Razboiul haitelor

91 11 0
                                    

După ce Alpha ma pus omega si a aflat că sunt cu Raymond a pornit un război crunt cu haita lui Ray . Groaznic ! Horror! Nu se poate sa se fii ajuns aici!

--Inapoi unde eram la capitolul 1 ---

Gheare ,Colți si blănuri se inclestau unele cu altele intr-o lupta crucială . Ma uit repede în jur . Jamilla ! Se bătea cu un lup de 2 ori cât ea care zici ca doar era o joaca pentru el. Dar pentru Jamilla era greu si răsufla din greu. ,,Nu o pot lăsa ! " . O iau pe la spatele lupui si il prind de ceafa rău ca niciodată . Tipa si se zbate dar așa cum a făcut alpha cu mine fac si eu cu el.
-Raymond ! Raymond ! strig disperata.
-Kiara ce ne facem ?

M-am gândit așa . Daca rămâneam muream . Dacă plecăm paraseam haita . Nu a fost greu de ales . Am ales varianta 2.
Alpha si Rebeka să haituiau cât mai mult. Rebeka ataca muscandul de coada si apoi zgariindul pe bot . Alpha o musca de ureche si ii rupe o părticică din ea . Ea urla de durere si sângele îi ajunge până în ochi unde cu unul nu mai vede așa bine . Pe scurt se omorau.

Nu mă mai puteam uita . Dar nu o puteam lăsa nici pe Jamilla . Am fugit în răsuflu la ea si am tras-o la min see . Iam explicat situația și sincer a i teles dar a zis că nu poate pleca singura . La târât le săracul Lightning până la noi si am răspuns cu un Da .Cu puterea fulgerului am fus tegit la Ray . A înțeles ca si ei erau un cuplu . Desi mia venit să pufnesc de ras când l-am văzut pe Raymond de două ori mai musculos decât Lightning. Culmea ! Nici Ray nu se uită la Lightning altfel decât mine . Ma înțeles din priviți yi .
Am fugit. Mult . Mult . Prin pădure , am trecut râul , am trecut padurea lui Raymond si am ajuns la un lac lângă un munte . Desi nu puteam rămâne ,am înconjurat lacul si am poposit langa începutul muntelui. Era singurul loc sigur . Si ne era foame ! Foame ! Foame ! Nașpa de noi pe limba română dar și o
ușurare ca am plecat de acolo . Ce ne făceam ? Era numai nisip si nisip si rău ... A da , perfect ! Rău ! Ray putea vana ! Știa să vâneze pesti.
A prins ceva dar eu eram groaznică la asta. Haita noastra era mai specializata mai mult pe vanat de carne „fara branhii ". În fine, noi eram praf la asta.
Era ok adica disparusem de ceva timp de pe teritoriile haitelor noastre. Într-un bun sfârşit eram în siguranţă fără secrete sau minciuni.
-Auzi Raymond, ii se adresă Lightning, cum te-ai cunoscut cu Kiara ? Daca te deranjeaza subiectul plec.
-Of, ofta îndelung, nu mă deranjează săţi spun. Doar ca mă enervează toate regulile astea de viaţă și de haită. Adica mă gândesc care e problema daca ne-am cuplat? Nu puteam unii haitele?
-Da mă gândesc că e tragic. Dar hai să nu ne mai intristăm și să spunem poveşti!
-Bine, ... O săţi spun cum ne-am întâlnit. Pai era o zi călduţă când eram și eu pe la râu și o văd pe Kiara improscand-use cu Jamilla la rău. Adica o făcea u în joacă. Până cand o vad pe Jamilla speriată uitanduse la apa si cerând-umi ajutorul. Nu ştia m de fapt daca era Kiara dar m-am scufundat dupa ea să o salvez. Si cand am tras-o la mal nu mi-am putut crede ochilor cât de frumoasă era! Si am simţit un sentiment pentru ea. Si cam asa a fosr povestea. Sfârşit! povestise Ray.

Amândoi tăcură iar Lightning incerca sa perceapă povestea. Nu a durat mult ca i-am chemat pe toţi la culcare deoarece am observat ca la toţi „le cădeau ochii în gurã " . Aşa că... nouă ni s-a sfârşit ziua.
Am închis ochii și am făcut ca ei...

Perechea Interzisa [Finalizata]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum