Cum a inceput durerea

257 25 10
                                    

Buna ! Mă numesc Kiara . Acum zac pe pământul rece si dur al toamnei . Nimic nu mai suna decât lacrimile mele curgandu-mi pe obrajii de lup . Așteptăm o speranță dar... totul era gata . Bătălia lupilor a început și clanul meu se luptă cu adrenalina în sânge . ,, Nu suport !" Trebuia să se oprească totul acum ! Dar mai întâi să ne întoarcem în timp...

--FlashBack--

Era o zi puțin noroasă , de vara, dar briza era călduță si plăcută . Mă întorceam de la vânătoare cu camarazii mei . Ma întorceam cu o căprioară grasuta alături de Lightning si Jamila . Eu sunt un lup roșu de foc dar sa nu exageram ... nu mă aprind în flăcări ! Era si culmea . Alpha era un lup mascul mare musculos si de culoare gri-albastruie . Frumos dar ... nu pot să spun ca era cel mai frumos dintre toți . Desi știam ca mai erau 2 luni si era timpul să îmi fac o pereche . Oare cu cine trebuia să-mi petrec restul vieții în haită ? Oare cu Logan lupul alb-cenusiu super popular și puternic? Nah .... n-am șanse. Mă duc în grabă sa beau niste apa ca simțeam un gust amar in gat si îmi displăcea la nebunie de tare . Lip , lip gust apa străvezie si buna .
-Hey , Kiara , unde ai pus căprioară ? E ora mesei si alpha nu o găsește .
-A da ! Am pus-o în tufisul ala cu mâncare dar cred ca a alunecat mai în jos pe vale .
-Bine mersi ! îmi strigă Lightning .
,,Oare Lightning o sa fie perechea mea ? Nu prea e genul meu dar no ..... " Lightning era un mascul care a capătat o cicatrice ca un fulger pe bot si avea o culoare alb-galbenie la blana.
Intru în pestera în care trăiam de când m-am născut și ma trântesc pe covorul meu de frunze nu super confortabil dar acceptabil . Unde Hawk care își curata blana lui maronie inchis plină de crenguțe si frunzulițe uscate . Stau si motai până la ora mesei .
-Haita veniți la masa ! strigă de data asta Beta .

Ma trezesc că din moarte și ma repezesc la mâncare după ce Beta si Alpha și-au luat partea.
Hai sa trecem la partea romantica .

--FlashBack de mai târziu --

La jumatea anotimpului ploios eu si cea mai buna prietena a mea Jamilla mergem la o plimbare de amiază . Ajungem până pe la râu unde apuc să ma bălăcesc si să o stropesc în joacă pe Jamilla .
-Hey ! strigă ea . Vai ce-ți fac eu ție !
-Numai să ma prinzi ! ii strig .

Ma indrept spre o parte mai adâncă și ... ,,Nu ...! Ce prostie am făcut ! " Blup, Blup . Ma scufund dar am luat o guriță de aer . Temporar... . Curenții mă trag în jos și Jamilla nu ma putea ajuta . La un moment dat simt ca ceva blanos si ud ma trage spre celălalt mal . ,,Cine ești ? " ma întreb în gand . Ma trage la suprafață cel mai frumos lup pe care l-am putut vedea vreodata . Avea ochi albăstrii si blana alba strălucitoare ca un înger căzut din cer zburând . Dar nu era din haita mea .
-Buna ... iam zis necunoscutului .
-Buna ! Scuze daca te deranjăm cu innecatul !
-Fix , mersi ! i zic râzând si dând din coada .

Cam așa a început iubirea mea interzisă .

Perechea Interzisa [Finalizata]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum