«Λοιπον θα ήθελες να ξανά βγούμε;» με ρώτησε μπροστά από την πόρτα τής πολυκατοικίας μάς.
Με την άκρη του ματιού μου είδα τον Αρη με τον Αλεξ να γελανε, μόλις μας είδαν το γέλιο του κόπηκε και στα χείλια τού σχηματίστηκε μία ίσια γραμμή.
«Λοιπον τι λές;» με ξανά ρωτάει.
«Ναι δέχομαι» του απάντησα.
«Το σαββατο το βράδυ στις 9»
«Ωραια»
Αφού ανταλλάξαμε τηλέφωνα έφυγε. Ο Αρης μας κοιτούσε απι μακριά ενώ ο Αλεξ το κρατούσε. Τώρα όμως που το παρατηρώ καλύτερα οι μπλούζα του έχει πιτσιλιες από αίματα. Τι έκανες πάλι ρρ Αρη.
Βγήκε από την λαβή του Αλεξ και άρχιζε να με πλησίαζει. Το πρόσωπο του ανέκφραστο και τα χέρια του μπουνιές. Έφτασε κοντά και ήμασταν σε απόσταση αναπνοής. Η ανάσα του με έκαιγε.
«Μην τολμήσεις να βγεις μαζί του γιατί ΚΑΊ αυτός θα πάει στο νοσοκομείο και δεν κολλωνω» μου είπε τονίζοντας το "και".
«Θα κάνουμε ότι θέλω» του φώναξα και εγώ.
«Πας στοίχημα ότι δεν θα κάνετε τίποτα»
«Τι θες από εμένα; Εσύ ήσουν αυτός που σηκώθηκε και έφυγε»
«Εγω αυτό που σου λεω»
«Και εγώ θα κάνω ότι θέλω»
«Γαμωτο»
Με τράβηξε πάνω του και τα κορμιά μας ενώθηκαν. Είχε τον τρόπο να με ανάβει. Τα χείλια του ενώθηκαν και οι γλώσσα του βρήκε την δικιά του.
«Ειδες; Δεν μπορείς να κάνεις με κανέναν τίποτα είσαι μόνο δικιά μού»
«Δεν είμαι δικια σου Αρης»
«Εισαι και σωματικά, και από τι μου λένε τα μάτια σου και ψυχικά» τι στο καλό τόσο πολύ φένεται. Πρέπει να φοραω γυαλιά ηλίου όταν του μιλάω. Τα μάγουλα μου έχουν πάρει φωτιά.
«Λοιπον καληνύχτα Αρη»
«Μονο αυτό; Δικαιούμαι ένα φιλί» είπε και με κόλλησε βίαια πάνω τού.
«Τι θα κάνω με εσένα;» του είπα και του έδωσα ενα φιλί.
«Εεε ρε μελιά» ειρωνεύτηκε ο Αλεξ. Ο Αρης του έδειξε το μεσαίο δάχτυλο του.
«Μην μιλάς εσύ» του είπα και κατάλαβε ότι ξέρω.
«Ξερει;;» ρώτησε ο Αρης κοιτώντας τον Αλεξ στα μάτια.
«Εσυ ρε μαλάκα τι λές; φιλη τής είναι»
«Καληνυχτα αγόρια» του είπα και ο Αρης με ξανά τράβηξε πάνω του φιλώντας με.
«Καληνυχτα Εμμι» μου είπε.
________________________
Θα είναι μαζί;; Τι θα γίνει με τον άλλον;;;
Καληνύχταα.
YOU ARE READING
Επικίνδυνος έρωτας
Teen FictionΗ Εμμανουέλλα είναι ένα ήσυχο κορίτσι, καλή μαθήτρια και έχει σεβασμό προς άλλους αλλά δεν αφήνει κανένα να την εκμεταλλευτή. Είναι κοντή με ξανθά μαλλιά και καστανά μάτια έχει ωραίο και γυμνασμένο σώμα, έχει υπέροχο χαμόγελο. Ο Άρης είναι ο playe...