part #1

758 38 5
                                    

Βρισκόμαστε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και αποχαιρετάμε τους συγγενείς μας, η μητέρα μου πηρέ μετάθεση στην Θεσσαλονίκη και αναγκαστήκαμε να μετακομίσουμε. Εγώ δεν ήθελα, εδώ ήταν όλοι μου οι φίλοι αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι, οι γονείς μου είναι χωρισμένη και δεν ήθελα να την αφήσω μονή της.

'Παρακαλούμε τους επιβάτες της πτήσης 268 να κατευθυνθούν στην πύλης 3. Ευχαριστώ'

«Άντε μαμά πρέπει να φύγουμε»

«Ναι κόρη μου τώρα»

Αφού ξανά αγκάλιασε την γιαγιά μου και το πάππου μου, πηρέ την χειραποσκευή της και κατευτήκαμε στην πύλη που μας είπαν. Κάναμε τον έλεγχο και μπήκαμε στο λεωφορείο για να μας πάει στο αεροπλάνο. Η μαμά είχε κλίσει θέση κοντά σε παράθυρο, μου άρεσε να χαζεύω απέξω το μυαλό μου ταξίδευε.

Η ζωή μου τα τελευταία δυο χρόνια έχει αλλάξει ριζικά, οι γονείς μου χώρισαν για ασυμφωνία χαρακτήρων μετά από 17 χρόνια το θυμήθηκαν. Αλλά δεν νευρίασα μαζί τους καλά έκαναν που πήραν διαζύγιο, είναι πιο ευτυχισμένη τώρα. Η μητέρα μου είναι αστυνομικός και πολύ καλή στην δουλειά της, της αρέσει αυτό που κάνεις. Λείπει πολλές ώρες από το σπίτι αλλά δεν παραπονιέμαι. Τώρα θα πιστεύεται πως είναι μια γυναίκα χαμηλών τόνων αλλά όχι δεν είναι, της αρέσει να βγαίνει με τις φιλές τις, να φλερτάρει μέχρι ένα σημείο βεβαία, έτσι κι αλλιώς είναι μόνο 37 χρονών ούτε την μίση ζωή της δεν έχει ζήσει.

Έμενα μου αρέσει το διάβασμα, εντάξει δεν είμαι και φυτό κάνω πράγματα που αρέσουν όπως ψώνια, βόλτες και πολλά που με κάνουν να γελώ με την παρέα φυσικά. Δεν έχω κάνει ποτέ μου σχέση, δεν έχω νιώσει αυτόν τον ηλεκτρισμό αυτό το ρίγος.

2 ώρες μετά

Έχουμε φτάσει στην όμορφη Θεσσαλονίκη, βγαίνουμε έξω από το αεροδρόμιο και για καλή μας τύχη παίρνει ένα ταξί, η μητέρα μου σηκώνει το χέρι της και σταματήσει. Βάζουμε τις βαλίτσες μας στο πορτμπαγκάζ και ξεκινήσαμε για το σπίτι μας.

Καινούργια ζωή, καινούργιο σπίτι, καινούργιος σχολειό, καινούργιους φίλους...

____________

Γεια σας! Είναι η πρώτη ιστορία που γραφώ αλλά σας υπόσχομαι πως θα κάνω ότι καλύτερο για να αρέσει... Καινούργια ζωή λοιπόν η Εμμανουέλλα... για να δούμε τι γίνει στην συνεχεία...


Επικίνδυνος έρωταςWhere stories live. Discover now