(5)~Сонголт~

2.3K 136 17
                                    

"-Сонин л юм чамайг яагаад тэнцүүлээгүй юм бол" Кэролл их л бухимдсан байртай утасны цаанаас хэлэв.

-Мэдэхгүй юм даа, бусад нь бүүр тэнгэрийн амьтад байсан юм байлгүй

-Раинаа, чи ямар тайван юм бээ...чамд царай байна, сайхан бие байна, хэтэрхий авъяастай юу нь болохгүй байсан гэж, тэд усан толгойтууд юмаа

-Одоо бодоод байхад миний тэнцээгүй шалтгаан гарцаагүй Ашлэе юм байна...

-Юу??...дунд сургуулийн нөгөө чамд доромжлуулж элэг доог болдог Ашлэе-ийг яриад байнуу?

-яг тэр чинь...

"-Алив олигтойхон тайлбарлалдаа...тэр яагаад чиний тэнцээгүй шалтгаан гэж"
тэр бүх үгээ нэг амьсгаагаар хэлээд их бухимдсан байгаа нь илт байв.

-Учир нь тэр шалгаруулалтын шүүгч байсан...тэрнээс бусдад нь миний бүжиг их таалагдсан байх шиг байсан, тэгээд л түүнээс миний үзүүлбэрийг ямар байна гэж нэг шүүгч асуугаад л бүх зүйл доошилсон...

-Тэр хулчгар яаж тэнд шүүгч хийж чаддаг байнаа, хаана ч явсан гай болдог хэвээрээ шүү бүүр!!! Би хэрвээ хамт байсан бол үснээс нь чирээд ёстой болгож тавих байсан юм АААаа бас..."

-Кэрр...Кэролл одоо болноо, чи бүүр утас шатаах нь ингэж хэлээд бага зэрэг инээсэнд минь тэр

-Зазаа чамд л зүгээр байвал би ч бас зүгээр, Раин дараа яръя энд их дажгүй залуу яваад байна тасаллаа...

Үнэхээр галзуу охин шүү...

Орон дээрээ утсаа тавиад усанд орохоор угаалгын өрөөг нь зүглэлээ.

-Бэкхёнаа...Бэкхёнаа...

Чөтгөр алгад гэж, тэр эмэгтэйн гонгиносон хоолой толгойноос огтхон ч гарсангүй...гэхдээ Бэкхён үнэхээр сайн үнсэлцдэг юм байна лээ, эмэгтэйгээ яаж удирдах аа сайн мэддэг байх, тэр орой Бэкхён...үнэхээр дуу алдахаас өөр аргагүй болгож байсан, хажуунаас нь харж байгаа би хүртэл газартай наалдсан юм шиг болсондог...
Өөрийн мэдэлгүй тэр орой харсан бэкхёныг төсөөлж, уруулаа хазалж байгаагаа гэнэт л мэдэрлээ...би ийм л солиотой охин, Бён Бэкхён намайг солиоруулж байна

Хавар болоод ч тэр үү гадаа зөөлөн бороо шивэрч нэг л тайван байлаа...
Кэт өмсөж сул бэлтгэлийн өмд өмсөөд, том цамцаа угалчихлаа яагаад ч юм энэ цамц надад нэг л дотно санагддаг түүний цамцыг өмсчихсөн ч юм шиг...шүхэр авч гарах гэснээ болин, чихэвчээ зүүгээд гэрээсээ гарав

~[Дууссан]•YourHeart•[Mongolian] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora