14.|Stretnutie s otcom

1K 92 4
                                    

Ráno som sa zobudila o pól 7, čo bolo pre mňa dosť skoro.Išla som do kúpeľne kde som si dala sprchu,umyla zuby a obliekla habit.Vlasy som si nechala rozpustené a vyšla som z izby.

V klubovni nebol nikdo okrem Pottera.Sedel na gauči a pozeral sa do blba.

,,Dobré ráno" povedala som a trochu sa usmiala.

,,Dobré vieš čo máme prvú hodinu?" opýtal sa a ja som prikývla.

,,Musíme sa odtiaľto dostať" pozrela som sa na fotku ktorú som videla zavesenú v klubovni.Boli na nej niektorý žiaci s Chrablomilu.

,,My sa aj dostaneme" povedal a vybrali sme sa do Veľkej siene na raňajky

⚫⚫⚫


Prišla som s Potterom do triedy kde sme mali mať OPČM.Sedeli sme v poslednej lavici a ešte na pár chrablomičanov v triede nikto nebol.

Zrazu sa otvorili dvere a dnu vstúpil môj otec a Crabe.Nachvíľu sa nám stretli pohľady ale ja som pohľad preniesla na prichádzajúcu skupinu ktorú tvorili Harry,Ron a Hermiona.

Dúfam že si môj otec nič nevšimne.Pretože všetci čo poznajú mňa a môjho otca tak vedia že sa hrozne podobáme.Či už vlasmy,očami či tým Malfoyovským úškrnom.

Do triedy vošiel profesor Lupin.Aspoň som si myslela že to je on.Môc otec mi ho opisoval.Povedal mi že aj s manželkou zomrel počas vojny.

,,Takže žiaci dnes spravíme dvojice a budete mať medzi sebou súboji.Ale nechcem vidieť žiadne kúzla.Iba ozbrojiť" povedal a vybral si niaky papier na ktorom bol zoznam.

,,Takže môžme ísť podľa abecedy alebo môžme žrebovať" oznámil nám a triedou sa ozvali hlasy ktoré hovorili žrebovať tak sme teda žrebovali.

,,Takže Hermiona môžeš začať" poprosil ju profesor a Hermiona si vyžrebovala Lunu.

Potom to pokračovalo takto:

Harry si vyžreboval Pottera.
Ron Pansy.
Ginny Nevilla.
Ja som si vyžrebovala môjho otca.To akože vážne?Prečo práve jeho?Hlavne kľud hlavne nič pred ním nehovor čo by si neskôr ľutovala! Vravelo moje svedomie.

Vybrala som sa teda k otcovi ktorý mal na tváry úškrn.

,,Ty si tá nová však? Dúfam že nie si niaka humusáčka alebo čo" povedal a to ma zarazilo.

,,Pre tvoju informáciu som čistokrvná" odpovedala som mu a nahodila som úškrn.

Potom sme už začali zo súbojom.Na moje prekvapenie som vyhrala.Otec na mňa pozrel zarazeným pohľadom a keď skončila hodina vyletel z triedy.

⚫⚫⚫

Po vyučovaní sme išli s Potterom do klubovne kde už sedeli všetci naši spolubývajúci.

,,James s kým ideš na ples?" opýtal sa Pottera Nevill.

,,Na aký ples?" odpovedal Potter otázkou.

,,No predsa Vianočný" povedal nadšene.

,,Ide byť vianočný ples?" spýtala som sa.

,,Áno" povedala Hermiona nadšene.

⚫⚫⚫

,,Malfoyová môžem otázku?" opýtal sa Potter a ja som prikývla.

,,No vieš keby sme boli normálne na Rokforte nepýtal sa ťa to ale kedže sme tu..." začal.

,,Už to vyklop" zvrieskla som na neho.

,,Pôjdeš so mnou na vianočný ples?" opýtal sa a ja som sa na neho šokovane pozrela.

Pokračovanie nabudúce😃😆
Dúfam že sa vám kapitola páčila😉

Ahojte

Verily Potter? (HP/Next Generations)Where stories live. Discover now