4.|Chceš vojnu?Budeš ju mať!

1.3K 97 13
                                    

⚫⚫⚫
Už ubehli 4 roky od kedy navštevujem Rokfort.Rodičia sú štastný aj keď chodím do Chrabromilu.S Rose a Lucy sme najlepšie kamarátky.Môj brat Scorpius chodí do 2 ročníka.

Asi by ste chceli vedieť či sa môj a Potterov vztah zlepšil.Ak ste si mysleli že áno tak ste sa mýlili.Je to ešte horšie.Potter,Fred a Frank (Lucyn brat-je to jej dvojča) sa stali záškodníci.

No a dnes sa vraciam na Rokfort po zimných prázdninách.Akurát sme na nástupišti 9/45 a lúčime sa s rodičmi.

Keď sme sa rozlúčili tak sme išli so Scorpiusom do vlaku.Sadli sme si do prázdneho kúpe a čakali kým prídu ostatný.

O chvíľu prišla Rose,Lucy,Lily,Roxane a Albus.Objala som Rose a Lucy a potom Roxane.Nakoniec som objala aj Albusa a Lily oni niesu ako Potter.Nechápem ako môžu byť rodina.

Lily je odo mňa o 2 roky mladšia.Chodí so Scorpiusom do toho istého ročníku.Presne tak Scorp je tiež v Chrabromile.Albus je odo mňa mladší o rok.Keď prišla Lily tak so Scorpiusom odišli do druhého kúpe pretože by sme sa tam nezmestili.

Rozprávali sme si zážitky s prázdnin.Hrozne som sa nasmiala keď som sa dozvedela že Rose zhodila stromček.

Potom sa otvorili dvere na kúpe a dnu vošli naši ,,slávni" záškodnici.

Dnu vošiel Fred,Frank a Potter.Freda a Franka som objala ale Pottera nie.O neho by som ani bicykel neoprela nie to ešte ho obímať.

,,Malfoyová a mňa neobímeš?" spýtal sa Potter s úškrnom

,,Uhádol si nie" vrátila som mu úškrn

,,Oo to bolí" povedal a chytil sa za srdce

Nebola som celkom rada že s nami museli sedieť.No Fred a Frank v pohode ale ten Pottet by tu nemusel byť.No čo sa dá robiť život je krutý.

⚫⚫⚫⚫

Sadli sme si ku Chrabromilskému stolu a čakali kým klobúk potriedi študentov.Tento rok nenastupoval skoro nik koho by som poznala.Iba Hugo (Rosin brat).

Keď ich konečne potriedili konečne sme sa najedli.Potom sme išli do spálny.Vybalila som si veci a išla som sa osprchovať.Potom som si ľahla a zaspala som.

Ráno:

,,Emily kedy si si prefarbila vlasy?" spýtala sa s údivom Lucy

,,Čože" spýtala som sa rozospato

,,No choď sa pozrieť do zrkadla a uvidíš" povedala Rose

Vstala som s postele a namierila som do kupeľne.Keď som vydela svoj odraz skoro som dostala infart.

,,Pre merlína!" vykríkla som

Mala som zelené vlasy.To nie je možne.Vyzerala som ako vodník.Potom ma napadlo kto to mohol byť.

,,Potter!" zakričala som a rozbehla som sa cez klubovnu do chlapčenských spálny

Neunúvala som sa klopať.Iba som tam vtrhla.Bol tam Potter.Ale bez trička.On je taký sexi.Nie!

V tom ma zbadal a začal sa smiať.Ja som sa iba na neho pozrela nenávistným pohľadom.

,,Potter!Okamžite mi to prefarby!Inak si ma nepraj!" húkala som na celú izbu

,,Malfoyová nehuč!Ako môžeš vedieť že som to bol ja?" opýtal sa nevinne

,,Nehraj sa na neviniatko Potter!Viem že si to bol ty tak to okamžite vráť tak ako to bolo inak si ma nepraj!" dokončila som svoj monolôg

,,Inak čo?" opýtal sa so smiechom

Nič som nepovedala iba som na neho vyletela.Normálne som na neho skočila.

,,Počúvaj ma dobre okamžite mi tu farbu zmi inak uvidíš" povedala som

No on si ma prekotúlal pod seba takže bol nado mnou.Ruky mi dal nad hlavu takže som sa nemohla ani hýbať.

,,Dám ti to dole ak poprosíš"

,,Nikdy ťa o nič nepoprosím to si pamätaj!" povedala som a kopla ho medzi nohy a vstala.

,,Chceš vojnu Pottet?Budeš ju mať!" povedala som a zabuchla dvere.

Tak toto je taká časť keď starší😊👌
Pokračovanie nabudúce😉😆Dúfam že sa vám časť páčila😀😍ak áno votes a komenty potešia💞💞

Ahojte✋✋

Verily Potter? (HP/Next Generations)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora