Čože my máme robiť Amortenciu?Keby ste niekto nevedeli čo to je tak vám to hmeď povie.Amortencia ke nápoj lásky.
Zobrala som teda papiere a išli sme si sadnúť.
,,Takže na prípravu vašich elixírov máte mesiac.Držím vám palce" povedal profesor a odišiel s triedy
Keď odišiel išla som za Lucy a Rose.Oni to nemajú také hrozné.Frank a Fred sú v pohode.
,,Ja toho Slughorta neznášam!" vychŕlila som na nich
,,Ale Emilly možno vám to pomôže k tomu aby ste sa nehádali.A možno budete priateľia" povedala Lucy
,,Žiadne také ja sa s ním nechcem spriateľiť" povedala som a tiež opustila triedu
⚫⚫⚫
Keď skončilo vyučko rozhodla som sa ísť za Potterom aby sme sa dohodli kedy budeme robiť ten projekt.
Zaklopala som ma chlapčenskú spáľnu ktorú Potter zdielaľ s Fredom a Frankom.Keď som počula daľej tak som vstúpila.Ale to som asi robiť nemala.
Bol tam Potter s niakou babou.No čo tam robili.Boli v posteli.Určite si viete predstaviť čo tam robili.
,,Ou" povedala som
,,Malfoyová čo tu chceš?Do trojky ťa neberieme" povedal s úškrnom
,,Fuj Potter si nechutný.Prídem radšej neskôr" povedala som a zabuchla dvere
Tak toto som nechcela vidieť ani v najhoršiom sne.Musím to dať niako preč s hlavy.Pôjdem do knižnice spraviť si domácu z Veštenia.
Prišla som do knižnice a zobrala zo pár kníh a išla som si sadnúť k môjmu stolu.
Už som asi 2 hodiny trčala v knižnici.Spravila som si domácu aj na Herbológiu nech to nemusím robiť zajtra.
Už som chcela odísť keď si ku mne prisadol niaky chalan.
,,Ahoj ja som sa ťa chcel iba spýtať či by si my nepomohla s jedným cvičeným" povedal
,,Jasné pomôžem.Ako sa voláš?"
,,Som Alex a ty?" povedal a usmial sa.Mal krasný úsmev.Vlastne bol krásny celý.
,,Ja som Emilly" povedala som a tiež sa usmiala
Asi 3 hodiny sme sa rozprávali a smiali sa.Ale najprv sme spravili to cvičenie.Dohodli sme sa že zajtra sa tu tiež stretneme.
S dobrou náladou som išla do izby.Rose sa ma pýtala že prečo som taka dobre naladená.
,,Nezájdeme dnes na tu párty?" spýtala sa Lucy
Na to som zabudla dnes usporiadavajú záškodnici party.
,,No môžme ale čo si dáme na seba?" spýtala sa Rose
,,Neviem ale niečo vymyslíme však párty sa začina až o 3 hodiny" povedala som
Po dlhom uvažovaní som sa rozhodla pre obyšajné čierne šaty.Vlasy som si pomocou kúzla zavlnila.
Rose si na seba obliekla krátke červené šaty.Vlasy si zaplietla do vrkoču.
Lucy si obliekla silno modre šaty s čipkou.Vlasy si nechala len volne rozpustené.
Keď už sme boli hotové tak sme išli do klubovne.Nebolo tam ešte veľa ľudí ale aj napriek tomu všetky oči boli na nás.My sme to ignorovali a išli sme k stolu na pitie.
Naliali sme si tekvicový džús a rozprávali sme sa.O chvíľu k nám prišli tý ktorý párty usporiadavajú.
,,Vyzeráte super" povedal Fred a pozeral sa po Lucy.Už dávnejšie po sebe pokukovali ale ani jeden s ních svoje city nepovedal tomu druhému.
,,Ďakujeme" povedala Lucy za nás a usmiala sa na neho
,,Malfoyová čo si chcela prebrať" spýtal sa Potter
,,Chcela som sa s tebou dohodnúť o tom projekte" povedala som nezaujato
,,Aha no tak kedy ho začneme robiť?Zajtra?" spýtal sa
,,Zajtra už niečo mám čo tak v sobotu?" opýtala som sa a ucítila na sebe pohlady Rose a Lucy ktoré hovoriloli Toto nám vysvetlíš.
,,Ok teda" povedal Potter
,,Nejdeš si zatancovať" opýtal sa Fred Lucy
,,Jasné" povedala
Ostali sme tam iba my štyria.Bolo to troch trápne ale potom sa o niečom začala rozprávať Rose s Potterom.
Ja som ich nevnímala pretože som uvidela jeho.Uvidela som Alexa ktorý sa na mňa pozeral.Keď uvidel že sa na neho pozerám tak sa vybral ku nám.
,,Smiem prosiť" povedal s úsmevom
,,Áno" povedala som a tiež sa usmiala
S Alexom sme tancovali skoro na všetky pesničky.No potom povedal že už bude musieť ísť.Tak som išla ku našej ,,partii"
,,Kto bol ten chalan?" opýtala sa Lucy nahlas.Všimla som si Potterov nahnevaný pohľad.
,,To bol Alex" povedala som s úsmevom
,,Tipnem si že ten Alex mal na svedomí tú tvoju dnešnú náladu počas ktorej si sa stále usmievala" povedala Rose
Ja som nič nepovedala.Ale zrazu Potter vybehol s klubovne Nechápala som prečo.
Pokračovanie nabudúce😊😇
Dúfam že sa vám kapitola páčila😄😘každý váš koment má poteší😍
Aký máte názor na Alexa?😅
Píšte do komentu💬
KAMU SEDANG MEMBACA
Verily Potter? (HP/Next Generations)
Fiksi PenggemarEmily Malfoyová je dcéra bývalého smrťožrúka Draca Malfoya.Takisto ako pred rokmi jej otec aj ona študuje na Rokforte.Má tam veľa priateľov a je dosť obľúbená.Život na Rokforte jej však znepríjemňuje syn najznámejšieho čarodejníka Harryho Pottera. J...