-7.Bölüm- (PART 2)

141 72 10
                                    


Nihayet gelebilmiştik ve nedense içimdeki heyecanı bir türlü atamıyordum aslında canım da yanıyordu Selin'in annesi acaba gerçek annemi hatırlatır mıydı ki bana diye düşünmeden edemiyordum.Kapıyı güler yüzlü bir kadın açmıştı aslında abla desek daha doğru olurdu çünkü çok genç duruyordu.

İçeri geçtiğimizde yemek masası olarak tahmin ettiğim masa büyük bir özenle donatılmıştı ve ne zamandır anne yemeği yemediğim aklıma gelmişti.

-"Merhaba Enes oğlum ben İrem."

-"Merhaba."

-"Acıkmış olduğunuzu düşündüm ve size yemekler hazırladım önce yemek yiyelim sonra konuşuruz."

-"Peki o zaman yemeğe geçelim."

-"Anne biliyor musun Enes yanımda olmasaydı cidden o rüyalardan kurtulamayabilirdim 1 saatte olsa ilk defa rüya görmedim."

-"Sağol Enes oğlum,gerçekten çok zor şeyler yaşadık hele de kızım babasını gözünün önünde öyle o halde ne biliyim ben belki bana yaptıklarından dolayı ona pek üzülmüyor olabilirim ama kızım babasına çok düşkündür."

-"Anlıyorum İrem hanım kızınız bana emanet ve emin ellerde buna emin olabilirsiniz."

deyip göz kırptım ve yerime oturdum.Gerçekten yemekler çok güzel olmuştu ama iştahım olmadığı için azar azar yeyip sofradan kalktım.Selin de bana banyoyu göstermek için ayağa kalktı.Teşekkür edip onu aşağı yolladım.Gerçekten çok anlayışlı bir anneye sahipti eğer babam Selin ile arkadaşlık yaptığımı öğrense belki bu kadar sıcak karşılamayabilir de zaten ona da bir süre bahsetmeyi düşünmüyordum.

Aşağı indiğimde sadece Selin'i gördüm annesi sanırım mutfaktaydı bende gidip yanına oturdum ve:

-"Her şey gerçekten çok güzel olmuş annene teşekkürlerimi iletirsin benim gitmem gerekiyor artık acil telefon geldi çıkmam gerekiyor."

tabi ki de telefon gelmemişti ama daha fazla durmamak için mecbur yalan bulmam gerekiyordu.

-"Peki o zaman yarın beni almaya gelebilir misin?"

-"Tabi ki prenses görüşürüz."

Nihayet dışarı çıkabildiğim de temiz hava beni rahatlatmıştı.Arabama binip eve doğru sürmeye başladım.

Eve geldiğimde canım cidden çok sıkılmıştı Selin ile güzel vakit geçiriyorduk ve şimdi ne yapacağımı bilmiyordum aklıma gelen fikirle sırıttım tabi ki de görüntülü arayacaktım.Telefonumu elime alıp messenger a girdim ve görüntülü aramaya bastım.

Anında açılan telefon ile oo bakıyorum artık telefon başında bekler olmuşuz dedim.

-"Bende seni arayacaktım zaten canım çok sıkıldı şimdiden sana alışmışım ee hani senin işin vardı?"

-"İptal oldu ya."

dediğimde peki şimdi kapatmam lazım anneme yardım edeceğim deyip gülümseyerek el salladı bende kapatma düğmesine basmadan önce fotoğrafını ekran resmi çektim zafer edası ile gülümseyerek görüntülü aramayı kapattım daha sonra whatsappa girerek çektiğim ekran resmini Selin'e attım şimdi cidden kahkaha atıyordum.

Akşam Vakti**

Selin attığım resme küfürler savurup o resmi silmem karşısında beni tehdit etmişti ama ben tabi ki de silmemiştim telefonu kapatıp korku filmi açıp 2 tane film izlemiştim.Filmin bittiğini anladığım da telefonu açıp 72 cevapsız aramaya göz devirerek yaklaşık 80 tane olan mesaja oha diyerek baktım Selin cidden sinirlenmişti en iyisi onu aramalıydım.Kapının zilini duyduğumda yok artık buraya kadar gelmiş olamazdı dimi? Koşarak kapıya gittiğimde üstünde çilek kız eşofmanı ve köpek desenli pandifleri ile karşımda Selin'i görmeyi planlamıyordum.

-"Aptal sana bir şey oldu sandım neden açmadın telefonlarımı neden kapalı o telefonun senin."

diyerek ardı ardına konuşmaya başladı elimi korkar hareketlerle dudağına getirip susmasını söyledim ve oda bana sarılıp sana bir şey oldu diye çok korktum dedi.Bu kız gerçekten çok acayipti.

."Kızım manyak mısın ne olacakmış bana ya sadece resmi silmeyeceğimi anlaman için telefonu kapatmıştım."

."Ve sen Enes bey bugün uyumayacaksın beni korkutmanın hesabını vereceksin benimle beraber sabaha kadar oturacaksın."

deyip yukarı çıktı ben de şaşkın şaşkın ne yaptığını anlamaya çalıştım ve bir yastık ile alt kata indiğinde hadi aç bir film de izleyelim dedi.Çok çekeceğim vardı bu kızdan çok.

Korku filminden cidden sıkılmıştım güzel bir romantik komedi bulduğumda Selin'in de sevdiğini anladım yastığı dizime koymuş dizimde yatıyordu.İyice hızlanan kalbimi yok sayıp filme odaklanmaya başladım.Daha filmin 15. dakikasında uyuya kalan Selin'i görmemle oha diyesim gelmişti hemen telefonumu elime alıp yine fotoğrafını çekmiştim yaşasın kötülük.

Selin kalk hadi burada uyumamalısın dediğimde o ise elimi gene sıkıca tutup gitmek istemediğini belirtti. Allah'ım suçum günahım neydi acaba benim.

Selin'i kucağıma alıp onu odama taşıdıktan sonra tekrar elimi tutup gitme yoksa rüya göreceğim ve uyuyamayacağım dedi.Oha yani insan hiç arkadaşı ile aynı yatakta uyur muydu ki tabi ki de hayır yatağın yanında ki koltuğu yatağın dibine çektikten sonra Selin'in elini tutmaya devam ettim ve koltukta yayıldım.Sanırım banyo yapıp yanıma gelmişti daha adını tam olarak koyamadığım o nefis koku resmen benimde uykumu getirmişti...

Kısa oldu ama dediğim gibi diğer bölümün devamı idi bu.. ###

Beklenilmedik #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin