Onlar Yiğitlerdi Senin Yiğitlerin Ya Rasullallah (S.a.v)

260 51 14
                                    


İçimdeki acıyı tarif edemiyorum...

Bu cümleleri bile kurarken gözümün önüne ölen, inşaAllah şehid olan kardeşlerim geliyor.

Sesizce ağlıyorum ve bizi Yardana şikayet ediyorum.

Eyy zalim! Mazlumun ahı kalmaz çıkar !!!

Sizler ihanetçiler,Ülkeme, namusuma göz dikmiş leş kargaları.

(belkide leş kargaları demem doğru değil onlar bile güzel bir ama için varlar...)

"15 Temmuz Cuma" bugünü ölene kadar hiç unutmuyacağım İnşaAllah...

Simdi sizden çok özür dileyerek söylüyorum ama bu onlara çok yakışıyor "şerefsizler" bu bir küfür değildir şerefi ve namusu olayan insanlara denir.

O gece yaşanan bir olayıda bizzat paylaşmak istiyorum 15 Temmuz olay günü (yeri söylemiyorum )bir aile duyar duymaz oğullarınıda alıp vatanlarını savunmaya çıkıyorlar.
Tanklar geçiyor ,insanlar kaçışıyor o tankın içindeki insan olmayan vicdandan, islamdan bir haber yaratık bir uyarı bile yapmadan o kahraman babayı ezerek geçiyor,
anneninde ayakları kopuyor ve o yiğit anne şuan yoğun bakımda,yanindaki  evladı  kurtuluyor ama bir o kardeşimize soralım nasıl dayanıyor. Canım kardesim benim birde kız kardeşi var medrese talebesi.

onlar nasıl dayanıyorlar

Sakın kardeşler! Sakın o darbeci yaratıkları savunmayın savunanları susturun bu bizim insanlık borcumuzdur. O erkek ve kız kardessimize borcumuzdur!

Ve diğer İnşaAllah şehid olan kardeşlerimize.

Sözüm ihanetçileredir. Fedakar, Sucsuz Asker ve Polislere degildir!!

EVDEKİ HESAP ÇARŞIYA UYMADI!

Bu musibetten gerçekten Allah'in Lütfi Ilahisi ile Kurtulmuşuz hicde öyle salakca bir plan değilmiş

* Darbe sabah 04.00 da tam teşekküllü planlanmıştı fakat genel kurmay başkanı hareketliliği farkedip karargahta kaldi ve bu olayi yanindaki hainler istanbula bildirdi bu yüzden operasyon 6 saat erken başladı...

* İstanbul Arnavutköy'de tank birliğindeki binbaşı olayı fark edip emniyeti aradi belediyenin is makinaları kuşlanin kapisini kapatti orada 2 albay 1 polis sehit oldu ama tanklar çıkamadı

* Malatyada 8 adet kargo uçağı mühimmatı Türkiye'ye dağıtmak için yüklendi fakat belediye uçuş pistine itfaiye ve belediye araçlarını parketti uçaklar kalkamadi

* Karargaha giren tuğgenerali  astsubay adı gibi yiğit ÖMER abimiz alnindan vurdu  ve darbeci kisiyle çatıştı  şehit oldu karargahtaki bütün plan çöktü..

* Cumhurbaşkanınin 1 haftadir yeri bilinmiyordu hain yaveri yerini söyledi ama yine operasyonun erken başlamasından dolayı Cumhurbaşkanı oteli terkettikten sonra hainler geldi

* Cumhurbaşkanı ölümü göze alarak istanbul'a uçtu uçuş numarasini TC Ana yerine TK8464 yani tarifeli bir uçuş kodu ile istanbula indi eğer Ankara'ya inseydi helikopterler havalimaninda veya sarayda vurmak icin hazir bekloyordu burdada 1. Ordu Komutanı olaya el koydu sizi acilen istanbul'a bekliyoruz dedi...

* Türksat telekom da ve bilimum yerlerde sivil ve polis direnisleri oldu hesap tutmadi iletişimi kesemediler Telekom acibadem müdürlüğünde muhtar bile şehit oldu...

* Vatan caddesine giden panzerlerin içinde emniyetten atilan fetocu emniyet amiri bile hazirdi darbe olduğunda yani o hain emniyet Müdürlüğü koltuğuna oturmak icin vatana gitti suan adi herif vatan caddesindeki emniyette nezarette...

*Tabi halkı tamamen unutmuşlardi aslinda onlarin planinda Cumhurbaşkanı'nın 4.5 G ile canlı yayın yapacağı yoktu çünkü saat gece 04.00 da Cumhurbaşkanı yakalanmasa bile iletişim tamamen kesilmiş olacakti ve kimse sokak çağrısı yapamayacakti...

Bunun gibi yüzlerce olay var yani bizi Allah Korudu yoksa plan kusursuzdu fakat hesap edemedikleri şey

*Allah'in Planiydi*

Müslüman Uyanık OlmalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin