«Ελα κόρη μου» άκουσα τήν μητέρα μου να μου λέει. «σηκω αγάπη μου έχεις σχολείο» μου ξανά είπε.
«Τωρα σηκωνομαι» της είπα. Βγήκε από το δωμάτιο για μου φτιάξει πρωινό όπως κάνεις κάθε πρωί.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και άνοιξα την ντουλάπα για να δω τι θα βάλω. Πήγα στο μπάνιο επλεινα το πρόσωπο μου και τα δόντια μου και έφτιαξα τα μαλλιά μού. Ένα ένα γκρι τζιν παντελόνι με σκισιματα και μία άσπρη μακριά μπλούζα που στα πλευρά ήταν ανοιχτή. Φόρεσα τα ροζ adidas μου και βάφτηκα απαλά. Πήρα την σχολική μυ τσάντα και βγήκα από το δωμάτιο. Βρήκα την μαμά μου να κάθετε στο σκαμο και να τρώει ότι έχει ο πάγκος.
«Καλημερα μαμά» της είπα και έκατσα απένατι της.
«Καλημερα κορούλα μού» μου ειπε κα εκείνη μπούκωνη και άρχιζα να γελαω.
Ήπια ένα φυσικό χυμό και έφαγα ένα κρουασάν σοκολάτας. Η ώρα ήταν 8 παρά πέντε. Χαιρέτησα την μητέρα μου και βγήκα εξω από τι διαμέρισμα. Πήγα μπροστά από το ασανσέρ και σκεφτόμουν να μπω η να μην μπω.
«Εγω λέω να μπεις πάντως» άκουσα την φωνή του από πίσω μου και ανατριχιασα ολόκληρη.
«Καλημερα Αρη» τους είπα αφού είχα γυρίσει και τον κοιτούσα. Με πλησίασε κιαλο και ήμασταν σε απόσταση αναπνοής. Το χέρι του πατάει το κουμπί για να ανέβει το ασανσέρ.
«Μπες» μου είπε. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα, αφού μπήκε εκείνος και κατέβηκαμε στο ισόγειο σκέφτηκε να μου πει καλημέρα «καλημερα Εμμι»
«Νωρις το θυμήθηκες» του απάντησα ειρωνικά και γύρισε να με δει με σηκωμένο φρύδι «Τι;;»
«Τιποτα» είπε και χαμογέλασε στραβά.
Με τα χίλια ζόρια ανέβηκα στην μηχανή τους. Δεν έχω ξανά ανέβει και η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι αλλά όχι τώρα, τώρα είναι διαφορετικά νιώθω ότι τον εμπιστεύομαι.
«Παμε;» ρώτησε και κουνησα θετικά το κεφάλι μού.
Όλη η διαδρομή ήταν χαλαρή δεν έτρεχε. Όταν φτάσαμε έξω από το σχόλειο τα βλέμματα ήταν όλα πάνω μας, βασικά ήταν πάνω μου. Ήμουν καινούργια στο σχολείο οπότε.
Το κουδούνι χτύπησε και αφού κάναμε την προσευχή μπήκαμε στίς τάξεις μάς. Ευτυχώς που ήμουν στο ίδιο τμήμα με τον Αρη. Όταν μπήκα μέσα όλοι γύρισαν και με κοιτούσαν.
«Εμμανουελα Σοφού;» είπε η καθηγήτρια με ένα χαμόγελο, την συμπαθήσα κατευθείαν.
«Η ίδια» της είπα και με πλησίασε με πείρε από το χέρι και με έφερε δίπλα στην έδρα.
«Παιδια αυτή είναι η καινούργια σας συμμαθήτρια η Εμμανουελα» είπε στα παιδιά. Άλλοι χαμογέλασαν ενώ άλλη με κοιτούσαν με περίεργο βλέμμα, άμα μπορούσαν να με σκοτώσουν με τα μάτια τούς θα το έκαναν. «εγω είμαι η κ.Πηνελοπη και σας κάνω φιλολογικά, κάθησε με την Ιωαννα» μου είπε καί μου έδειξε το προτελευταίο θρανία δίπλα στο παράθυρο ενώ από πίσω ήταν ο Αρης με τον Αλεξ.
_______________
Καλά τα πάμε μέχρι εδώ... για να δούμε μετά...Στην φώτο είναι αυτά που φόρεσε στο σχολείο η Έμμι.
YOU ARE READING
Επικίνδυνος έρωτας
Teen FictionΗ Εμμανουέλλα είναι ένα ήσυχο κορίτσι, καλή μαθήτρια και έχει σεβασμό προς άλλους αλλά δεν αφήνει κανένα να την εκμεταλλευτή. Είναι κοντή με ξανθά μαλλιά και καστανά μάτια έχει ωραίο και γυμνασμένο σώμα, έχει υπέροχο χαμόγελο. Ο Άρης είναι ο playe...