Mam îndragostit de el

166 14 5
                                    


În timp ce mă uitam la el, la fata lui ,ma minunam cât de frumos, era... era efectiv superb. Si după cum se vedea pe chipul lui și el simtea la fel . Mi-a zâmbit și mi-a spus :

-Deci ... Ești intr-o haita?
-Da , în haită lui Shadow, i-am zis cu putina tristețe în inima .Dar tu?
-Eu în a Rebekai ,spune culcand urechile .
,,Se vede clar că mă place ! "

I-am strigat un rămas bun si am plecat să mă usuc acasă cu Jamilla .
-Ce a fost faza de mai devreme ? ma întreabă nervoasa Jamilla .
-Ce ? Care a fost problema ! Pur si simplu am vorbit !
-Nu ai voie să-i vorbești așa de tandru mai ales cu un străin ! >:-(

Am inghiontit-o în coaste ca să înțeleagă ce s-a întâmplat . Desi nu a reacționat prea bine ... adică tot nu mi-a făcut nimic dar n-am m-ai vorbit nimic cu mine pana la cina .
,,Este geloasa clar ! " M-am pufnit de ras in mintea mea amoroasă .

M-am îndreptat spre culcuș unde ciudat de straniu Lightning stătea culcat pe spatele Jamillei care îl lingea pe urechile blonde . ,,Doamne pușcămă! Ce-o pățit si asta ? Si mai zice de mine ca am vorbit tandru ! "

A doua zi a fost una uimitoare de fapt . M-am dus iar la râu unde el stătea culcat cu abdomenul pe jumătate în apă . Era sclipitor în lumina dimineții călduțe de toamna răcoroasă . Am fluierat si in secunda 2 s-a trezit cu urechile în alerta .
-Buna din nou salvatorule ! Se vede cat te relaxezi bine după ,,provocarea" de ieri !
-Vai , vai ,vai ! Cine este a aici? Este oare chiar lady salvare ?
-Da.... eram si eu in drum .... în fine îmi trebea niste apa curata .
-Da sa ghicesc .... ai venit mai mult să mă vezi ?
-Ce ?Cum? Poftim ? Nu ! Chiar îmi trebuia apa ! tip umpic la el .
- Da , sigur !
-Ahhhh ! Si tu ? Ce faci aici? O stiu! Ma asteptai !
-N-ai să vezi dar no..... .

Am sărit pe toate pietrele pana pe celălalt mal la el. ,,Oare să născut pe jumate peste de înoată așa bine ? Ar fi cam culmea . " M-am așezat în fața lui unde el pe nesimțite frământă pământul cu ghearele de nerăbdare . Dădea din coada lui alba cu o pată neagră în vârf . Mă așteptam sa faca el prima mișcare dar tot ce a făcut a fost să se tolaneasca si sa stea aproape că un sfinx .
-Deci .... Ce rang ai în haită ? l-am întrebat.
-Eu ... deocamdată sunt vânător șef iar sora mea este patrulator . Iar tata .... ahh el este Beta .
-De ce îți pare rău ? Ai după mine un tată super !
-Desi pare super nu este a asa..... Ooffffff .. Este strict cu noi și rece de când mama a murit de o boală chiar între labele lui . Trei luni a fost distrus si aproape nu a vorbit cu nimeni .
-Pacat de tine .. Nici eu nu mi-am cunoscut părinții de când m-am născut . In fine gata cu dramatismele si hai sa trecem la subiect . Cum te cheamă ?
-Pe mine Raymond ,dar pe tine ?
-Kiara , sunt Kiara si sunt un vânător obișnuit din haita lui Shadow .
-Frumos nume !
-Oh ,mulțumesc ! răspund în timp ce roșesc .
-Stii..... am vrut să-ți spun că ..... , se chinuie si spune foarte încet , te plac .
-Si .. si ... eu .
Urmatoru lucru a fost să ne privim în ochi si sa ne guduram unul de celălalt . Apoi în timp ce mă puneam jos lângă el , el s-a așezat în spatele meu și și-a culcat botul peste spatele meu .

Ne iubeam . Era oficial.

Perechea Interzisa [Finalizata]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum