παρτ #17

322 26 3
                                    

Η πόρτα του σπιτιού μου χτυπάει εδώ και ώρα αλλά δεν κανω καν την κίνηση να σηκωθω να άνοιξω. Είναι το μεγαλύτερο καθικι με εκανε να το ερωτευτω να πιστεψω σε εμας, να πιστεψω ότι θα γυρίσει. Και σήμερα μετά από δύο χρόνια τον βλέπω αγκαλιά με άλλη.

«Ανοιξε την γαμω πορτα" φωναζε αλλα εγω τιποτα.

Εμεινα εδω να τον περιμενω και εκεινος περνουσε καλα με αλλη, αλλα δεν φταιει κανεις αλλος παρα μονο εγω. Τι πιστεψα η ηλιθια οτι με ενα φιλι και κατι λογια θα με ηθελε,θα ηθελε να ειμαστε μαζι. Αυτος απλα επαιζε παιχνιδι και πολυ καλα μαλιστρα.

"Ανοιξε μου Εμι σε παρακαλω" φωναζει και χτυπαει την πορτα.

"φυγε Αρη πηγαινε στην κοπελα σου" του φωναζω ενω συνεχιζω κλαιω.

"δεν ειναι η κοπελα μου Εμι ειναι η αδελφη μου" τον ακουω να λεει και χανω την γη κατω απο τα ποδια μου.

Σηκωνομαι και ανοιγω την πορτα, πεφτω στην αγκαλια του. Μου ειχε λειψει τοσο πολυ. Τα χειλια του βρησκουν τα δικα μου, μετα απο καιρο η καρδια μου ξανα χτυπαει. Δαγκωνει απαλα το χειλος μου για να εχει προσβασει με την γλωσσα μου. Τυληγω τα χερια μου γυρω του και τον φιλαω.

 Τυληγω τα χερια μου γυρω του και τον φιλαω

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Απομακρυνομαστε και τον κοιταζω στα ματια. Με τρβαει στο εσωτερικο του σπιτιου και καθομαστε στον καναπε κανεις δεν μιλαει. Μεχρι που περνει μια βαθιοα ανασα και μιλαει.

"σαγαπω Εμι μου ελειψες τοσο γαμημενα πολυ. Πραγματικα συγνωμη που εφυγα και δεν μιλησα αλλα εγινα πολλα" μου λεει και κοιταει το πατωμα.

"μιλα μου Αρη" του λεω και πιανω το χερι του.

"οταν πηγα εκει εμαθα οτι πατερα μου ξανα παντρευτηκε το πρωτο ερωτα του οπως μου ειπε, μια μερα μου γνωρισε την Ελενα και μου την συστησε. Στην αρχη δεν πιστεψα τιποτα αλλα με τον καιρο δεθηκαμε, της μιλησα για εσενα και ετσι γυρισα στην θεσαλλονικη για εσενα γιατι θελω να ημαστε μαζι" μου λεει και με φιλαει .

"σαγαπαω Εμι αγαπαω τα παντα πανω σου" μου λεει και κραταει το προσωπο μου.

"κι εγω σαγαπω Αρη ολο αυτο το καιρο που ελειπες δεν εκανα τιποτα απο το να ειμαι μεσα και να διαβαζω. Δεν μπορουσα να κοιταξω καποιον αλλο εκτος απο εσενα" του λεω και πεφτω στην αγκαλια μου.

"θες να εισαι μαζι μου;" με ρωταειι, τα χειλια μου ξανα βρησκουν τα δικα του. "αυτο σημαινει ναι;" ρωταει προβληματισμενος.

"ναι χαζουλη μου" του λεω και τον αγκαλιαζωω.

_________
Τι κανετε;;;😍 Δεν σας ξεχασα αντιθετος σαν ειχα στο μυαλο μου, αλλα δεν ειχα εμπνευση και δεν ηθελα να γραψω καμια βλακια.😰😰

πειτε μου τα νεα σας😁😁

αστερακι αμα σας αρεσει και σχολια να πειτε πως σας φανηκε.👌🌟

το επομενο θα ειναι  συντομα να το ξερετε.💋💋

καληνυχταα🌙❤

Επικίνδυνος έρωταςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon