Peste încă două răsărituri ne gândeau să atacăm haitele care au incercat să ne omoare. Parea o idee genială. Dar mai asteptam.
Acum mă plimbam cu puii pe malul lacului... Era o primăvara de ne descris!
Toate florile înflorise-ră şi totul era ca într-un vis...
Dintr-un tufiş se aude un fâşâit. Sar în el cu ghearele scoase şi prind un iepure grăsan. Mrrr.... Ce bine arată!
Puii crescuseră dar nu mult... Aveau 5 luni.Îi las să se joace în apă dar nu departe! În timp ce eu trag un pui de somn.
" Totul e negru... Şi aud vocea mamei venind spre mine.
-Mamă? spun sfios?Văd o lumină şi cum totul era negru acum totul era alb şi o văd pe mama venind spre mine.
-Oh, Kiara, puiul meu! Nu pot să cred că ai ajuns mamă, şi mai bine, Lună!Spune şi ca din senin îi se desfac două aripi ca neaua. Încerc şi eu . Nu reuşesc.
-O să reuşeşti când o să fii ca mine... Când vei înţelege rostul vieţii... Când vei afla primejdia ce îi mistuie le toţi lupii....
Spune şi dispare .Apoi aud un strigăt...
Mami! Mami! "Mă trezesc şi văd cum puiul meu Gheruţă e tras în adâncuri de către Lupul Râu. Fug până ajung la el şi sar să îl prind. Acesta se duse la fund. Eu după el... Îl prind de ceafă şi îl trag afară. Înot prin apa îmvolburată şi îl scot pe iarbă. Nu se mişcă...
Încerc orice, dar nimic...
Puiul meu a murit!!! Nu pot să cred!
Plâng amarnic şi eu şi Lăbuţă peste tripul firav şi fără viaţă a fostului meu pui!
-Ah, Lup Râu n-ai putut avea puţină îndurare? Era un pui! spun şi plâng mai departe.Îl iau şi pornim spre casă. Când pun puiul mort în faţa lui Raymond acesta rămâne gură-cască şi începe ca o lăcrămioara să i se prelingă pe obraz.
Urlă şi haita se uită spre noi. Toţi urlăm într-un cor, jeluind trupul micuţei fiinţe ne iertată... Ahh Gheruţă... Ce ai făcut?
Va urma...
Bună lume! Ştiu că mai nou fac capitole triste dar... Totuşi şi capitole de astea trebuiau să fie. Apropo o să scriu cartea asta până la capitolul 20 , 21 va fii epilog. Apoi după ce termin pisicile războinice voi face cartea a doua, dacă doriţi.
(La media e piesa mea preferată chiar daca e cu războinici, mă rog.)
CITEȘTI
Perechea Interzisa [Finalizata]
AdventureDoi lupi... O lupoaică roşie şi un lup alb. Se îndrăgostesc dar sunt din haite diferite . Iubirea lor cauzează moartea şi multe bătălii... Fac orice ca să îşi apere puii şi... IUBIREA INTERZISĂ.