παρτ #13

338 30 1
                                    

Το ξυπνητήρι αρχίζει να χτυπάει, απλώνω το χέρι μου και το κλείνω. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πάω στο μπάνιο. Πλένω το πρόσωπο μου και τα δόντια μου. Φτιάχνω τα μαλλιά μου και βαφομαι ελαφριά. Πάω στο δωμάτιο μου και ανοίγω την ντουλάπα μού, φοραω ένα τζίν μαύρο παντελόνι και μία μπλε ριχτεί μπλούζα. Βάζω λίγο άρωμα και μετά τα αρβιλακια μου με το δερμάτινο μπουφάν μού. Περνώ την σχολική μου τσάντα και βγαίνω στο σαλόνι.

«Καλημερα στο όμορφο μου κορίτσι» μου λέει η μητέρα μού και με φιλάει στο μέτωπο. Παραξενεύτηκα με την υποδοχή την ημέρα μού.

«Καλημερα μαμα»

«Κατσ να φάμε»

Κάθησα μαζί της και πήραμε πρωινό μαζί. Είχε φτιάξει τηγανιτές με μέλι είχε κάνει και χυμό τα αγαπημένα μού. Η ώρα όμως πέρασε και έπρεπε να φύγω, αφού την αποχαιρετισα και την ευχήθηκα καλή δουλειά ξεκίνησα για το σχολείο.

Στην διαδρομή είχα φορέσει τα ακουστικά μου και άκουγα το αγαπημένο μου τραγούδι ξανά καί ξανά. Άκουσα καποιον να με φώναζει και όταν γύρισα είδα τον Γιώργο.

«Καλημερα κουκλα» ιουυυυ ιουυυυ και πάλι ιουυυυ.

«Καλημερα Γιώργο»

«Τι κάνεις»

«Καλα εσύ;»

«καλα, έτοιμη για το Σαββατο;»

«αμμ ναι»

«Ωραια λοιπόν θα τα πούμε στης 9»

«Ναι τα λέμε»

Με πείρε αγκαλιά και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο αλλά τίποτα ούτε αυτο το ρίγος ούτε τίποτα. Με την άκρη του ματιού μου είδα το Αρης να με κοιτάει και μετα να φεύγει.

«Θα τα πούμε Γιώργο» του λεω και τον απομακρύνω από κοντά μου.

«Τα λεμε» μου λέει και φεύγει.

Περπάτησα στο εσωτερικό του σχολείου ψάχνοντας τον Αρη να του εξηγήσω αλλά δεν το έβρισκα πουθενά. Βλέπω την Ιωανανα τρέχει προς τι μέρος μου.

«Τι έγινε;» την ρωτάω.

«Που πας;» με ρωτάει χωρίς να μου απαντήσει.

«Να βρω τον Αρη» την ενημέρων.

«ΟΧΙΙ» μου φώναξε «παμε βόλτα» μου λέει και κοιτάει τριγύρω. Κάτι έχεις γίνει.

«Ιωαννα τι έγινε;» την ρωτάω, με έχει τρομάξει η συμπεριφορά της.

«Εμμι μου πάμε βόλτα» μου ξανά λέει.

Αρχίζω να τρέχω προς την κατεύθυνση που ήρθε. Και τοτε είδα αυτό που ερχομούν να μήν δω....

_____________________
Δυσκολεύουν τα πράγματα... τι ευχόταν να μην δεί;;;

Επικίνδυνος έρωταςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin