek iránta..

El kéne neki most mondanom vagy még várjak?Aish..mit csináljak?

Addig-addig gondolkozok mígnem megérkezek a parkba és egyből a tóhoz megyek és leülök az egyetlen ott lévő padra és míg várom őt,elkezdek újra gondolkodni.

Ha most elmondanám neki az érzéseimet tuti tönkremenne a barátságunk és én azt nagyon nem akarom.Nem tudom mihez kezdenék Tae nélkül..az életem nélküle üres és szürke lenne.Nem tehetem tönkre a barátságunkat az én érzéseim miatt.

Gondolkodásomból az zökkent ki,amint két kéz takarja el a szememet hátulról és bújik hozzám.Nem is kell gondolkoznom,felismerem a finom illatáról,hogy ő bizony V.Azonnal nagy mosoly ül ki az arcomra és megfogva kezeit elveszem szemem elől.Hallom,ahogy V felkuncog,majd átvetődik a padon leülve mellém,majd azonnal nyakamba is borul,szorosan ölelve magához.

Szívem azonnal heves tempóba kezd,miközben én is magamhoz ölelem és így ülünk perceken át a gyér fényben és csendes helyen.

Végül elválik tőlem,amit nagyon nem akartam,de nem húzhatom vissza,mert furcsálná.

-El sem fogod hinni mi történt.-kezd el beszélni,miközben szemei úgy csillognak,mint egy gyereknek,amikor édességet kap-Éppen a filmet néztük,és úgy körülbelül a film felénél járhattunk mikor megszólalt a tűz riasztó.Először azt se tudtam mi ez a hang,de mikor Haneul felállt és elmondta,hogy ez a riasztó tökre megijedtem és azonnal kimentünk a teremből.És ott állhattunk már jó pár perce mikor közölték,hogy nincs semmi baj,csak valaki szórakozott.-nevet fel-Ki az aki a riasztóval játszadozik?-Hát,ha te tudnád azt,amit én.

És,hogy ismét ne legyek feltűnő én is vele kezdek szinkronban nevetni.

-Akkor jó kis mozi volt.Akkor nem is olyan nagy baj,hogy nem mentem.-mosolygok rá.

-De,de-néz rám nagy szemekkel-nagyon is nagy baj.Nagyon hiányoztál.Haneulnak is mondtam,de ő csak azt mondta,hogy túl sokat beszélek rólad és inkább a filmre koncentráljak.Nem tudom mi baja lehetett.-biggyeszti le ajkait,mire én azonnal azokat kezdem el bámulni.Jungkook most fejezd be..nem csókolhatod meg őt csak úgy..

-Van valami az arcomon,hogy így nézel?-szakít ki gondolataimból V hangja és azonnal el kapom tekintetemet V ajkairól és a tavat kezdem el nézni helyette.

-Nem,nincs csak..ahh semmi.-mosolygok rá és újra a tóra vezetem tekintetemet.

Pár másodperc telik el így,mikor érzem,hogy V közelebb ül hozzám és fejét mellkasomra hajtja,majd derekamat is átöleli.Azonnal le nézek rá,majd én is átkarolom és mindketten a tavat nézzük.

Love or Friendship? (Befejezett)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum