Selamun Aleykum Kardeşlerim
ÇARŞAF FETVASINA İŞTE GEREKEN CEVAP !!
Adam gelip soruyor, "Hocaefendi! Bu çarşaf olmasa da onun yerine şu olsa bu olsa olmaz mı?" diye. Evvela şunu dinle:
1960'ta "Refik Tulga" diye bir vali vardı. Sarıyer'de bir köye gitti, çarşafları çıkarmak için. Bir anamızın çarşafını bağıra bağıra, zorla çıkarttı! bunu kafanın bir yerine yaz!..Evet, çarşaf hakkında ayet-hadis var; ama meseleyi sen bana sormadan gurur meselesi, kıskanma meselesi yapsana! ananı ağlata ağlata çarşafını çıkardılar. Sen bunu düşünmüyorsun da, zorla benden fetva çıkarmaya çalışıyorsun, utanmaz! Çorabından bir iplik kaçsa onu beğenmiyorsun, elbisenin eski olmasına tahammül etmiyorsun, ayakakbının delik olmasına müsaade etmiyorsun, her şeyin tam mükemmel olsun istiyorsun da, niçin İslam'ın, dinin tam olsun istemiyorsun?!
Güya İslam üzere diye açılan ne kadar mağaza var.. Acaba onlarda asılan bir tane çarşaf var mı? Yok! Biz neyi kaybettik ise [onu] geri almaya mecburuz.
"Şalcı Bacı" diye bir kadın vardı. Osmanlı ve tekke terbiyesinde yetişti. Şapka Devrimi çıktığı zaman ağzından tek bir kelime çıktı, o da şu idi:
"Ya hu bu şapka ne ki insanlar bundan dolayı idam ediliyor?"
Kadın bu sözü üzerine çarşafıyla idam edildi !Anam çarşafıyla idama gidiyor, sen kalkıp "Çarşaf olmasa da başka kıyafetler olsun." diye fetva istiyorsun. Sen bunu gurur meselesi etsene...
İnsan kaybettiği şeyi arar, anası ölen "Anam, anam'" diye ağlar; babasını kaybeden "Babam, babam!" diye ağlar.
Bir kuzusu ölen koyunu kurban edip kalbine baktılar, kalbinde bir delik var; dört kuzusu ölen koyunu kurban edip kalbine baktılar, kalbinde dört tane delik var! Allah davasına gönül verenlerin ise kalbinde delik olmayan yer kalmadı...
-Şehit Bayram Ali Öztürk Hocaefendi (Rahmetullahi Aleyh) in sözleridir
Allah ondan razi olsun...Allah a Emanet olun Kardeşlerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müslüman Uyanık Olmalı
Kurgu OlmayanSelamun Aleykum Kardeşlerim Sizlere makalelerimi paylaşmak istiyorum ve bunun devamındada bir yorum bekliyorum. Kardeşlerim sizlerle kısa ve öz olarak "MÜSLÜMAN UYANIK OLMALI" diyorum Bizler teknolojiyi ve sosyal medyayı hep kötü yönde kullandık v...