Φτάσαμε έξω από την πολυκατοικία μας, βγάλαμε τα πράγματα μας και αφού η μαμά πλήρωσε τον ταξιτζή περπατήσαμε στο εσωτερικό της. Εκεί μας περίμενε η σπιτονοικοκυρά μια όμορφη γυναίκα μάλλον στην ηλικία της μητέρας μου με ωραία γκριζοπράσινα μάτια..
«Εσύ πρέπει να είσαι η Λάζαρου» ρώτησε την μητέρα μου.
«Η ιδία, Μαρία χάρηκα» είπε η μητέρα μου και έτεινε το χέρι της για την χειραψία.
«Σοφία» είπε και της χαμογέλασε, κοίταξε προς τη μεριά «και εσύ είσαι;» ρώτησε και τo χαμόγελο δεν έφυγε από τα χείλη της.
«Είμαι η Εμμανουέλλα» της είπα και της χαμογέλασα.
Όσο η μαμά μου μιλούσε με την Σοφία εγώ επεξεργαζόμουν τον χώρο, είναι μεγάλη και σχετικά καινούργια πολυκατοικία. Στα αριστερά ήταν ένας μεγάλος καθρέφτη και διπλά κάτι λουλούδια, στα δεξιά ήταν τα γραμματοκιβώτια και κάποιοι πινάκες.
Εκείνη την ώρα μπήκε στην πολυκατοικία ένας νεαρός, λογικά,στην ηλικία μου, ψήλος γεροδεμένος σκούραμαλλιά και γκριζοπράσινα μάτια, μόλις με ειδές μου χαμογέλασε στραβά. Ωό θεέμου!
«Εμμανουέλλα;»
«Ορίστε;» ρώτησα την μητέρα μου.
«Αυτός Εμμανουέλλα είναι ο γιος μου, ο Άρης και από ότι μου είπε η μητέρα σου είστε στην ιδία ηλικία, Άρη από εδώ είναι η Εμμανουέλλα η καινούργια μας γειτόνισσα» είπε η Σοφία.
«Εμμανουέλλα χάρηκα» μου είπε και μου έδωσε το χέρι του σε στυλ μπούνια, αυτό το κάναμε με την παρέα μου στο σχολειό.
«κι εγώ» είπα και οι μπουνιές μας συγκρούστηκαν,εκεί ένιωσα αυτόν το ηλεκτρισμό να διαπερνά όλο μου σώμα. Μάλλον το ένιωσε και εκείνοςγιατί απομακρύνθηκε κατευθείαν.
«λοιπόν χάρηκα για την γνωριμία» μας κοίταξε και είπε «εγώ μαμά πάω για ύπνο, άμα έρθουν τα παιδιά ξυπνά με» απευθύνθηκε στην μητέρα του και της έδωσε ένα φιλί.
«Γιατί δεν λες και στην Εμμανουέλλα να έρθει να μην είναι μονή της;» του είπε και επειδή δεν ήθελα να νιώσει άσχημα μίλησα.
«Όχι δεν πειράζει, θα μείνω σπίτι» είπα και εκείνος κούνησε το κεφάλι του και έφυγε.
Αφού κανόνισαν να βγουν η μητέρα μου με την Σοφία ανεβήκαμε στο διαμέρισμα μας, τα χρώματα που κυριαρχούν είναι γήινα, έχει ένα μεγάλο σαλόνι και μια μεγάλη κουζίνα , δυο δωμάτια και ένα μεγάλο μπάμια.
______________
Να και το δεύτερο... έγινε και και η γνωριμία δεν τα πήγαν και ασχημα...ακομα στην αρχή ήμαστε... για να δούμε τι θα γίνει στην συνεχεία...
YOU ARE READING
Επικίνδυνος έρωτας
Teen FictionΗ Εμμανουέλλα είναι ένα ήσυχο κορίτσι, καλή μαθήτρια και έχει σεβασμό προς άλλους αλλά δεν αφήνει κανένα να την εκμεταλλευτή. Είναι κοντή με ξανθά μαλλιά και καστανά μάτια έχει ωραίο και γυμνασμένο σώμα, έχει υπέροχο χαμόγελο. Ο Άρης είναι ο playe...