παρτ#9

342 32 1
                                    

Αρης

Εδώ και μία εβδομάδα μία αποφεύγει συνέχεια και δεν ξέρω για ποιόν πουστη λόγο. Σπάω το κεφάλι αλλά δεν ξέρω τι συμβαίνει.

«Μπορεις να ηρεμήσεις λίγο» μου λέει ο Αλεξ. Έχω σπάσει όλη την πιάτο θήκη απόντα νεύρα μου.

«Οχι δεν μπορώ. Με αποφεύγει και δεν ξέρω το λόγο, χθες της είπα να βγούμε και μου αρνήθηκε γιατί δεν ένιωθε καλά και μία ώρα μετά ήταν έξω με την Ιωαννα»

«Δες τε έναν καψουρη» λέει και με δείχνει με το χέρι του.

«Τι λες ρε μαλάκα»

«Λέω ότι είσαι ερωτευμένος μαζί της» τι λέει το άτομο ρε,;; Εγω ερωτευμένος;; ΌΧΙ

«Ουτε κάν ρε εγω με το φυτό»

«Καλα αφού δεν σε νοιάζει, τότε δεν χρειάζεται να ζηλέψει αν χθες βγήκε με κάποιον άλλον» είπε χαλαρά σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

«Τι έκανε λέει» φώναξα και τον πλησίασα. Το σήκωσα από το γιακά και τον κωλυσα στον τοίχο.

«Μαλακα ηρέμησε» μου λέει και προσπαθεί να φύγει «Εσυ είπες ότι δεν σε νοιάζει»

«Ειναι μικρή για να μπλέξει με κάποιους από εδώ» του απανταω και η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω κάνεις να την ακουμπήσει εκτός από εμένα, εγωιστικο.

«Που τα πουλας αυτά ρε»

«Ασε μας ρε»

Αφού ηρέμησα λίγο κατσαμε στο σαλόνι και ήπια με, εκείνος για λόγους άγνωστους αν καί ξέρω ότι έχει καψουρευτει την Ιωαννα αλλά δεν μιλάω. Λίγη ώρα μέρα ο Αλεξ έφυγε η ώρα έδειχνε 6.

Βγήκα από το διαμεσμα μου και πήγα απένατι άρχισα να χτυπάω την πόρτα και να φωνάζω. Ξέρω ότι είναι μέσα και πραγματικά άμα δεν άνοιξει θα την σπασω την πόρτα.

Άνοιξε και την βλέπω να εμφανίζεται μπροστά μου,αα ρε Εμμανουελα απο την πρώτη στιγμή που σε είδα ήξερα ότι θα φάω γέρο κόλλημα. Της ζήτησα να μου πεί το λόγο που με αποφεύγει μετά από μικρή διαφωνία με έβαλε να κάνω μπάνιο. Μάλλον θα κατάλαβε ότι δεν ήμουν και τόσο καλα.

Είμαι ερωτευμένος μαζί τής;;;

_________________________
Να και η πλευρά του Αρη... Ερωτευμένος;;;


Επικίνδυνος έρωταςWhere stories live. Discover now