Baybora Bozkurt

4.2K 266 26
                                    

Selamünaleyküm,

Yeni bölümü yazmadan önce Baybora ile ilgili künyeyi eklemek istedim. :)

SORU: Şu resimdeki oğlanı tanıyan var ise isminiz bana söyler mi?

__________

İsim: Baybora Bozkurt

Yaş: 19 (3 Nisan)

Irk: Bozkurt. (Kurt adam)

Mahlas: Gölge

Alanı: Lise son sınıf

Fiziksel Özellikleri: 1.75 cm. Hafif dalgalı simsiyah saç. Zümrüt yeşili göz. Esmer ten.

Güçlü Yanları: Pratik zeka. Özgürlüğüne düşkün, bağımsız. Dobra. Yüksek bir kavrayış becerisi. Rahat ama çalışkan. İletişimi yüksek.

Zayıf Yanları: Kendine aşırı güven. Sözlerinin karşısındakine etkisini umursamayan. Öfkelenince fevri hareket. Yemeğe düşkün. Faydacı, işine yaramayacak arkadaşlıklar kurmak istemez ama dostlarına sadık kalmayı da ihmal etmez.

Özel Beceriler: Bedensel her etkinlikte başarı.

İlgi Alanları: Spor.

Kısaca Yaşamı: İstanbul doğumlu. Memleket Ankara. Bir yaşında iken babasının ölümüyle annesi ve akrabaları tarafından büyütülmüştür. Annesine aşırı düşkünlüğü vardır. Muhtemelen evin tek erkeği olması yüzünden koruma güdüsü gelişmiştir. Yaşı ilerledikçe kolay kızan bir yapıya bürünmüştür. Bu da liseden itibaren her sene okul değiştirmesine neden olmuş. Son senesinde ise okuldan kovulmuştur. Bu yüzden son seneyi tekrar etmek için geriye tek seçeneği olan Gökbörü Lisesi'ne gelmiştir. Kendisi Başkurt kanı taşımaktadır. Yani Kurt adam meclisinin sonraki doğal lideridir. 

Baybora'nın facebook hesabı: https://www.facebook.com/baybora.bozkurt.3


Hayalet Lise [Hayalet Serisi #1] (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin