Ve işte o gün gelmişti bugün intikam günüydü kimine göre abartmış olabilirim ama hayatımda ilk defa bir kızla konuştum ve o da beni terslemişti.
Tişörtümü çıkartıp bir kenara attığımda dolabıma yöneldim. Beyaz bir gömlek aldım. Hemen düğmelerini ilikledim ve kapımı açıp koşa koşa mutfağa indim evet acıkmıştım. Babam evde yokmuş çünkü beyefendi 3 aylığına iş gezisine gidecekmiş en çok istediğim de buydu zaten. Alelacele kahvaltı yaptıktan sonra arabaya geçtim ve şoför olmadığı için kendi başıma araba kullanacağım. İşte şimdi geldi artık sevincim 2 katına çıkmıştı.
Acaba Selin okula gelmiş midir? aslında ona ne yapacağımı bile bilmiyordum bu durum da ne yapılır bilmiyordum sadece gözünü korkutsam bana bulaşmamasını söylesem yeterdi bence.Okula geldiğimizi anladığımda arabamı boş bir yere park edip hemen arabadan çıktım ve sınıfa doğru yürümeye başladım.
Sınıfın kapısının önüne geldiğimde gözlerim Selini aradı ve işte tam karşımda duruyordu.Yanına gidip kolundan tuttum ve kazan dairesine sürükledim kapıyı kapatıp geçen sene müdürün odasından gizlice aldığım anahtarla da üstüne kitledikten sonra şimdi konuşabilirdim işte
-"Bana bak kızım bir daha beni terslersen seni pişman ederim gelip adam gibi yardım ediyoruz tavrına bak ben de senin o kavga ettiğin kızlara benzemem ben bir erkeğim ve yapacaklarımı asla tahmin edemezsin"
Kız bir süre dinledi ve beni şaşırtarak "BİTTİ Mİ?" dedi ve anahtarları elimden alıp kapıyı açıp gitti ne değişik bir kızdı bu böyle sanırım dün sinirlendiği için öyle tepki vermişti ah mal Enes ne diye kızı üzüyorsam sanki.Pişman olmuştum işte.
Selin'den***
Sınıfta kimse yoktu ve canım sıkılmıştı Enes sınıfa gelseydi dün olanlar için ondan özür dileyecektim ama beyefendi hala gelmedi nedense Enes'de farklı bir şeyler vardı mutlu değildi annesi ölmüş neden mutlu olsun diyordu iç sesim haklıydı da gerçekten üzücü bir durumdu birinin başımda dikildiğini ve anında kolumdan tutup sürüklediğini fark edince Enes olduğunu anladım ve nereye gittiğimizi anlamasam da benimle konuşmak istediğini anlamıştım haklıydı tabi çocuk bağırırsam ona mal gibi tabi kızardı..
Enes'den devam
Sınıfa girip yerime oturdum ve Selin'in yanımda olmadığını fark ettim umursamamaya çalışıp telefonumu çıkartıp sosyal medya hesaplarımı karıştırdım yanımda bir hareketlilik olunca yanıma döndüm ve Selin'i gördüm özür dilerim deyip elimi ona uzattım yeni bir başlangıç yapabiliriz istersen dedim. Bana ne oluyordu böyle yapmayacağım şeyler yapıyordum ve resmen utanıyordum kendimden kötü bir çocuk değildim kendi halinde belkide saf salak bir çocuktum ama beni yaşadıklarım bu hale getirmişti hiç dışarı çıkıp arkadaş edinmedim kim nasıl ne yapıyor nasıl davranıyor diye incelemedim kimseyi de önemsemedim.Selin'in sözü düşüncelerimi bölmüştü o da elini uzatıp "Haklısın kaba davrandım zaten ben de senden özür dileyecektim yeni bir başlangıç iyi olabilir " dedi ve gerçekten şok olmuştum telefonumu alıp numarasını kaydetti ve akşam konuşacağımızı söyledi zaten lanet olası hoca da derse girip her şeyi mahvetti diyeceklerimi unutmuştum şimdi neyse akşam düşünürdüm bunu artık deyip derse odaklanmaya çalıştım tabi Selin'in beni alıcı gözle izlemesini yok sayarak,kız bana ilk günden tutuldu herhalde bakıp duruyor ..
Zil çaldığında Selin ile kantine inmiştik çünkü okuldaki bütün erkekler Selini istemiyordu korkaklar ünlü mafya adamı onlara bulaşacak sanıyorlardı sanırım adamın ne işi olacaksa Selin ile zaten umurumda değildi babasının nasıl biri olduğu sonuçta annem de neden öldüğü bilinmiyordu ben gerçek ailem sansam da öyle değilmiş bununda kokusu bir yerden çıkar deyip düşüncelerimden kurtuldum. Selin'e masada oturmasını söyleyip kantine doğru ilerledim ve 2 tost 2 kahve alıp Selin'in yanına gittim nedense bu kız bana değişik geliyordu 1 günde onun hakkında bütün düşüncelerim yok olmuştu kahve ve tost için teşekkür edip iştahla yemeye başlayınca bu kızdan çok çekeceğimi anlamıştım zaten arkadaşlıktan ötesi olmazdı benim için o işlerin nasıl olduğunu bile bilmiyordum daha hiçbir kızla bile ilişkiye girmemiştim ben ne anlardım ilişkiden Selin'e baktığımda bana bakıp gülümsüyordu bende ona gülümsedim ve artık kalkalım mı dedim tostlarımız bittiğine göre kalkabilirdik.
Okul Çıkışı*****
Selin'e görüşürüz deyip okuldan çıktım ve arabama doğru yöneldim eve bırakmak istemiştim ama hanımefendi otobüse bineceğini söyledi ama buraya en yakın durak 15 dakika uzaklıktaydı arabayla onu takip edip sonra yanıma alabilirdim gaza bastım ve yolun ortasında aramaya başladım giydiği kıyafetleri aklıma getirmeye çalıştım ve görmüştüm şuan tam karşımdaydı kornaya basıp bana dönmesini bekledim ama kız bakmadı bile diğer herkes dönüp bakarken o hala yürüyordu bu huyunu sevmiştim arabanın camını açıp Selin diye seslendim ve bana bakmıştı sonunda arabaya bin durak uzak lütfen dedim ve etrafındaki insanların ona baktığını anlayınca utandığını anladım ve hemen arabaya bindi.Nerede oturuyordunuz hanım efendi dediğimde sahilin orada dedi ve sürmeye devam ettim zaten yakınmış evi ne diye otobüse binecek ise sanki arabada derin bir sessizlik vardı hiç konuşmuyordu zaten sahile gelmiştik akşam mesaj atarım deyip el salladım ve oda gülümseyerek el salladı ve görüşürüz deyip indi.Telefonumu elime alıp whatsapp a girip mesaj attım.
KONUŞMA BAŞLANGICI****
Enes:Merhaba ben yakışıklı kankan :D :D (16:00)
Selin: sjdfgjdjf merhaba bende bugün bana atarlanıp pişman olduğun güzeller güzeli kankan :D :D (16.05)
Bu kız gerçekten çok komikti ya güzeller güzeli diyor birde gerçekten kahkaha atmıştım arabada ve whatsappa girip ses kaydını açık güzeller güzeli ha deyip kahkahayı bastım ve 15 saniye gülmenin yeterli olduğunu anlayıp ses kaydını gönderdim.Gerçekten hayatımda ilk defa arkadaşım olmuştu hem de kız sevinsem mi üzülsem mi bilemedim beni mutlu etmesi yanımda olması önemliydi benim için ama 2. günden sanki kızla 2 yıldır arkadaşız gibi hissediyordum ve bu beni mutlu ediyordu büyük lokma ye büyük söz söyleme demişler gerçekten doğruymuş demek ki eve vardığımız da çantamı koltuğa fırlattım ve yukarı çıktım yatağıma uzanıp whatsappa girdim Selin mesaj atmıştı ne dediğini merak ediyordum açıkçası..
Selin:Evet güzelim tabi gözlerim yeter bir kere (16.20)
Enes:Tabi ki gözlerine kötü dersem çarpılırım herhalde zaten sadece gözlerin güzel (16.30)
Selin:He he ben senin tipsizliğine laf yapıyor muyum hiç (16.31)
Enes:Ah sen bu kaslara çirkin mi diyorsun yoksa ben mi yanlış gördüm? sdfgh (16.33)
Selin:Sapık mısın sen ya ne diye çıplak fotoğrafını atıyorsun ya biri görseydi hem bakmadım bile hemen sildim zaten atma bir daha. (16.35)
Enes:Ay sen şimdi kızarmışsındır da resim atsana bir şimdi gerçekten merak ediyorum ne haldesin :D sdfghfg (16.36)
Selin:Yoo atmıyorum hem de kızarmadım zaten bundan emin olabilirsin :) şimdi ben yemek yiyeceğim sonra sabaha kadar uyumayı düşünüyorum okulda görüşürüz see you kankaaa :D sdfghf (16.37)
Bende yemek yeyip duş alacaktım sonrasın da da film izleyip yatardım herhalde sabah olmasını istiyordum şimdiden gerçekten Selin ile vakit geçirmek bir arkadaşım olduğunu bilmek çok güzel bir şeydi...
Ve gerçekten rekor kırdım önceki bölümlerde 400-500 kelime yazmışken bu bölüm tam 1030 küsür kelime oldu inşallah hoşunuza gider her ne kadar az oy gelse de zamanla artacağını düşünüyorum iyi okumalar :) ******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenilmedik #Wattys2016
Teen FictionBabasının ölümüne şahit olan Selin, Annesinin intihar edişine tanık olan Enes... Bir kız, bir erkeği ne kadar hayatı pahasına koruyabilir ki? Tesadüf sandıkları bu karşılaşma gerçekten bir tesadüf mü? Yoksa aşk dedikleri şey oyun muydu?