23.|Beuxbatons

1.4K 111 17
                                    

Ráno som sa zobudila dosť skoro.Pozrela som sa vedľa seba a uvidela tam Pottera.Musím uznať že bol vážne zlatý.

Čumela som na neho asi 10 minút a tak sa niako prebudil.Chcela som sa rýchlo otočiť nech nevidí ako na neho zízam no on ma predbehol.

,,Ešte sa na mňa budeš dlho pozerať?“ opýtal sa a ja som pokrútila hlavou a chystala sa odísť.

,,A Malfoyová nezabúdaj že o 1 odchádzame do Beuxbatonsu“ povedal a ja som si prikývla a odišla z izby.

Do kelu ja som na to úplne zabudla.Koľko je vlastne hodín? Stihnem sa vlastne pobaľiť?

Rýchlo som vbehla do mojej izby a zo skrine vybrala kufor.Trochu ma ešte bolelo hrdlo ale nebolo to až také zlé.Ak stihnem pôjdem ešte za madam Pomfrejovou či by mi nedala niaky elixír.

Balila som sa viac ako hodinu.Medzi tým som sa bola ešte osprchovať.Pozrela som sa na hodinky ktoré ukazovali 10:49.Takže som to celkom fajn stihla.

Keď som mala už všetko prichystané rozhodla som sa že sa pôjdem najesť.Vyšla som z izby a následne aj z klubovne a zamierila som do Veľkej Sieňe.

⚫⚫⚫

,,Budeš mi moc chýbať“ povedala Rose a objala ma.

,,Veď ty tiež ale o týždeň ma tu opať máš“ usmiala som sa a objatie jej opätovala.

,,A vypila si ten elixír?“ opýtala sa Lucy a ja som si spomenula na ten elixír proti bolesti hrdla.Nestihla som ho vypiť a tak som ho vložila do vrecka.

,,Vypijem ho cestou nebojte sa“ povedala som a poobzerala som sa po sieni.Ešte nikde som nevidela Pottera.No nevadí.

,,Tak myslím že už pôjdem.Mám vás rada“ posledný krát som ich objala a vyšla som zo Siene.

Zamierila som si to von z hradu kde nás už čakali koče.Každá fakulta má svoj a to znamená že ja budem s Potterom.Sadla som si do koča a čakala ký vyrazíme.

,,Hmm ahoj?“ pozdravil sa mi Potter keď si sadol.No znelo to skôr ako otázka.

,,Ahoj“ odpovedala som mu.Bolo to dosť trápne.

,,Už ta nebolí hrdlo?“ opýtal sa.

,,Už je to lepšie ale...“ nestihla som dohovoriť lebo som si spomenula na ten elixír.Vybrala som ho z vrecka a vypila som ho.Tvár sa mi skrivila do nechutnej grimasi.

Takto prebiehala celá cesta.V tichosti.Každý mala hlavu úplne inde.No ajtak som sa stále pozerala iba na neho.Myslela iba na neho.Prečo sa sakra odtiahol? Určite preto že ku mne necíti.A ja? Pred letnými prázdninami keby mi niekto povedal že budem niečo ku nemu cítit tak by som ho vysmiala.Ale teraz? Sama nerozumiem svojim citom.

⚫⚫⚫

,,Vitajte na našej škole.Každá fakulta má k dispozícii jednu izbu.Keby ste niečo potrebovali príďte za mnou“ usmiala sa na nás riaditeľka Beuxbatonsu pani Leningová keď sme dorazili do hradu.

Hlavný prefekt nás odprevadil až do našej izby.Musím uznať že Beuxbatons bol vážne nádherný.Ale Rokfortu sa nevirovná.

,,Tak kedže je tu len jedna posteľ tak bude spať na zemi“ povedal Potter a ja som prikývla a zamierila do kúpeľne.

Spustila som na seba horúcu vodu a nechala myšlienkam voľný priebeh.Myšlienky sa my zase dostali k nemu.K tým nádherným čokoládovým očiam,tomu rozkošnému úsmevu a- Emilly prestaň! Za prvé je to Potter a za druhé ak si si nevšimla tak ťa nechce! Vravelo moje svedomie.A vlastne malo aj pravdu....

Keď som bola osprchovaná a mala som vykonanú moju večernú hygienu vrátila som sa do izby.Potter už ležal na zemi a vyzeralo to tak že spí.

Ľahla som si do posteľe ale nemohla som zaspať.Myslela som na to či už spí.Tak veľmi by som sa ho chcela opýtať prečo sa odiahol.

,,Potter?“ opýtala som sa no odpoveď mi neprišla.Zrejme už spí.

,,No- kedže už spíš tak ti to môžem povedať.Ajtak ma nepočuješ.Prečo si sa odtiahol? Viem že asi ku mne no nič necítiš a ja som si to iba potvrdila.Kebyže som na tom tak ako ty“ konečne som to mohla niekomu povedať.Aj keď ma nepočul aspoň som to zo seba dostala.Priznala som si že som sa zamilovala do Jamesa Siriusa Pottera.

James:

Počul som to.Každé jedno slovo.No nemohol som nič povedať pretože by som ju zranil.Tak veľmi by som jej chcel povedať čo k nej cítim ale nejde to.To proroctvo sa nedá vrátiť.


Tak po dlhej dobe opať nová casť😘
Dúfam že sa vám páči aj keď ja s touto častou niesom moc spokojná😮

Ale tak nevadí za každý votes,pozrietie a koment veľmi ďakujem😍❤💋

Ahojte

Verily Potter? (HP/Next Generations)Where stories live. Discover now