Vyšla som s Potterovej izby a nasmerovala si to do knižnice.Musí tam niečo byť ako sa to dá odstrániť.
⚫⚫⚫
Už som v kniźnici 3 hodiny no nič som nenašla.Nenávidim ho!Tak veľmi ho nenávidim.Musím to odneho niako dostať bez toho aby som ho prosila.
Musím vymyslieť niaku pomstu.Dúfam že my Rose a Lucy pomôžu.
Vyšla som s knižnice a išla som do izby.Chodby boli naštastie prázdne.Neviem ako by som niekomu vysvetlila prečo mám zelené vlasy.
Za tie 4 roky som si dokázala vybudovať rešpekt medzi mladšími aj staršími študentmi.Niaky Potter mi to nezkazí.
Vošla som do izby kde ma už čakali Rose a Lucy.
,,Ja sa mu pomstím!" bolo jediné čo som povedala
,,A ako prosím ťa?" opýtala sa Lucy
,,To ešte neviem ale niečo vymyslíme" povedala som
,,No dobre a teraz sa choď prezliecť o 25 minút sa začína vyučovanie.Raňajky už nestíhaš ale my sme také dobre že ty ich donesieme" dokončila svôj monológ Rose a s Lucy sa vybrali do Veľkej Siene
Išla som do kupéľne a dala si rýchlu sprchu.Potom som si obliekla habit a na hlavu dala čiapku.Nič iné ma nenapadlo.
Vyšla som s kúpeľne a uvidela na posteli toasty a lístok.
Išli sme ešte do knižnice.Stretneme sa na vyučovaní
Rose a LucyRýchlo som zjedla toasty a pozrela čo máme 1 hodinu.Obranu proti čiernej mágii.No super.Zobrala som si učebnice a bežala na vyučovanie.
Na OPČM ma už čakali Lucy a Rose.Sadla som si za nich pretože oni sedeli spolu.Chvíľu sme sa rozprávali a potom prišiel učiteľ.
⚫⚫⚫
Tak konečne skončilo vyučko.Práve sme vchádzali do Veľkej siene na obed.Samozrejme celý deň som počúvala narážky typu:
Prečo máš na hlave čiapku?
Počul som že sa ti niečo stalo.
Kto ty to spravil?
A blá,blá,bláSedela som pri stole a jedla.Potom si ku mne niekto prisadol.Pozrela som sa kto to je.Bol to Potter.
,,Tak čo Malfoyová kedy ma poprosíš?Tu čiapku nebudeš nosiť donekonečna alebo áno?"
,,Ver mi že ja som neskončila.Ty ešte uvidíš že s Malfoyovou sa nezahráva" povedala som a nahodila škodoradostný úškr
,,Však uvidíme" dodal
Ja som vstala a odišla.Za prvé už som bola najedená a za druhé nechcela som ho už viac počúvať.
Prišla som do izby kde už boli Lucy a Rose.Sadla som si k ným na posteľ.
,,Tak čo teda vymyslíme?" opýtala som sa
,,Ja by som o niečom vedela ale predsa Emilly je to môj bratranec a to čo chceme urobiť je fakt kruté"
,,Ale noták Rose však nevieš čo nám stále robí?On si to zaslúži!" povedala som
,,No dobre tak...
Pokračovanie nabudúce😊😍
Dúfam že sa vám kapitola páčila👌💞ak áno votes a komenty potešia😘😆Ahojte✋
JE LEEST
Verily Potter? (HP/Next Generations)
FanfictieEmily Malfoyová je dcéra bývalého smrťožrúka Draca Malfoya.Takisto ako pred rokmi jej otec aj ona študuje na Rokforte.Má tam veľa priateľov a je dosť obľúbená.Život na Rokforte jej však znepríjemňuje syn najznámejšieho čarodejníka Harryho Pottera. J...