1.|Cesta na Rokfort

2.7K 127 8
                                    

Z pohľadu Emilly:

Tak niečo o mne volám sa Emilly Malfoyová a som dcéra Draca Malfoya.Moja mama sa volá Anetta.Dnes nastupujem do 1 ročníka do Rokfortu hrozne sa teším.

Mám blond vlasy a modre oči.Mám chudú postavu.Mám mladšieho brata ktorý sa volá Scorpius.Niekedy je fakt otravný ale za nič by som ho nevimenila.A to je asi tak o mňe všetko.

,,Mami kedy už pôjdeme?" opýtala som sa mamy a pohľadom hypnotizovala hodinky.

,,Je iba 10:00 Rokforský expres vyráža o 11 zlatíčko" odpovedala a pobozkala ma na líce.

,,Mami som hladný" prišiel do kuchyne Scorpius.

,,Spravím ty raňajky a Emilly ty choď zobudiť ocka" povedala mama a ja som prikývla.

Otvorila som dvere od spálne a videla som ocka ako ešte spí.Rozhodla som sa ho zobudiť že naňho skočím.(😂😂)

,,Čo sa deje zlatko?" spýtal sa oco prispatím hlasom.

,,Mama ma poslala zobudiť ťa už je 10 hodín tak sa máš ísť najesť a potom už konečne pôjdeme" povedala som veselo.

,,Dobre,už idem ty si už zbalená?" opýtal sa ma.

,,Áno kufor si prinesiem dole tak idem preň pa" povedala som a objala som ho.

Vyšla som zo spálne a zamierila som si to do mojej izby.Kufor som mala položený na postely.Moja sova Diana bola položená v klietke na stole.

Zobrala som klietku a kufor a do vrecka som si dala prútik a išla som dole.Mama a Scorpius mali na sebe už kabáty a otec si obúval topánky.Už čakali iba na mňa

Obliekla som si kabát a topánky.Potom sme sa všetci pochytali a PUK.Premiestnili sme sa.

Tak a sme tu.Na nástupišti
9 3/4.Rozlúčila som sa s rodičmi a so Scorpiusom a išla som do vlaku.

Hľadala som niake voľne kúpe no žiadne som nenašla.Nakoniec som sa rozhodla že si sadnem do kúpe kde sedeli 2 dievčatá a 1 chlapec.

,,Môžem si prisadnúť?" opýtala som sa milo.

,,Hmm jasné" odpovedalo mi ryšavé dievča.

,,Ja som Emilly Malfoyová a vy?" povedala som.

Všetci ostali zaskočený.Myslím preto lebo som dcéra Draca Malfoya.Ale on sa zmenil!

,,Aha ja som Roxana Weasleová" povedala tá ryšavka.

,,Teší ma" odpovedala som.

,,Ja som Rose Weasleyová" povedala druhá ryšavka.

,,Vy ste sestry?" opýtala som sa ich.

,,Nie sesternice ja nastupujem do 1 ročníka a Roxana do 2" povedala Rose a usmiala sa.

,,A ty si?" spýtala som sa tiež ryšavého chlapca.

,,Ja som Fred Weasley.Roxanin brat a tiež nastupujem do 1 ročníka" povedal a usmial sa.

,,Teší ma".

Skoro celú cestu sme sa rozprávali a smialy.Sú milý a neocudzujú ma kvoli menu.Všetko bolo v pohode až kým neprišiel do kúpečka chlapec.

,,No konečne som vás našiel.Fred však sme sa dohodli že budeme sedieť v zadnom a nie v prednom vagone.A ty si kto?" dokončil svôj monológ a potom sa pozrel na mňa.

,,Ja som Emilly Malfoyová a ty?"

,,Čože? Vy tu sedíte s Malfoyovou? Že sa nehambíte!Však jej otec zradil Rokfort.A pre tvoju zaujímavosť som James Sirius Potter".

,,Môj otec nikoho nezradil!Zachránil tvôjho otca tým že ho neprezradil!A môj otec sa po vojne zmenil!Takže tu po mne nevyskakuj"

,,Ja tu určite nebudem sedieť s Malfoyovou!" povedal a naštvane zabuchol dvere.

No hm James je taký trochu výbušný" povedal Fred.

,,To som si mohla všimnúť.Neviem čo proti mne má keď ma ani nepozná a súdi ma podľa menu"

,,Neboj to bude v pohode my ťa nebudeme súdiť kvôli menu" povedala Rose.

Ja som iba prikývla a dalej sme sa rozprávali o hlúpostiach.


Pokračovanie nabudúce❤😊
Časti budem prídavať každý deň alebo každý druhý deň😘
Dúfam že vás príbeh zaujme👌😆
Za každý koment a votes budem vďačná💕😍
Ak chcete venovanie kľudne napíšte do komentu😉😄

Ahojte

Verily Potter? (HP/Next Generations)Where stories live. Discover now