Haita largita

81 11 0
                                    

Kiara's P. O. V

Mă trezesc normal ca in fiecare zi în ultimele două săptămâni şi observ că ghemotoacele mele de blăniţă nu sar pe mine ca în fiecare zi. Vântul răzbătea ramurile sălciilor de lângă râu de unde clipocitul apei trezea la viaţa peştii somnoroşi. Păsărele vânau preţioasele râme pentru delicaţii lor pui mici şi poate încă cu puf în lo de pene colorate.
Mă ridic şi încep să admir natura din jurul meu. Mă uit la Raymond, care doarme cu vârful cozii pe nasucul lui negru ca tăciunea. Apoi observ restul prietenilor mei care dorm într-un abiz întunecat.
Îi trezesc pe toţi cu un urlet. Ca de obicei Gheruță îşi pune lăbuţele pe urechi ca să nu se trezească. Am eu ac de blana lui!
-Gheruță!  Hai puiule,  trezeşte-te!  E o nouă zi!
-Nhhh nu! murmură acesta.
-Dacă te trezesti te las la vanatoare cu Arron şi Dakota!

Sare ca ars în sus şi îmi spune un „Când începem? ".
-Imediat ce se trezesc restul,  bine?
-Oh,  bine!

Merg la Raymond şi îl îmbrâncesc cu botul jucăuş să se trezească.
-Raymond am o propunere,  dragule!
-Bine,  spune.
-Şti haita de vizavii?
-Da,  ce e cu ea?
-As vrea să  ne strecurăm , sã-i ucidem Alpha-ul şi Beta-ul şi să preluăm controlul şi să mărim teritoriul!
-De când eşti aşa mare lider ?
-De când am pui şi nu avem suficienţi lupi să ne apărăm şi să vânam!

După un timp de gândire se trezeste din gânduri.
-Bine , ai dreptate  dar ne trebuie un plan !
-Am deja unul!
-Cum? L-ai visat sau ce ?
-Nu e simplu ! Mergem amândoi în haită şi spunem gărzilor că suntem noii vecini şi că am vrea să împărţim nişte cuvinte cu Alpha şi Beta-ul haitei. Dar în plan Dakota şi Arron trebuie să rămână acasă să păzească puii!  Cât timp eu , cu tine şi cu perechea noastră Beta mergem să-i măcelărim!
-Bine, bine...  Dar cum se ajunge să-i omorâm?
-La asta m-am gândit cel mai profund!  Îl rugăm pe Alpha şi  perechea sa,  dacă are una, să ne lase să vorbim singuri.
-Pare un plan bun!  Bine,  să-l punem în aplicare!

După o oră de explicat şi al restul am pornit la drum. trecând râul am observat nişte patrulatori,  aşa că am încercat să ne facem văzuţi. Am intrat pe teritoriul lor şi ei au pornit un atac. -Hey,  voi!  Ieşiţi de le teritoriul nostru! zice sărind la gâtul lui Raymond,  iar acesta ferind-use.
-Ai lovi un Alpha mai puternic ca tine?  spune calm arătând-ui ochii roșii.
-Nu,zice un altul,  dar ce căutaţi aici?
-Am venit cu pace!  Vreau să vorbesc cu Alpha!  Suntem noii vecini.

Acesta scoţând un urlet anunţa pe Alpha-ul lor ca că are oaspeţi  . Alpha-ul lor find un lup respectuos ne-a invitat la el în  vizuină să povestim.
-Deci,  Alpha Raymond,  cum ţi se pare zona?
-Frumoasă, Alpha.....  Cum vă cheamă? -Brutus...Numele meu e Brutus.
-A,  mulţumesc ! Este o zonă chiar deosebită! Aveţi o Lunã?
-Da.... Nu,  am avut  . Ea şi puiul meu au murit într-o bătălie.
-Îmi pare aşa rău,  Brutus! zise Raymond.

Raymond P. O. V
I-am fãcut semn Kiarei să-l pună la pământ ţinând-ul de bot. Pe neaşteptate,  aşa ca în plan Kiara a sărit la el. Acesta uimit a încercat să se elibereze dar Lightning l-a imobilizat. Acesta se mişca sufocat .
-O,  Brutus!  Dacă nu erai aşa credul!  Nu vroiam pace,  ci haita ta!
Acesta făcuse ochii mari de teamă deşi pentru un Alpha era destul de slab! I-am aplicat lovitura finală înfigând-umi colţii în gâtlejul acestuia, el murund de durere şi sufocare.

Am făcut semn Jamillei să tragă perdele din piele jos.
Lumea a încremenit când am văzut ce am făcut cu dragul adăpost al lui Brutus.
-Uitaţi!  strig aruncând leşul lui Brutus la labele haitei.  Acest conducător nu mai există!  De acum preiau conducerea acestei haitei,  fiind noul Alpha!

Un pui strigând cât îl ţine gura protestează :
-Beta , fă ceva!
-O, puiule tu nu ştii că un Beta o dată ce moare Alpha,  nu i-a tronul fostului Alpha?  Ci mai degrabă e alungat şi devine un Rouge! strig din toată puterea plămânilor mei.
-De acum haita nu îşi va schimba ierahiile doar cel de Beta şi vânător! Iar eu voi fii Luna voastră şi voi asigura pacea şi hrana în haită!  strigă Kiara.
-Iar, Lightning,  lupul din stânga mea,  împreună cu perechea sa,  vor fii noua pereche Beta! zic eu. Iar acum foşti Beta plecaţi şi nu vă mai întoarceţi sau veți plăti!

Ci doi lupi o luară la sănătoasa schelălăind . Acum toţi erau comfuzi de ce se va întâmpla.
-Iar acum, spun eu, vom pleca într-un alt loc de trăit deşi veţi putea vâna şi aici! Acum urmaţi-ne!

Lupii făcându-ne loc mergeau în şir indian unii după alţii spre casă. „misiune îndeplinită ! " îmi spun cu un zâmbet în capul meu. Ajunsem şi timp de o oră şi un pic am stabilit ierahiile. De acum vânători şefi erau Arron şi Dakota pe care toţi o ştiau,  iar Beta era Lightning şi Jamilla. Mã gândeam dacă să pun şi un Gamma . Dar mi-am zis că nu cât timp nu cunosc pe nimeni. Dar în haita aveam pe:

Vânători :
-Arron, Dakota
-Rex (m)
-April (f)
-Spring (f)
-Edmund (m)
-Snow (f)

Patrulatori:
-Akita(m)
-Tara (f)
-Kill (m)
-Asha (f)

Omega
-Max (m)
-Lara (f)

Aceşti membri am aflat că erau de încredere . Poate nu vom avea probleme...  Un timp.

Bună  lume ! Acesta e noul meu capitol,  şi sper să vă placă v-aş ruga să vă uitaţi şi la cealaltă cartea mea „O vacanţă primejdioasă" . Vă rog din tot sufletul deoarece mă  deranjează ca la o carte să am 30 de aprecieri şi la alta doar opt. 
Vă mulţumesc!

Pa şi pusi ! 😘😀😘

Perechea Interzisa [Finalizata]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum