Are You My Dady?

935 75 17
                                    


''Anne?''

Hızlıca Darcy'e döndüm,ne kadarını duymuştu ya da anlamıştı bilmiyordum,ona doğru bir adım attım.Kaşlarını hafif çatmış,ağzı açık bakıyordu.Onu burdan uzaklaştırmaya karar verdim.''Darcy ? Bebeğim,haydi evimize dönelim artık bizde.''dedim elin tutup yürümeye başladım.Harry yıkılmışlıkla arkamızdan bakıyordu.''Dur,anne dur.''dedi Darcy ayaklarını sürüyerek bebeksi sesiyle.

Kalp atışlarım hızlanmış ve ellerim terlemişti,sorulara hazır değildim.Darcy'nin öğrenmesine hazır değildim.Kapıdan çıkmadan evvel küçücük elini benim ona nazaran büyük elimden kaydırarak kurtarmayı başardığında kalakaldım.Koşarak Harry'nin yanına gitti ve onu iyice inceledi.Harry çömeldi,artık onun boyuna daha yakındı.Elim ayağım tutulmuş gibiydi,nefesimi tutmuş sadece onları izliyordum.''Sen...''diye mırıldandı Darcy.''Benim babam mısın?''

Harry'nin bakışları bana kaydı,başımı olumsuzca salladım ama beni dinlemeyecekti,bunu anlamıştım.''Evet.''

Darcy'nin yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu,''Babam!''diyerek boynuna atıldı.Parmak uçlarında yükselerek küçük kollarını Harry'nin boynuna doladı ve sıkı sıkı sarıldı.Bu içimden bir şeylerin kopmasına sebep olurken gözlerimi kapadım.Aklımda Dacy'nin bir hafta önce söylediği şeyler yankılandı''Ona böyle sarılacağım ve hiç bırakmayacağım,anne.''

''Niye bana daha önce söylemedin?''dedi yine tatlı sesiyle,hala babasına sarılıyordu.''Ben uzun süre yoktum ya,kızarsın sandım.''dedi Harry.Darcy kollarını çözdü''Kızmam ki ben sana,sen benim babamsın.''

Gözlerim dolmuştu,benim küçük kızım baba sevgisinden mahrum kalmıştı bunca zaman şimdi ise babası olduğunu öğrendiği,onu sadece üç gün gördüğü ona yabancı olan bu adama büyük bir sevgi besliyordu.Onu sevgiyle kucaklıyordu.''Biz yemek yapıcaz annemle.Hadi birlikte yapalım!''dedi büyük bir çoşkuyla.Sonra temkinle bana döndü,kızıp kızmayacağımı görmek istiyordu''Babamda gelebilir,değil mi anne?''

Soğukkanlı olmaya çalıştım''Babanın burda işi vardır.''

''Yaa anne gelsin.Sonra yapar işini.''

''Felicia.''

Başını önüne eğdi,üzgün görünüyordu ve buna dayanamıyordum.''Gelebilir.''dedim ve kapıdan çıktım.Ellerimdeki market poşetleriyle onları bekledim,Darcy Harry'ni kucağındaydı.Birlikte yolun karşısına geçtik ve bahçemden içeriye girdik.Kapıyı da açıp Harry'nin girmesi için kenarı çekildim.Elimdeki poşetleri mutfak tezgahına koydum,cebimden telefonumu da çıkartım tezgahın üstüne koydum.''Aç mısınız bakalım?''

''Kurt gibi!''diyen Darcy bana gülümsedi,sonra başını Harry'e çevirdi.Ona büyülenmiş gibi bakıyordu,bu haline hafifçe gülümsediğimde bakışlarım Harry ile çakıştı,o ise bana bakıyordu,bakışlarımı ondan ayırdım.''Haydi o zaman,herkes yardım edicek.''dedim.''Darcy,dolaptan mayonezi çıkartır mısın tatlım ?''

Darcy Harry'nin kucağından inerek dolaba koşturdu ve parmak uçlarında yükselerek istediğim şeyi aramaya koyuldu.Çok tatlı gözüküyordu.

Çok tatlı gözüküyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Angel Of Revenge/h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin