Ultimele zile au fost de-a dreptul uimitoare ! Ca de obicei m-am trezit deodată cu Jamilla cea cu blana Gri-deschis si i-am spus sa faca ca de obicei ce trebuia să facă adică să le spuna vânătorilor ac ma duc la vânat spre râu. A mers ca de obicei . Adică avem un Alpha foarte îngăduitor. Pe mine ma scutește si ma lasă să mai vanez singura pesti si altele din zona râului. Îmi place mult de el ! Dar dacă ar afla nu m-ar ierta si mar pune sa vanez mai mult.
Ma strecor ușor și tiptil afara din băiat așa cum trebuie . Desi simt ceva in neregula prin apropiere. Dar ignor sentimentul deoarece , merg la Ray ! Super ! Din greșeală calc pe coada unei sorparle . Yuck! Dar nu a făcut zgomot prin jur . ,,Huh ! E ok ! " . Mereu lupul meu interior se bucura. Si sarea prin capul meu de bucurie când mergeam la el.
Am străbătut păduricea si partea nisipoasa până am ajuns la râu unde Raymond era deja acolo și ma asetepta cu labele na peste cealaltă. Dragutul !
-Buna domnule , Raymond !
-Buna doamna, Întârziere !Ma așez lângă el si il ling pe moacă. El îmi răspunde cu o lingere a urechii mele pufoase. Era perechea mea drăguță ,pufoasa si spălăcită uneori de la apa .
-Crezi ca ne vor descoperi ? întreb .
-Nu e nevoie !Se auzi vocea lui Alpha si mai era cineva cu el ... Era Rebeka , alpah-ul lui Raymond .
,,Nu ! Nu cred că vom fii despărțiți! Nu se poate !"
-Deci ce mi-ai spus domnișoară ,ca te duci să vânezi peste!
-Si tu ,domnule Raymond! Ce a fost faza ca cica este aici o vulpe pe care vrei so extermini singur ?
-Dar , dar ,Shadow ! Nu e ce crezi !
-Ba este si tu nu te vei mai vedea cu el niciodată!
-Nu ! strigam eu si Raymond de odată .
Târziu ! Vrem să fugim dar Shadow ma apuca de ceafa si ma trage . Plâng și mă zbat dar degeaba . Ma trage până în haită si vad figura lui Jamilla tristă și confuză de ce se intamplase .Raymond POV .
Alpha mantrage înapoi în haită . Si nu credeam ca o sa faca asta dar o face .
-Atentie, haita ! Acest trădător este sufletul pereche a unei lupoaica din haita opusă ! Si pentru asta va primi o pedeapsă !Își îndreaptă laba spre mine si ... ,, -ahhhh!!! " Îmi zgârie ochiol aproape până la sânge !
-Aaarggghhhhh!!! exclam .Apoi îmi mai ca o lab si ma trântește până în bârlogul meu de vânător . Zac acolo intr-o mica balta de sânge .
Kiara POV .
Alpha ma tot rănește spunând să nu mai stau cu jegosul acela ca daca nu ma omoară cu propria lui laba . Si eu care îl credeam un lup îngăduitor !
-Nu îl mai vedea cât o să-ți mai trăiești viața ta mizeră !
Trag aer in piept si ma răstesc la propriul meu Alpha cu inima în dinți .
-Stii ce? Auzi , iubirea nu contează daca este din altă haiata ,ok ? Ma duc la el cu sau fara haita asta ! Si nu ma poti opri !În clipa urmztoare colții lui Alpha erau în coadă mea și m-au aruncat în peretele de piatră în care am crezut ca mi-am crăpat capul ! Sincer totuși eram toată în sânge ! "Auuhhh!" . Si plâng și plâng că un copil micuț . Am crezut că am să mor .
Raymond POV.
-Spune ! Spune , animalule mizerabil ! Spune tot sau daca te fac eu sa o faci !
-Nu, niciodată ! N-o sa spun nimic legat de mine si Kiara !Ma lovește .
-Sa nu-i mai rostetesi numele !Ma musca si ma trântește . Cu lacrimi în ochi strig la Alpha !
-Bine ! Bine ip! Îți spun ! Kiara ... e .... e .... E însărcinată !
-Poftim ! Cum îndrăznești !Am primit mai multă bataie si mai multe mușcături si durere de cât va puteți imagina !
Kiara POV.
-Ciripeste , pasarico ! Si mai repede ca n-am timp !Nu credeam ca fac asta dar l-am muscat pe Alpha de picior . Toată haita a rămas mută de uimire cum de m-am pus cu alpha .
-Ok ! Eu si Raymond ! Suntem perechi ! Si sunt însărcinată!Haita efectiv a rămas mută și unii siau arătat colții doar Jamilla plângea cu lacrimi în liniște pentru că primisesem asta .
Kiara si Raymond POV .
ACUM SUNT OMEGA !
CITEȘTI
Perechea Interzisa [Finalizata]
AdventureDoi lupi... O lupoaică roşie şi un lup alb. Se îndrăgostesc dar sunt din haite diferite . Iubirea lor cauzează moartea şi multe bătălii... Fac orice ca să îşi apere puii şi... IUBIREA INTERZISĂ.