«Ώρα να ξεπεράσεις τους φοβούσουν» μου είπε και άνοιξε την πόρτα, το κοίταξα βαθιά στα μάτια «θα είμαι μαζί σου μην αγχώνεσαι»
Τελικά μπήκα μέσα, αφού πάτησε το κουμπί από το ισόγειο κοιτάς το κινητό, που και που μου έριχνε κλέφτες ματιές. Λίγα λεπτά μετά είχαμε φτάσει επιτέλους στο ισόγειο.
«Ειδές είσαι μία χαρά» μου είπε κοιτώντας ακόμα το κινητό.
«ναι ίσως είχες δίκιο»
«πάντα έχω δίκιο»
Σε όλη την διαδρομή δεν μιλούσαμε, εκείνος είχε τα χέρια του στις τσέπες του τζίν και εγώ χάζευα τριγύρω. Η πιο ρομαντική πόλη της Ελλάδας.
«δεν θα σε πειράξει άμα έρθουν τα παιδιά» με ρώτησε βγάζοντας με από τις σκέψεις μού.
«αμ όχι» του απάντησα.
Τελικά κάτσαμε σε ένα ψητοπωλείο, από ότι μου είπε είναι το στέκι τούς και κάνει τα καλύτερα σουβλάκια. Κάτσαμε στο έξω τραπεζάκι και περιμέναμε την παρέα του.
«Έλα μωρη τρέλα» φώναξε κάποιος από πίσω μού. Όταν γύρισα το κεφάλι μου είδα ένας νεαρό, ψύλλος με κοντό κουρεμένο μαλλί και καπέλο και μάτια γαλάζια.
«Τι λέει ρε» του είπε ένας άλλος κοντός με σκούρα μαλλιά και κάστανα μάτια.
«Δεν θα μας συστάσεις στην όμορφη κοπέλα» είπε ο ένας από τους δύο και τα μάτια του καρφώθηκαν πάνω μου.
«Μαζέψου, λοιπόν από εδώ η Εμμανουέλλα, Εμμανουέλλα ο Damon και ο Αλέξ» μας σύστησε ο Άρης.
«Χάρηκα» τους είπα με ένα χαμόγελο. Ο Άρης από την άλλη έτοιμος να εκραγεί ήταν, τι στο καλό.
«εμείς να δεις» είπε ο Adidas.
Κάτσαμε όλοι μαζί και φάγαμε. Τους είπα για την ζωή μού στην Αθήνα και τον λόγο που μετακομίσαμε εδώ. Έμαθα και λίγα πράγματα για τον Άρη και οι δικοί τού γονείς είναι χωρισμένη, μένει με την μητέρα τούς. Του αρέσει να κάνει γκράφιτι στους τοίχους και να κάνει βόλτα με την μηχανή τού.
Η ώρα είχε περάσει και ήταν 12 το βράδυ και αύριο έχω σχολείο, πρώτη μέρα πως θα αντέξω ένας θεός ξέρει. Αφού πληρώσαμε και χαιρετήσαμε τα παιδιά φύγαμε για το σπίτι.
«Ξέρεις που είναι το σχολεία» με ρώτησε όταν φτάσαμε στο όροφο μας.
«Οχι» του απάντησα. Όντως δεν ξέρω που είναι.
«Ωραία 8 ακριβώς θα είσαι κάτω» μου είπε και παραξενεύτηκα. Νόμιζα ότι θα ήθελε να έχουμε μία τυπική σχέση τίποτα παραπάνω.
«Εντάξει» του είπα και ήταν αμήχανη η στιγμή.
«Καληνύχτα Εμι» το αίμα μου πάγωσε. Εμέ με φώναζε η γιαγιά μου όταν ζούσε...
«Καληνύχτα Άρη» του είπε και μπήκα στο διαμέρισμα μού.
___________________
Θα μάθει η Εμμανουέλλα για το τι άτομο είναι ο Άρης;; Πια θα είναι η αντίδραση της;;;
YOU ARE READING
Επικίνδυνος έρωτας
Teen FictionΗ Εμμανουέλλα είναι ένα ήσυχο κορίτσι, καλή μαθήτρια και έχει σεβασμό προς άλλους αλλά δεν αφήνει κανένα να την εκμεταλλευτή. Είναι κοντή με ξανθά μαλλιά και καστανά μάτια έχει ωραίο και γυμνασμένο σώμα, έχει υπέροχο χαμόγελο. Ο Άρης είναι ο playe...