Ráno som vstala okolo 7 spravila som rannú rutinu a rozhodla som sa ísť Potterovi oznámiť že Hermiona pozná kúzlo ktoré nás vráti späť.Zaklopala som na chlapčenskú spáľnu a keď sa ozvala dalej tak som vstúpila dnu.Hore bol iba Potter ostatný ešte spali.
,,Potter mám dobrú správu" usmiala som sa.
,,Akú?" opýtal sa rozospato.
,,Hermiona pozná kúzlo ako sa vrátime spať" odvetila som.
,,To je super" povedal a potom spravil nečakanú vec.James Sirius Potter ma objal.
,,Neruším vás?" opýtal sa Harry a nadvihlo mu kútiky úst.
,,Nie" povedali sme naraz.
⚫⚫⚫
Práve stojíme v riaditeľni.Hermiona drží v ruke knihu v ktorej sa nachádza kúzlo ktoré nás vráti spať,môj otec ma obíma.Ginny s Harrym zase Pottera.
Keď som sa zo všetkými vyobímala tak prišlo rad na Harry.Objala som ho a povedala mu:
,,Užívaj si chvíľe s Dumbledorom" zašepkala som a on sa na mňa pozeral nechápavým pohladom ale nakoniec prikývol.
,,Pripravený?" opýtal sa profesor Dumbledor.
,,Áno" odpovedali sme a chytili sme sa za ruky aby to kúzlo fungovalo.Posledný krát sme im zakývali a potom na nás Hermiona namierila prútik a vyslovila zaklínadlo.PUK.Premiestnili sme sa.
Objavili sme sa na záhrade v Brlohu.My sme doma!To je úžastne.S Potterom sme rýchlo utekali dnu.
,,Emilly!James! Kde ste boli?" zakričala na nás Ginny a oboch nás objala.
,,Všetko vám vysvetlíme" povedala som a potom ma začala obímať celá rodina.
,,Vy žijete!" zvískla Lilly a objala nás.
,,Možme sa spýtať koľko sme tu neboli?" opýtal sa Potter.
,,2 týžne" odpovedal otec smutne.
Sadli sme si na gauč a všetko sme im vyrozprávali.Babička Molly plakala od štastia že sme konečne doma.Rose a Lucy ma vyobímali k smrti.A najhoršie to bolo s mamou, otcom a Scorpom.Oni ma skoro zadrhli.Mám tu najlepšiu rodinu na svete.
,,Vy si nič nepamätáte že sme tam boli?" opýtala som sa Hermiony no ona pokrútila hlavou.
,,Nepôjdeme už domov? Prázdniny sme si tu predlžili o 2 týždne" povedal otec.
,,No môžme" povedala som.Som hrozne unavená.Už aby som bola doma.Ešte raz som všetkých vyobímala a potom sme išli domov.
⚫⚫⚫
Dnes je 29 augusta a to znamená že ideme na nákupy do Šikmej uličky.Dúfam že sa tam stretnem s Lucy a Rose.
Premiestnili sme sa do Deravého kotlíka cez ktorý sme sa dostaly do uličky.Najprv som si išla kúpiť perá a atrament a potom učebnice.
Mala som zamierené do blízkeho kníhkupectva ale stretla som Potterovskú-Weasleyovskú rodinu.
Objala som sa s Rose,Lily,Albusom,Fredom a Roxanou. S Potterom sne sa iba pozdravili.Možno tá cesta do minulosti povolila naše vztahy a už sa tak nenávidíme.Ale nie sme ani priatelia. Proste sa už nebudeme dúfam že pokúšať zabíjať.
,,Ideme si kúpiť knihy?" opýtala sa Rose a ja som prikývla.Oddelili sme sa od celej rodiny a zamierili sme do toho už spomínaného kníhkupectva.
Keď sme mali už všetko nakúpené stretli sme Lucy a išli sme na zmrzlinu.Pridali sa k nám aj Fred,Frank a Potter.Dneska mi jeho prítomnosť až tak nevadila.
Pokračovanie nabudúce😘😊
Ďakujem za 900+ prečítaní a 200+ votes hrozne si to vážim❤❤
Užívajte si ešte prázdniny🌸🌸Ahojte✋
YOU ARE READING
Verily Potter? (HP/Next Generations)
FanfictionEmily Malfoyová je dcéra bývalého smrťožrúka Draca Malfoya.Takisto ako pred rokmi jej otec aj ona študuje na Rokforte.Má tam veľa priateľov a je dosť obľúbená.Život na Rokforte jej však znepríjemňuje syn najznámejšieho čarodejníka Harryho Pottera. J...