Chýbalo už iba pár centimetrov a pobozkali by sme sa.Ale to sa nestalo.Jam- teda Potter sa odtiahol.
,,Mali by sme už ísť všetci ťa hľadaju" postavil sa a nervozne si prehrabol vlasy.
,,Hm tak fajn" povedala som a celá červená vyšla s Potterom za chrbtom.Neviem či som bola nahnevaná alebo zahambená.Prečo sa odtiahol?
,,Čo sa ti stalo?" opýtal sa Scorp keď som prišla do klubovne.Zrejme myslel tie uslzené oči a celé červené líce.
,,Nechcem to teraz riešiť" povedala som a rýchlosťou bleska som odpochodovala do izby.
Išla som do kúpeľne a dala si sprchu.Neviem si predstaviť čo by sa stalo keby Potter neprišiel.Asi by ma...Nie Emilly nemysli na to! James prišiel a zachránil ťa! Hovorilo moje svedomie.
Vyšla som zo sprchy a obliekla si pyžamo.S klubovne som nepočula žiadne zvuky to znamenalo že už všetci odišli.
Spať sa mi ešte nechcelo tak som otvorila balkónové dvere a vyšla von.Bolo aj dosť chladno na to že je jeseň ale tak nevadí.Sadla som si do jedného z dvoch kresiel ktoré sa tam nachádzali a pozorovala ten krásny výhľad.
Sakra! Však mi sme mali mať s Potterom službu.Ja som na to úplne zabudla.No nič dúfam že Mcgonagalová nič nezistí.Prikryla som sa dekov ktorá bola položená na druhom kresle a pomaly mi viečka upadávali do ríše snov.
,,Pre Merlínove gate! Malfoyová čo tu robíš?" kričal po mne niaky hlas.Oči sa mi nedali odlepiť a vôbec som si necítila telo.
,,Malfoyová?" skríkol o trochu viac a ja som spoznala ten hlas.To bol predsa Potter.
Ďalej som iba cítila že ma niekdo zdvihol na ruky a odvliekol preč.Potom som už nič nevnímala.
Zobudila som sa veľmi neochotne otvorila oči.Hlava ma hrozne bolela a bola mi neskutočna zima.
Porozhliadla som sa po izbe a zistila som jedno.Toto nie je moja izba.Chcela som vstať s posteľe no hlava mi to nedovolila.
,,Len kľuď, potrebuješ niečo?" opýtal sa Potter? Čo tu ten chce?
,,Potter?" spýtala som sa prekvapene a otvorila som oči.Na posteli vedľa mňa sedel Potter.
,,Áno som to ja" zasmial sa.O bože on má tak rozkošný smiech. O čom to sakra hovoríš? Zase moje svedomie.
,,Kde to som?" perinu som si pritiahla blišie k sebe pretože mi bola hrozna zima a bolelo ma hrdlo.
,,V mojej izbe" odpovedal a ja som sa začala dusiť.
Pamätám sa že som bola v knižnici kde sa stalo to s Alexom a potom prišiel Potter skoro sme sa pobozkali.Odišla som do izby a išla na hmm balkón? Hej balkón.
,,Prečo som tu?" prečo musím byť taká zvedavá?
,,No vlastne ráno si neprišla na vyučovanie tak ma Mcgonagalová poslala za tebou či sa ti nič nestalo.Prišiel som pred tvoju izbu a klopal som no nič som nepočul tak som išiel daľej.Na posteli som ťa nevidel ale videl som otvorený balkón a tam si bola.Celá premrznutá.Do izby som ťa nemohol zaniesť pretože tam bola poriadna zima kedže bol pravdepodopne otvorený celú noc balkón a tak som ťa teda zobral ku mne" dokončil svôj monológ.
,,Aha no ďakujem ja už pôjdem" povedala som mu a chcela som sa postaviť no znovu som spadla.
,,Nie určite nikam nepôjdeš.Za prvé v tvojej izbe je stále zima a za druhé Mcgonagalová mi povedala nech sa o teba postarám" povedal a išiel hodiť drevo do krbu.
Ja som ani moc neprotestovala pretože som nevládala.Potom som si všimla že mám na sebe mikinu ktorá rozhodne nie je moja.Voňala ako mentolová žuvačka.Tak ako Potter.
Chcela som znovu zaspať no bola mi stále zima rak som spravila jedno neobviklé gesto.
,,James?" Opýtala som sa nervózne a pozrela som sa mu do očí.
,,Áno?"
,,Neľahol by si si prosím ku mne?Je mi hrozna zima" povedala som a on sa len usmial.Ľahol si na druhú polovičku postele no ja som sa k nemu aj tak natlačila ako mohla.Hlavu som si položila na jeho hrud a on ma objal okolo chrbta.A dokonca mi dal pusu na čelo.Nepovedala som žiadnu hlúpu poznámku iba som sa usmiala.
A takto v objatí s Jamesom Siriusom Potterom ktorý bol do nedávna môj hlavný nepriateľ som zaspala.
Pokračovanie nabudúce😄😊
Tak dúfam že so vás touto kapitolkou aspoň trochu potešila😍Mooc sa vám chcem poďakovať za 3K prečítaní a neverím ale sme 25 v fanfiction😱😱♥
Za toto všetko vďačím vám lebo bez vás by som to nezvládla😇
Ahojte✋
VOCÊ ESTÁ LENDO
Verily Potter? (HP/Next Generations)
FanficEmily Malfoyová je dcéra bývalého smrťožrúka Draca Malfoya.Takisto ako pred rokmi jej otec aj ona študuje na Rokforte.Má tam veľa priateľov a je dosť obľúbená.Život na Rokforte jej však znepríjemňuje syn najznámejšieho čarodejníka Harryho Pottera. J...