-9.Bölüm-

114 35 23
                                    

Çocuklar uyanın haydi diye başımızda bağıran İrem ablayı
aldırmadım.Tekrar bir bağırma sesi ile gözlerimi araladım.Selin'e baktığımda hala uyuyordu. O kadar masum o kadar güzel uyuyordu ki ona bakmaktan kendimi alıkoyamamıştım. 'Uyan prenses hadi diyerek dürtmeye başladım.'

-"Ya Enes bir git başımdan alla alla." Dediğinde beyaz yastığa kafasını gömdü.

-"Tamam o zaman ben eve geçiyorum okula gelemeyeceğim bugün, hem başım da çok ağrıyor sonra görüşürüz." Dedikten sonra yatağın sol tarafından ayaklarımı sarkıttım.

-"Yaa tamam kalktım of ya hem niye okula gelmiyorsun ki ?" Demişti bana uykulu sesiyle.

-"Dedim ya prenses başım ağrıyor diye ondan yani hemde sıkıldım artık okul okul nereye kadar." dedim.

-"Tamam o zaman görüşürüz."

Görüşürüz deyip el salladım. Yatağın üzerine bıraktığım siyah deri ceketimi de alıp İrem ablaya teşekkür ettikten sonra evden ayrıldım. Aslında konu başımın ağrıması değildi, bu konunun nereye varacağıydı.İnsan hiç arkadaşı ile hemde karşı cinsten arkadaşı ile aynı yatakta yatabilir miydi? hem Selin'in tek konuştuğu erkek bendim ya bana aşık olsa o zaman ne yapardım ben?

O kadar masum o kadar saf ve temizki ama sadece arkadaşımdı. Benim için bundan sonra davranışlarıma dikkat etmem gerekiyordu özellikle bu konuyu Selin ile konuşmam gerekiyordu.

Arabanın önünde mal gibi dikildiğimi fark edince kendimi toparlayıp arabama bindim.Gerçekten şimdiden yorulmuştum ne yapacağım bilmiyordum.

***

Eve geldiğim de düşündüğüm tek şey duş alıp rahatlamaktı.Tam merdivenlerden yukarı çıkacakken evin zil sesi yankılandığında, merakla  kapıya doğru ilerlediğimde bir kaç saniye sonra kapıyı açmam ve Ahu'yu görmem aynı zaman diliminde gerçekleşmişti. Bunu planlamıyordum.Ne işi vardır bunun burada? Sarı saçlarını eliyle arkaya atarak, kırmızı minik eteğini de düzelttikten sonra konuşmaya başladı.

-"İçeri davet etmek yok mu Enescim?"

Ağzını yayarak konuşması içimde ona tokat atma isteği oluşturmuştu ne işi vardı bunun burada hem de sabahın 10'unda?

-"İçeri davet etmek yok Ahucuğum." Diyerek tam kapıyı kapatacakken, Eliyle kapının kapanmasını engellemişti. Ve bir şey söylemeden içeri girdi.Ne yapmaya çalışıyor bu kız böyle?

-"Evin gerçekten güzelmiş Enes."

-"Teşekkür ederim. Ama evimi merak edip bakmak için gelmedin değil mi?"

-"Tabii ki de hayır."

-"Buraya gelmenin nedeni nedir peki Ahu?"

-"Evet o zaman şöyle söyleyeyim ben senin tek umut ışığınım."

-"Ne söylemek istiyorsun? Açıkça söyle."

Salonda tekli koltuğa geçip seninle konuşmak istiyorum dedi bende seni dinliyorum diyerek karşısındaki siyah koltuğa geçtim.

-"konuş seni dinliyorum." Dedim sert bir dille.

-"Ben burda oturuyorum aslında  buranın 1 alt sokağında seni tam 5 yıldır tanıyorum ve gerçekten çok hoşlanıyorum senden lütfen bana evet de bana bir şans ver. N'olur. Pişman olmayacaksın?"

Diyerek yalvaran bakışlar atmaya başlamıştı ama nedense iç sesim bu kızla birlikte olursam Selin'in benden uzak duracağını söylüyordu. Bana aşık olmazdı o zaman. Hem Ahu her erkeğin hoşlanacağı kızdı. Benden nefret etmesini sağlardım.

-"Tamam peki kabul."

Dediğim anda Ahu'nun bana sarılması bir oldu. Selin gibi değildi,farklıydı. Çünkü Selin'e arkadaşım olarak sarılıyordum.Ahu'ya ise sevgilim olaraktı artık. Ve en önemlisi zamanla ona aşık olacağıma inanıyordum. Ona şans vermeliydim. Herkes bir şansı hakederdi.

-"Şimdi sen git, sonra görüşürüz."

-"Tamam canım."

Diyerek bana yaklaşıp yanağımı öptü ve evden çıktı. Gerçekten zor,benim için kabul edilemeyecek bir şeyi kabul etmiştim. Ve evet kız hakkında ilk başta kötü şeyler söylemiş olabilirdim ama Selin'in iyiliği için bunu kabul etmeliydim.

Selin'e karşı içimde hep değişik bir his vardı ona tam olarak güvenemiyordum. Onca okul varken bizim okula gelmesi ve en önemlisi de bizim sınıfta olması beni işkillendiriyordu işte.Ben saf olabilirdim ama salak değildim. Telefonumun melodisini duyduğumda tanımadığım bir numaraydı bir kaç saniye bekledikten sonra açmaya karar vermiştim.

-"Aşkım benim Ahu,telefon numaramı kaydedersin diye arayım demiştim."
Bu kızı anlamam zaman alacaktı. Bundan adım gibi emindim.

-"Sen benim telefon numaramı nerden buldun?"

-"Babandan aldım Enesciğim."

-"Babam mı? İnanamıyorum sana."

-"Senin için her şeyi yaparım. Neyse bebeğim hadi görüşürüz seni seviyorum."

-"Peki görüşürüz."

Ahudaki cesarete inanamamıştım. Bu kız gerçekten tehlikeliydi. Rehberden son arananlara girip Ahu'nun numarasına tıkladığımda onu nasıl bir şekilde kaydedeceğime karar verememiştim. En iyisi Ahu diye kaydetmeliydim.Çünkü şuan ona karşı bir şeyler hissetmiyordum.

Evde aşırı sıkılmıştım.Okulumuz diğer okullardan farklı olduğu için ders 9 da başlayıp 12'de bitiyordu ve istersek 3'e kadar da etüt alıyorduk.Her ne kadar ilk haftalar 3'e kadar dursam da şimdiden sıkılmıştım derslerden.Saate baktığımda 11 olduğunu gördüm.Okula uğrayıp Selin'i alacaktım ondan sonra ona Ahu ile sevgili olduğumuzu söyleyecektim. Evet bunu yapmalıydım. Hemde hemen.

***

Okula gelmiştim ama dersin bitmesine 10 dakika vardı.Telefonumu çıkarıp Selin'e okulun önünde olduğumu belirten bir mesaj gönderdim. O da tamam geliyorum diyerek konuşmayı sonlandırdı.

Ahu'yu arayıp buraya gelmesini onu Selin ile tanıştıracağımı söylediğimde hiçbir şey söylemeden geliyorum dedi ve telefonu hemen kapatmıştı. Tek istediğim aralarını yapmaktı.Tanıdık zilin melodisini duyduğumda okuldan ilk çıkanın Selin olduğunu gördüm.Üzgün bir hali vardı ve neredeyse koşarak geliyordu.Ne olduğunu şuan soracak durumda değildim.Koş koş bakalım.Birazdan Ahu da geldiğinde onu dahada üzgün şekilde göreceğimi biliyordum. Evet çok üzülecekti ama onun için en iyisi buydu.

Arkamdan biri gözlerimi kapattığında değişik bir ses ile "ben kimim" dedi,Ahuuu diyerek ona döndüm.O da bana sarıldı karşılık vereceğim anda Selin görüş alanımıza girmişti. Şaşkın bakışlarını bize gönderirken, daha fazla uzatmadan Ahudan ayrıldım.

-"Bu yüzden mi aradın beni Enes? kimdi bu Ahu dimi?" Dediğinde gözleri çoktan dolmaya başlamış, seside ona nazaran daha sakin çıkıyordu.

-"Bak Selin kızmakta haklısın ama gerçekten bir şans vermek istedim."

-"Bunu yaptığına inanamıyorum Enes."

Dediğinde sol yanağımda sert bir baskı hissetmiştim. Evet selin bana tokat atmıştı. İlk defa bir kız bana bunu yapmıştı. Ahu ise yanağımı okşayarak iyi misin inanmıyorum kıza bak ya ben konuşurum onunla dedi ve beni arabaya bindirdi.

Hala anın şokundaydım.Selin bana nasıl tokat atmıştı ne hakla ne sıfatla?Telefonumun melodisini duyduğumda arabadan indim ve Ahu'ya anahtarı verip sen aç gibisinden işaret yaptım sanırım anlamıştı.Alo dedim soğuk bir sesle,arayan tabiki Selin'di.

-"Özür dilerim Enes öyle bir anda kızı karşımda görünce sinirlendim bilirsin arkadaşlarımı paylaşamam da."

-"Çok iyi öğrenmiş oldum şimdi zaten bunu." Dediğimde aynı anda telefonu kapattım.

Bunu ödeyecekti. En ağır bir şekilde.

(-Ve bundan sonra bölümler her pazar gelecektir.)

Beklenilmedik #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin