,,Si normálna?" zaziapal na mňa Potter na celú sieň po tom čo som do neho vyprskla tekvicový džús.
,,Čože? Pani riaditeľka a je to povinné?" trochu som zvýšila hlas aby ma až k učiteľskému stolu počula.
,,Áno slečna Malfoyová, tak sme sa už dohodli aj s riaditeľkou" odpovedala.
,,A teraz šup na vyučovanie" povedala a všetci pomaly vychádzali zo siene.
,,Emilly, však to bude iba týždeň a navyše však to bude ako doteraz.Teraz si s Jamesom tiež v tesnej blízkosti kedže máte spolu klubovnu.A teraz sa postav a ideme na hodinu.Máme OPČM." povedala Rose a ja som vstala a išla na hodinu.
⚫⚫⚫
Na takzvaný výmenný pobyt odchádzame o 2 dny.Práve sedím v izbe a píšem si domácu z Elixírov.Potter je asi vo svojej izbe alebo niekde von.Ani by ma to tak nezaujímali keby sme dnes nemali službu.
Dnes o 8 do 10 musíme strážiť chodby a už je 6:23.Ach sa neobjaví budem musieť íst sama.Na neho sa už ani spoľahnúť nedá.Odložila som učebnicu a vstala s postele.
Išla som dole schodmy do klubovne lebo tam mám knihu.V klubovni bola hrozna tma.Nevedela som nahmatať prútik tak som išla k zapínaču.Keď som ho zasvietila bola som hrozne prekvapená.
,,Všetko najlepšie!" vykríkli všetci.Boli tam Rose,Lucy (aj keď ešte trocha nachladnutá),Fred,Frank,Potter,Albus,Jessie,Scorp,Lily a Roxana a Simon.Klubovna bola ozdobená všelijakými hlúpostiami a na celú stenu bolo napísané Všetko najlepšie Em! No proste bolo to dokonalé.
V očiach sa mi zaleskli slzy.Od radosti samozrejme.Bola som neskutočbe rada že mám takých skvelých priateľov.
,,Ty plačeš? Tebe sa to nepáči?" opýtala sa ma smutne Lucy.
,,Ale ja neplačem žeby som bola smutná ale preto že som štastná že mám takých super priateľov" povedala som a to sa mi už jedna neposlušná slza stiekla po tváry.
,,To ty si super" povedal Frank a ja som sa na neho usmiala.
,,A teraz darčeky!!" zakričala Rose a všetci sme sa zasmiali.
Pomaly mi všetci začali blahoželať a dávať darčeky.Rose mi dala náhrdelník v tvare srdca na ktorom bolo napísané Best Friends. Také isté dostala aj Lucy.Fred mi dal množstvo ale že množstvo sladkostí ktoré neziem ani za rok.Frank mi daroval knižku po ktorej som veľmi túžila.Lucy mi dala fotoalbum kde boli fotky nás 3 ale bolo tam dosť aj fotiek s Frankom,Fredom a Potterom.
Ostatný mi darovali iba také drobnosti ale aj to si veľmi vážim.❤
A potom priešiel na rad Simon a Potter.,,Všetko najlepšie" povedal Simon a nahol sa aby ma už konečne pobozkal.
No ja som sa odtiahla.Sama neviem prečo.Asi kvôľi tým nádherným orieškovohnedým očiam ktoré sa na mňa pozerali.Keď som sa do nich pozrela hneď som sa v nich stratila.
Simon my strčil do ruky darček a odišiel s klubovne.Samozrejme nezabudol buchnúť dverami.Nikto si to ani len nevšimol pretože každý robil nejakú činnosť.Darček som položila na sedačku pretože sa mi teraz nechcelo pozerať čo tam je.
,,Tak všetko najlepšie Malfoyová" povedal s úsmevom a podal mi darček.Usmev som mu opätovala a začala si odbaľovať darček.
Bol to malý medailónik kde boli 2 Potterove fotky.Bol tam hrozne zlatý.Emily čo to trepeš Potter a zlatý?
Bolo tam napísané: Aby si si na mňa niekedy spomenula.Na tie časy keď sme sa provokovali a podpichovali.Vôbec som nechápala prečo to tam bolo napísané.On niekde odchádza?Ale to predsa nemôže! Prečo by nemohol? Moje milované svedomie sa ozvalo.No preto no- vlastnne... priznaj si že k nemu niečo cítíš! Necítim!Je to predsa Potter nepriateľ číslo 1.
Chcela som sa ho na to opýtať no on už bol pri Fredovi a o niečom sa bavili.Opýtam sa ho to niekedy inokedy.Medailon som si dala na krk a odpila si s ohnivej wiskey.Bola som nahnevaná,smutná...proste prevládali u mňa všetki možne nálady.Naliala som si další pohár a hodila ho do seba.Dnes to bude ešte zaujímavé.
Pokračovanie nabudúce🙏😘
Dúfam že sa vám kapitola páčila😚
Ďakujem za votes a komenty💚💙Ahojte✋
YOU ARE READING
Verily Potter? (HP/Next Generations)
FanfictionEmily Malfoyová je dcéra bývalého smrťožrúka Draca Malfoya.Takisto ako pred rokmi jej otec aj ona študuje na Rokforte.Má tam veľa priateľov a je dosť obľúbená.Život na Rokforte jej však znepríjemňuje syn najznámejšieho čarodejníka Harryho Pottera. J...