Minik Gelişme

2.4K 115 16
                                    

Selamünaleyküm,

İnşallah hepiniz iyisinizdir? İyi olmadığını düşünenler varsa da olumsuz düşünceleri kafasından atsın. Nasıl olsa öyle veya böyle başımıza gelen her sıkıntı gelip geçici. Allah var, dert tasa yok. ;)

40 bin okuma olmuşuz. Eh işte diyorum, aslında umduğumdan daha yavaş okunuyor ama sayısız bildirimler romanı listelerine ekleyenlerin haberini veriyor. Muhtemelen daha sonra okumak için ekliyorlar ama.... Okumayı erteleyenleri de ilgilendirecek bir haberim var. :)

Hayalet Lise'nin kitaplaştırılacağını sizlere daha önce duyurmuştum. Resmi olarak hala sözleşme imzalanmadı ama aksilik olmazsa inşallah Eylül ayı içerisinde kitabın çalışmalarına başlayacağımız söyledi yayınevi. Hali ile imza vs. de o zaman olur diye düşünüyorum. Söylendiği gibi olursa kitap, Ekim veya Kasım ayında bilemediniz en geç Aralık ayında raflarda yerine alır Allah'ın izniyle.

Söz verdiğim gibi tüm gelişmeleri sizlerle paylaşacağım. İnşallah yakında daha güzel-hayırlı haberleri paylaşmak nasip olur. :)

Sizden ricami sosyal medya hesaplarınızda romanımızı daha fazla kişi ile paylaşmanız. :)

Hayalet Serisinin facebook öbeği(grup) de mevcut. Bekleriz. :) https://www.facebook.com/groups/245951322455666/

Kocaman öpüldünüz.

Hayalet Lise [Hayalet Serisi #1] (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin