,,No zato že sme tu a asi by ma nikto nepozval tak s tebou pôjdem" povedala som a on nahodil zase ten svoj úškrn.
,,Ale moc si nefandi Potter" povedala som a potom som to aj oľutovala.
,,Aký Potter?" prišiel k nám Harry,Ginny a môj otec.Čo vlastne robí pri Chrablomilskom stole?
,,No to s-om si vlas-tne robila sr-andu" koktala som.
,,No jasné" ozval sa môj otec znechutene
,,Povedzte nám pravdu" povedala Ginny
,,Však mi pravdu hovoríme" povedal Potter
Oni nič nepovedali iba nás odviekli so Siene a vyšli sme von z hradu.Medzi tým sa k ním pridali aj Ron,Luna a Nevill.
,,Takže buď nám to poviete inak viete o tom že Hermiona je najbystrejšia čarodejnica tak pozná rôzne kúzla" povedal Ron no nič sme nepovedali.
,,Takže Hermiona vieš niake kúzlo?" opýtal sa Harry a ona prikývla.Hermiona na nás namierila prútik a povedala neverbálne kúzlo.
,,Takže ako sa voláš?" opýtal sa Harry a ukázal na Pottera.
,,James Sirius Potter" odpovedal a potom si zakril ústa.
,,Čože ty si moj brat alebo čo?" opýtal sa Harry.
,,Nie ja som tvôj syn" povedal a znova si zakryl ústa.
,,Syn?" opýtala sa Ginny.
,,Áno" povedal znovu Potter.
,,A kto je tvoja mama?" opýtal sa škodoradostne môj otec.
,,Ginny Weasleyová" povedal automaticky.Ja ho asi zabijem.
Ginny sa pozrela na Harryho prekvapene.Ale videla som aj ten malý úsmev.
,,Prečo ste tu?" opýtala sa Luna.
,,No vlastne Malfoyová skúšala jedno kúz-" nestihol Potter dohovoriť pretože ho prerušil môj otec.
,,Malfoyová?" opýtal sa šokovane ,,ty si moja manželka?"
,,Nie dcéra" povedala som si a zakryla si ústa.
,,Ja mám dcéru a s kým?" opýtal sa stále so šokom.
,,Áno máš, máš aj syna a manželku Anetu Reedovú" povedala som rýchlo.Keby som nebola pod vplyvom kúzla pravdy určite by som to nepovedala.
,,Tak prečo ste teda tu?" opýtala sa Luna a ja som všetko vyrozprávala.Ja som taká krava.
,,....no a v búducnosti nás čakate vy a naši priateľia" dokončila som svôj monológ.
,,Môžem sa niečo opýtať?" spýtal sa Ron.
,,Áno" povedal Potter.
,,Ja mám deti?" opýtal sa.
,,Áno 2.Rose a Huga.Mimochodom Rose je moja najlepšia kamarátka aj Lucy ktorá je dcéra Lunny a Nevilla" panebože ja som im všetko vytárala zabite ma dakto.Luna a Nevilla sa iba na seba usmiali.
,,A ským mam tie deti?" opýtal sa znova Ron.
,,No predsa z Hermionou" povedal Potter.
Hermiona sa na neho neveriacky pozrela.
,,A ako sa odtiaľto dostanete?" opýtal sa môj oco.
,,Musíme nájsť niake kúzlo alebo niaku vec čo nás prenesie znova do budúcnosti" povedala som.
,,My vám pomôžeme" povedala Hermiona s úsmevom.
,,Takže vy viete aj ako skončí vojna?" opýtal sa oco.
,,Áno ale prosím nežiadajte nás o to lebo to môže mať hrozné následky" povedala som prosebne.
,,Dobre.Hermiona zruš to kúzlo" povedal Harry a Hermiona zrušila kúzlo.
,,Dufám že sa nič nezmení keď sme vám to povedali" povedal Potter ustarostene.
,,Nebojte sa" povedala Ginny.
,,Nepôjdeme už? Lebo my už je zima" povedala som a všetci prikývli.
,,Dufám že nemáš nič s Potterom" pošepkal mi otec keď sme išli k hradu.
,,Si sa zbláznil? Však je to Potter" povedala som a zasmiala som sa.
Keď sme vstúpilili dnu tak som bola dosť unavená a išla som si ľahnút.Rozmýšlala som že či sa nič nezmení keď sme im to povedali.A ešte som rozmýšlala na tom že idem s Potterom na ples.Keby sme boli normálne na Rokforte tak by som s ním nikdy nešla.No my nie sme v našej dobe.Sme v dobe naších rodičoch a nevieme či sa odtiaľto dostaneme.
Pokračovanie nabudúce😀😙
Dúfam že sa vám kapitola páčila😍
Mám na dovolenke wi-fi tak sa pokúsim vydať do konca týždna ešte jednu👌😝P.s. v dalšia kapitola bude o vianočnom plese a nebude to ako vo filme že napr. Hermiona bola s Viktorom, Nevill s Ginny...tak aby ste vedeli😂
Ahojte✋
YOU ARE READING
Verily Potter? (HP/Next Generations)
FanfictionEmily Malfoyová je dcéra bývalého smrťožrúka Draca Malfoya.Takisto ako pred rokmi jej otec aj ona študuje na Rokforte.Má tam veľa priateľov a je dosť obľúbená.Život na Rokforte jej však znepríjemňuje syn najznámejšieho čarodejníka Harryho Pottera. J...