part #11

330 34 2
                                    

Έκανα τα μαλλιά μου μπούκλες και βάφτηκα ελαφριά, έβαλα ένα κολλαν μαύρο με διάφορα μοτίβα με μία άσπρη μπλούζα μακριά από πίσω ενώ μπροστά είναι κοντή, το συνδύασε με τα μαύρα δερμάτινα αρβιλακια μου και με το ροζ μπουφάν μού.

Πήρα κλειδιά και κινητό έγραψα και ένα σημείωμα στην μητέρα ότι είμαι για καφέ και ότι μπορεί να άργησω και έφυγα από το σπίτι. Στην διαδρομή άκουγαν μουσική και σκεφτόμουν όλο αυτό πού έγινε με τον Αρη.

Από της σκέψεις με έβγαλε ένα νεαρό που με τράβηξε. Είναι ψύλλος με ανοιχτά κάστανα μαλλιά και μπλε μάτια.

«Σου επεσαν τα κλειδιά» μου είπε και μου τα έδωσε.

«Σε ευχαριστώ πολύ» του είπα και μου χαμογέλασε. Αλλά δεν ένιωσα όπως τότε με τον Αρη...

«Γιώργος» μου είπε και μου έδωσε το χέρι του.

«Εμμανουελα» του είπα και κάναμε την χειραψία αλλά τίποτα κανένας ηλεκτρισμός.

Εκείνη την ώρα χτυπάει το κινητό μού και είναι Ιωαννα, σίγουρα θα με βρισει που άργησα.

«Ελα» της λέω μόλις το σηκώνω.

«Που είσαι;»

«Ερχομαι»

«Οχι, να σου πω φιλενάδα μπορούμε να πάμε αύριο το καφέ, ο Αλεξ μου είπε να βρεθούμε»

«Αχχ!! Καλα φιλάκια»

«Σαγαπω» είπε και το κλείσαμε.

Άα ρε Ιωαννα και εγώ τώρα τι θα κάνω. Για να πάω σπίτι δεν νομίζω οπότε θα κάνω καμιά βόλτα.

«Απ οτι κατάλαβα ακυρώθηκε το ραντεβού σού» με ρώτησε ο Γιώργος.

«Ναι» του είπα απογοητευμένα.

«Παμε βόλτα;»

«Γιατι όχι»

Πήγαμε στον Λευκό Πύργο και καθησαμε και μετά σε μία καφετέρια. Βαρέθηκαν κυριολεκτικά την ζωή μού όλο μιλούσε για εκεινον που και που με ρωτούσε για μένα αλλά μόλις ξεκινούσα με διέκοπτε και έλεγε τα δικά του.

______________________
Καινούργιο πρόσωπο... τι θα γίνει μεταξύ τους... Εγω λέω τίποτα αλλά θέλω την γνώμη μας...

Επικίνδυνος έρωταςWhere stories live. Discover now