Εμμανουελα
Του είπα για αυτόν το νεαρό εκείνο το μεσημέρι, έβριζε το εαυτό τού πού με άφησε και έφυγε. Του είπα για αυτά που μου είπε και τα χαρακτηριστικά του προσώπου του άλλαξαν. Σηκώθηκε από το καναπέ και πηγενε πάνω κάτω, κάποια στιγμή σταμάτησε και τα χέρια τού γίναν μπουνιές με το ένα χτύπησε το τοίχο. Τρόμαξα και πήγα να σηκωθω, αλλά με πλησίασε και με έβαλε να κάτσω.
«Εμμι ότι έγινε, έγινε παραδέχομαι δεν ειμαι και το καλύτερο παιδί έχω κάνει πολλά άλλα τώρα τα έχω σταματήσει, πολλοι θα είναι αυτοί που θα έρθουν να σου πουν πολλά άλλα μην τούς ακούσεις, ρωτα εμένα μην απομακρυνθείς πάλι»
«Ενταξει, έχεις δίκιο έπρεπε πρώτα να σου μιλήσω και όχι να σε αποφετυγω» του είπα σηκώθηκε από μπροστά μου και έκανα το ίδιο.
«Νομιζα πως κάτι έκανα και νευρισες μαζί μού» μου είπε χαλαρός, έκανε! άμα δεν με είχε αφήσει τότε δεν θα ήμασταν έτσι τώρα.
«Εκανες» αναφώνησα γύρισε και με κοίταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα «τι;; Άμα δεν έφυγες εκείνο το μεσημέρι δεν θα γινόταν όλο αυτό»
«Σε περίμενα και εσύ είχες πιάσει κουβέντα με την φίλη σού» μου είπε και άρχιζε να με πλησίαζει.
«Μην τα ρίχνεις πάνω μού τώρα» του φώναξα. Έκανα ένα βήμα πίσω και ακουμπήσα στο τοίχο.
«Τι εγωιστικο δεν νομίζεις;» μου είπε με νεύρο.
Πάω να φύγω αλλά βάζει το χέρι του, τα χείλια του ακουμπάνε τα δικά μου και ένα ρίγος διαπέρασε το κορμί σώμα μου. Δαγκώνει το κάτω χείλος μου με αποτέλεσμα να βγει ένα βογκητο, η γλώσσα του βρήκε την δικιά μού. Με φιλαγε βίαια και κτιτηκα.
Σταμάτησε το φιλί για να πάρουμε μία ανάσα, ένωσε τα μέτωπα μας και με κοίταξε βαθιά στα μάτια.
«Δεν έπρεπε να γίνει συγνώμη» μου είπε και απομακρύνθηκε με ξανά κοίταξε στα μάτια άνοιξε την πόρτα και έφυγε.
Είχα μείνει να κοιτάξω κοιταω την κλειστή πόρτα. Πρώτα με φιλάει και μετά εξαφανίζεται. Πείρα τηλέφωνο την Ιωαννα και κανόνισα να πάμε για καφέ.
__________________
Το πρώτο τους φιλί... Τι θα κάνει ο Αρης μετά από αυτό;;;;Θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που με στηρίζεται και δείχνεται ότι σας αρέσει η ιστορία μού. Είναι η πρώτη που γράφω και δεν έχω και πολλές εμπειρίες. Και πάλι σας ευχαριστώ❣
YOU ARE READING
Επικίνδυνος έρωτας
Teen FictionΗ Εμμανουέλλα είναι ένα ήσυχο κορίτσι, καλή μαθήτρια και έχει σεβασμό προς άλλους αλλά δεν αφήνει κανένα να την εκμεταλλευτή. Είναι κοντή με ξανθά μαλλιά και καστανά μάτια έχει ωραίο και γυμνασμένο σώμα, έχει υπέροχο χαμόγελο. Ο Άρης είναι ο playe...