11.|Letné prázdniny sa začínajú

1.2K 91 1
                                    

,,Emilly vstávaj máš sa ísť naranajkovať" kričal na mňa Scorp

,,Už idem" povedala som prispato

Vstala som z postele a išla som do kúpeľne.Opláchla som si tvár,Umyla zuby,Vlasy zaplietla do vrkoču a vrátila som sa do izby.

Obliekla som si biele letné šaty kedže bolo hrozne teplo.Išla som na raňajky.

,,Dobré ráno" povedala som

,,Dobré ráno dnes ty to pristane zlatko" povedala mama a pobozkala ma na líce

,,Ďakujem mami kde je ocko?" opýtala som sa

,,Musel ísť ešte do práce o chvíľu príde" odpovedala mama

Naranajkovala som sa a išla som do svojej izby aby som sa uistila či mám všetki veci.Potom aom si spomenula na toho prekliateho Alexa.Neznášam ho a nikdy viac ho nechcem vidieť.

,,Už som tu" zakričal oco

,,Kedy už pôjdeme?" pýtal sa Scorpius

,,Chodťe si pre kufre a o 15 minút môžme ísť" povedal

Išla som si pre kufor a pomocou jednoduchého kúzla som kufor zmenšila.Obula som si baleríny a išla som do obývačky kde sme sa premiestnili.

⚫⚫⚫

Pristáli sme pred Brlohom.Z domčeka vyšla teta Ginny a teta Hermiona.

,,Vitajte" povedala Hermiona

,,Ahojte" povedala moja mama

S Brlohu višla Rose,Fred,Albus,Lilly a Potter.Všetkých som objala samozrejme okrem Pottera.

Išli sme dnu kde bola babka Molly a dedko Artur.Vydela som ich asi 2 krát v živote ale boli milý a vyobímali ma.

,,Emilly poď ai vybaliť veci" hovorila na mňa Rose a tak som sa za nou vybrala

Izbu som mala s Rose a Lilly.Vybalila som si veci a išli sme do kuchyne kde sme sa naobedovali.

,,Emilly,Rose mi spomínala že si v kontakte s muklami.Chcel som sa opýtať ako funguje mobil" povedal dedko Artur.

Keď som mu podrobne povedala ako funguje mobil tak Rose dostala nápad.

,,Čo keby sme sa išli opalovať?" spýtala sa

,,Áno" povedala Lilly

,,No dobre a potom neskočíme aj do bazéna?" opýtala som sa

,,Možme" povedala nadšene Rose

Išli sme sa prezliecť do plavok a potom sme vyšli na záhradu kde bol obrovský bazén.Jednoduchým kúzlom Lilly pričarovala lehátka na ktoré sme si lahli.

,,A nás ste prečo nezavolali?" spýtal Fred a s Scopiusom a Potterom ktorý boli v plavkách smerovali k nám.Albus a Hugo išli a Harrym a mojim otcom do Londýna.

,,Lebo ste debily" povedala Lilly

,,Čo si to povedala?" povedal Scorp s úsmevom a Lilly hodil do bazéna.Lilly začala pištať ako o život.

O chvíľu už držal Fred Rose a hodil ju tiež.Potter sa na mňa pozrel s úškrnom.Ja na neho vražedným pohladom.Za chvíľu ma už držal na rukách.

,,Ak ma tam hod-" nestihla som dopovedať pretože ma tam hodil

Ten bazén bol dosť hlboký tak som sa rozhodla že ich trochu vystraším tak som sa nevynorila.

O chvíľu som počula ako niekdo skočil do vody a ako ma vytiahol.Mala som zavreté oči tak som nič nevidela.

Otvorila som oči a predo mnou bol Potter. Usmiala som sa na neho Malfoyovským úškrnom a stiahla som ho pod vodu.

Keď som ho pustila tak sa zase on nevynáral.Pozrela som sa zhrozene raz na neho a raz na Lilly.

,,Pottet hey!Vstaň!Prosím,James ja som nechcela" povedala som no on sa ani nepomoh a ani neviem ako no mala som v očiach slzy

Potter sa vynoril a pozrel sa na mňa prekvapením pohľadom.No nebol jediný.Všetci sa na mňa tak pozerali.A potom som si uvedomila že prečo.

Zotrela som si slzy a vybehla z bazénu a bežala som do domu.Utekala som do izby a zamkla som dvere.Nechápala som čo sa stalo.

Oslovila som Pottera menom,prosila som ho a ešte som aj plakala.Žeby sa moje city k nemu zmenili?

Pokračovanie nabudúce😊😄
Prepáčte že nebola 2-3 dni kapitola😐no viete je leto a ja si ho chcem užiť😅👑🌈👙
Ďakujem za pozretie,votes a komentáre😆😇a týmto chcem poďakovať BoldlyShyZombie za komenty😘😙ďakujem pekne

Ahojte

Verily Potter? (HP/Next Generations)Where stories live. Discover now