Vlak zastal a my sme vystúpili von.Potom po nás začal kričať niaky polobor.
,,Prváci sem!" zakričal
Tak sme sa teda odelili od Roxany a išla som s Rose a Fredom.Nastúpili sme do kočov ktoré nás odviezli až na Rokfort.
Pred veľkými dverami nás čakala niaka staršia pani.Na hlave mala klobúk a na nose okuliare.
,,Vitajte na Rokforte prvaci!Ja som riaditeľka Minerva Mcgonagalová.Teraz vstúpime do Veľkej Sieňe kde vás triediaci klobúk rozdelí do nasledujúcich fakúlt: Byfľomor, Bystrohlav, Chrabromil, Slizolin.Poďte za mnou." dokončila svoj monológ riaditeľka.
Rose a Fred mi hovorili že asi budú v Chrabromile lebo tam boli aj ich rodičia.Ja sama neviem kde pôjdem.Otec bol v Slizoline a mama v Bystrohlave.No nechám sa prekvapiť.
,,Olívia Brownová" zakričala riaditeľka
Dievča sa sadlo na stoličku a riaditeľka jej dala na hlavu klobúk.Videla som na nej že bola dosť nervózna.Klobúk po pár minútach vykríkol ,,Bystrohlav "
,,Percy Zabini"
,,Slizolin!"
,,Anabella Parkinsová "
,,Bifľomor!"
,,Fred Weasley "
,,Chrabromil!"
,,Rose Weasleyová"
,,Chrabromil! "
⚫⚫⚫⚫
,,James Sirius Potter"
,,Tak ty by si sa hodil aj do Slizolinu.Možno aj do Bystrohlavu.No neviem ale dám ťa tám kam patríš takže Chrabromil! " povedal a Pottet s úškrnom na tvári smeroval k Chrabromilskému stolu
,,Emilly Malfoyová"
,,No takže tu máme Malfoyovú.Kdeže ťa dám.No tvoja mama bola veľmi múdra.A tvoj otec zase odvážny.Takže Chrabromil " vykríkol a všetci ostali ticho.No zachránili to Rose a Fred ktorý začali tlieskať a potom sa pridali aj ostatný.
Tak som teda išla pomalým krokom ku stolu.Sadla som si veďla Rose ktorá ma hneď vtiahla do objatia.
,,Gratulujem,môžme byť spolu na izbe" povedala s úsmevom.
Ja som len prikývla a začala som sa venovať jedlu.Neskôr by som mala napísať domov list.
Keď sme sa najedli s Rose sme sa vybrali do izby.Vstúpili sme dnu a ja som sa rozbehla ku posteli ku oknu.
Potom som si všimla že je vzadu ešte jedna posteľ na ktorej je kufor.Asi máme dalšiu spolubývajúcu.
Vybalila som si veci a potom sme sa s Rose rozprávali.Potom s kúpeľne vyšlo niake dievča.
,,Ahojte ja som Lucy Longbotonová"
,,Ahoj ja som Rose Weasleyová a toto je Emilly Malfoyová" povedala Rose
,,Teší ma tak teraz asi budeme spolubývajúce tak by som bola rada keby sme spolu dobre vychádzali" povedala Lucy
,,Suhlasím" povedala som
Ďalej sme sa rozprávali a spoznávali.Lucy je veľmi mila a zábavná.Rose má hrozne rada knihy.To máme spoločné.Ja milujem knihy.Už bolo 22:00 tak sme sa rozhodli že si už pôjdeme ľahnúť.
Vystriedali sme sa v kúpeľni a ľahli sme si do postelí.Potom sme pomaly upadávali do ríše snov.
Tak a máme tu dalšiu kapitolu.😘😗
Táto je trocha kratšia snáď nevadí😋😆
Za každý votes a koment budem vďačná💞💞
P.s.Ak chcete venovanie kľudne napíšte do komentu😊⬇Ahojte
YOU ARE READING
Verily Potter? (HP/Next Generations)
FanfictionEmily Malfoyová je dcéra bývalého smrťožrúka Draca Malfoya.Takisto ako pred rokmi jej otec aj ona študuje na Rokforte.Má tam veľa priateľov a je dosť obľúbená.Život na Rokforte jej však znepríjemňuje syn najznámejšieho čarodejníka Harryho Pottera. J...