Au trecut două săptămâni şi jumătate şi puii mei sunt bine. A da! Nu v-am spus! Numele de pui a puilor mei este : fetiţa se numeşte Lăbuţă şi băieţelul meu este Colţisor. Sunt tare drăguţi şi frumoşi.
Era dimineaţă şi razele soarelui îmi încălzeau uşor blana. Pe naiba ,mi se băgau în ochi! Aşa că am încercat să închid ochii şi mai tare. Dar cum să dorm când o mogâldeaţă mică, pufoasă şi drăguţă îmi sare în spate?
-Mami, mami! Ajutor!
-Ce e? Ce te atacă?
-Nu ma atacat dar vine și îmi face urât cu ochiul!
-Cum? Unde?
Mă conduce după copac și îmi arată...
-O, Gheruţă! Eşti chiar haios!
Creatura era un melc! O drăguţul, de el! Nu ştia ce e un melc!
-Of, pui! Ăla e un melc! Aşa are el ochii şi se mişcă spre o plantă nu spre tine. ,ghemotoc pufos ce eşti!
-Ooooo! A mersi mami! Am crezut că aşa vrea el să-mi facă semne!
Creduli sunt puii! Dar stai... Alerg înapoi la Gheruţă ca să-l intreb ceva...
-Puiu mami, spunei la mama unde e sora ta?
-Aaaaa nu ştiu cred că a mers la râu... Aşa mi-a spus mie..
-Bine! Mami te iubeste! Vin înapoi!Alerg la Raymond și îi îl anunţ că nu o gasesc pe Lăbuţă. Se duce la Lightning şi Jamilla şi tot nu ştiu. Mă ambalez aproape rămânând fără aer și plec la Arron . Nu era în scorbura lui. „vai de blana lui când aflu ce i-a făcut lui Lăbuţă!
Mergem la râu unde îi vedem... Ce uşurare se jucau. Ne era foame şi am plecat acasă.
Eu şi jumate din haita adică : Arron, Lightning şi Raymond (+eu).
Am vânat un mistreţ gigantic şi i-am chemat pe toţi mai puţin pe pui şi pe Arron, la mine pentru a discuta ceva.
-Deci... Vreau să vă întreb pe toţi dacă.... Dacă doriţi ca eu și Raymond să fim perechea alpha.
-Eu zic mereu şi cu multă plăcere un, da! spune entuziastă Jamilla.
-Mhhhhh... Da! zise şi Lightning.
-Dar tu, iubi? Eşti pregătit de a fii alpha?După o mică pauză de gandire mi-a spus :
-Da! Da , sunt! Şi doresc să conduc haita spre bine și pace!
-Bun.. Acum să mâncăm şi să le spunem şi celorlalţi. Mâine stabilim ierahiile.Mergem afară şi începem a mânca cina noastră efectiv gustoasă şi savuroasă. Cuplul alb şi maro şi-a ales un picior mare din spate iar eu şi iubitul meu o parte savuroasă din spatele acestuia. Puii au luat ceva mai mic şi moale. Adică o particica din maţe. Şi Arron celălat picior. Parea abătut aşa că l-am rugat pe Ray să vorbească cu el... Aşa ca între băieţi.
Raymond P. O. V
Când Kiara ma rugat să vorbesc cu Arron prima oară am mârâit dar ce nu fac eu pentru iubirea mea? Merg la el după masă înainte de a anunţa că sunt alpha.
-Hei... Arron! Am mai văzut că eşti cam distant şi abătut.. Ce este, prietene?
-Offf.... Nu este nimic.
-Haide! Spune-mi, nubo să zic nimănui dacă e ceva jenant .
-Okk.... Ar fi ceva. Ştii... Mă gândesc... când o să am şi eu obpereche? Toţi aveţi mai puţin eu!
-Te înţeleg frate, şi eu eram aşa până când să o întâlnesc pe Kiara, iubirea mea.
-Da dar mă întreb când? Când o sa-mi întâlnesc iubirea? Cea care mă completează?Îl inghiontesc prieteneşte și îi spun unb„În curând! ". Plecând înapoi spre Kiara zicând-ui că trebuie să facem anunţul.
-Toţi lupii aici vă rog! După cum am discutat am decis ca eu şi Kiara să fim perechea alpha! Eu alpha iar Kiara, luna mea.
Puii noştri au început să sară în sus de bucurie în timp ce ne lingeau peste tot. Toţi erau de acord.Kiara P. O. V
A fost superb discursul iubitului meu! Puii erau încântaţi aşa ca toţi ceilalţi şi dadeau din codiţă.Ok, ok stiu... Trebuia să fiu bătută bine că nu am postat dar ... Everyone! N-am avut timp şi inspiraţie! Vă rog să mă scuzaţi .
Citiţi în continuare pentru a vedea ce se va întâmpla cu haita şi dacă va reuşi Arron să aibă o pereche.
Va iubesc pe totit, Pa! 😘
CITEȘTI
Perechea Interzisa [Finalizata]
AventuraDoi lupi... O lupoaică roşie şi un lup alb. Se îndrăgostesc dar sunt din haite diferite . Iubirea lor cauzează moartea şi multe bătălii... Fac orice ca să îşi apere puii şi... IUBIREA INTERZISĂ.