Raymond P. O. V
-O, nu, de ce acum?
-Raymond! strigă Jamilla.. 1.Pune-o pe un loc cu multă iarbă! 2.Dute şi adu multe frunze cât mai mari şi dintr-un copaca fără viermi! De restul mă ocup eu! Înţeles?
-Da! Vin într-o secundă!Jamilla P.O. V
Până acun cu ajutorul lui Ray... Totul a decurs normal .
2 minute mai tarziu....
-Gata! O , Kiara! Sunt superbi!
-O.... mersi... Jamilla! Huh... rãsufla prietena mea din greu.Lightning era surprins de ce mici şi scumpi erau. Cred că nu mai văzuse pui la naştere... În fine! Era o fetiţa alba ca neaua ... Şi un băieţel roşcat gălbui cu urechile, coada şi boticul albe-gri.
Ce pui efectiv... Minunaţi!kiara P. O. V
Puii mei .... Proprii mei pui.... Era un miracol al naturii. Ma bucuram că erau aşa frumoşi și drăguţi. Din câte ştiam îşi vor deschide ochii doar după 2 săptămâni. Erau cadoul și minunea mea! Raymond vine la mine cu un zâmbet mai mare ca botul său . Sărea în sus de bucurie! Îl înţelegeam, acum era tătic iar eu, mămică.
-Oh, Kiara! Cei mai frumoşi pui posibili!
-Mulţumesc , dragule! merg lângă el şi încep să îl ling pe obrajor, el răspunzând -umi la fel.Puii scânceau de foame și eu eram sursa lor . I-am croit drum spre pântecul meu deoarece ei nu se prea puteau mişca. Iar Raymond zâmbea cu lacrimi în ochi.
-Ce s-a întâmplat cu tine, durule?
-Nimic... Începând să plângă de fericire.
Vine și se aşează lângă mine iar eu începând să îl potolesc din plânsul lui dramatic.... Eram ironică, nu-i dramatic.Lightning și Jamilla stăteau şi ei la locul lor. Dormeau... Dintr-o dată se auzi un urlet de lup străin în pădure. Mă ridic şi îmi aşez puii in scorbura mea şi o acopăr cu piatra mare dar cat să poată respira.
-Nu vă faceţi griji! Mama va veni repede, acasa.Se auzi din nou iar eu si restul ciulim urechile.
-Raymond va trebuii să facem marcaje cu miros pentru graniţe cel puţin mâine!
-Ok !
-Dar acum să vedem ce a fist aia, a sugerat Jamilla,.
-Bună idee, am zis.Fugim spre râu şi ciulim urechile... Se aude din nou mai aproape. Trecem râul şi găsim un lup grii foarte închis care îşi prinse piciorul printre nişte scaieţi gigantici şi încolăciţi ca o cuşcă de păsări în jurul piciorului lui. Nu putea ieşi. Am mers la el prima și am vazut că ne a observat și era atât de speriat încât a inceput să se predea (să facã un fel de plecăciune in faţă noastra in semn de predare) . De frică și durere tremura mai rãu ca varga.
-Vă rog! Nu mă omorâţi! Nu am vrut să intru pe teritoriului vostru cu intenţii rele!
-Shh! Uşor , nu e problemă ! Vrem să te scoatem de acolo!
-Multumesc, dar cum?În momentul urmator, Lightning a luat o frunză groasă în gură şi a prins câte un scaiete care la scos afară și l-a aruncat cât colo.
-Sfinte Lup Pădure! Îți mulțumesc ție și lupului acesta cu inimă, că ma-ţi scos de aici! Vă sunt recunoscător!
-Nu e nevoie... Am facut-o pentru că lupii la nevoie se ajutã intre ei.La inceput puţin ruşinos ma intrebat dacă poate face parte din haita mea. I-am spus ca da și că e haita „Noastră ". Toţi eram aici egali. Nu existau ierahii acum. Eram un grup liber.
I-am prezentat locul și s-a întrebat unde va sta el. Mă uitam în jur și am vazut un copac ca al meu si al lui Raymond. I-am spus că poate sta acolo dacă doreşte. Mi-a mulţumit din toată inima. Raymond a mers şi mi-a spus că vrea să vorbească cu el între 4 ochi.Raymond P. O. V
Am mers într-un colţ mai retras şi i-am spus la ăla.
-Bun... De inceput cum te cheamă ?
-Sunt Arron, și am fost alungat de un alpha rău care m-a pus omega!
-Ok iar acum vreau să pricepi ce îți voi spune!
-Bine domnule !
-Vezi puii aia? am zis arătând spre puii mei și ai Kiarei.
-Da, sunt frumoşi nu pot nega.
-Vreau să nu te atingi de ei! Un singur fir de blană să le lipsească și te fac una cu Lupoaica Pământ! Înţeles?
-Da! Îmi pare rău dacã v-am dat dubii!
-Scuze nu vreau să fiu dur dar ...e prima ta zi și nu ştiu ce se poate întâmpla .
-Vă inteleg, e greu sǎ ai pui și sã nu şti dacă un lup vrea să le facă felul.
-Ok, multumesc de înţelegere! Acum te rog dute cu Lightning și marcaţi teritoriul!
-Bine .Plec înapoi obosit și privesc cu zambetul pe buze cum Kiara îi alăptează. Îmi răspunde la fel cu un zambet mai frumos.
Era mai mult de cât îmi putea dori vreo datã!BUNĂ TOATĂ LUMEA! DAP, EI SUNT BINE ŞI SPRE FERICIREA TUTUROR AU DOI PUI MINUNAŢI. SPER SĂ NE MAI VEDEM!
BYE ;)
CITEȘTI
Perechea Interzisa [Finalizata]
AdventureDoi lupi... O lupoaică roşie şi un lup alb. Se îndrăgostesc dar sunt din haite diferite . Iubirea lor cauzează moartea şi multe bătălii... Fac orice ca să îşi apere puii şi... IUBIREA INTERZISĂ.