Raymond ma poate salva

132 12 3
                                    

Acele zile au trecut așa greu fără Raymond . Așa ca m-am îmbolnăvit . Nu am vrut sa dau semne de așa ceva dar intr-o zi când n-am mai putut am mers la Jamilla să-i cer cea mai mare favoare . Am rugat-o să mă duc la lac , la iubirea mea Raymond . Simțeam că el era singurul ca ma putea salva din boala asta idiota . Când am ajuns Jamilla ma pus ușor pe pământul moale si ud de ploaia de aseară . Cu un simplu urlet înfundat de la Jamilla , Raymond a ajuns în mai mare grabă ca un fulger care mistuie pământul .
-Kiara ! -Oh ,Kiara ce ți-ai făcut de arăți asa horror ?
-Nu prea poate vorbi , dar mi-a spus ca tot ce vrea e să recupereze acele 3 zile pierdute cu tine .
-Oh! Dar eu întrebăm mai mult ce nenorocire sa putut întâmpla de arăta așa ... pierduta .e
-Sa îmbolnăvit de dorul tau ... a fost efectiv distrusă !
-Vai , Lup Cer ! De ce ai lăsat o boală așa urata sa fie aruncata asupra iubitei mele ?!
-Aaaaaa.... zice Jamilla stânjenită de faptul că ea si Lightning nu erau inca iubiți .

A început să stea supărat pe mine cam jumătate de zi când mi-a spus că trebuie să vâneze niste peste pentru mine si el .
A fost totuși o zi drăguță dar infecta . Așa a fost încă 2 zile tot statea si îmi spunea povesti din copilăria lui de lupusor sexy .

-Si atunci când mă stropit sconcsul ala împuțit si rablagit , i-am tras un picior în nasul acela seducător de puturos si inca una între picioare .... ( rade ) ,să ghemuit la pământ și de atunci ma tot ocolește si daca ma vede că ma năpustesc spre el , începe a fugi la mama ! :-)
-Da ! Ce tare ! Ma eroul meu ! i-am spus .

Am început sa radem si pe moment m-am rostogolit din greșeală în apă . Unde am aterizat cu dosul în sus . Raymond mai ca pusca de ras , când îl stropesc pe boticul acela alb . A exclamat un ,,Hey! " Iar atunci iau noroi care îl trântesc la el în blana si rad înfundat . Sare pe mine si ma mociorleste cu noroi pe fata .

Si atunci avem cea mai drăguță conversație .
-Te iubesc, Kiara !
-Si eu te iubesc ! si il ling pe bot ( îl sărut ca n-am cum exprima altcumva).
-Kiara , ai vrea sa ...
-Da . Mi-ar face placere !

Asta însemna ca ma cerea ca sufletul lui pereche . Am acceptat desigur ! Îl iubeam așa mult ! Mai mult ca pe mine . Si am început sa merg acasă în haită după 30 de minute aproximativ. Noroc că nimeni nu îmi observase dispariția. Jamilla stătea acum mai mult timp cu Lightning. Sincer nici el nu era un lup urât dar nu era mai frumușel ca Raymond . Ma întâmpinat cu bucurie observând că eram ca noua mâncând peste si stand cu Ray . Iam zis că trebuie sa mergem intr-un colt mai retras în clipa aceea .
-Da , Kiara ce este ?
-Poti să ții cel mai mare secret al meu fără să te superi si fara să-ți fie ciuda ?
-Ok , să vedem ce e !
-Raymond .... e sufletul meu pereche !
-Cum ? Adică official?
-Da ! El am cerut .
-Nu cred ! Mama ce bucuroasă poti fii ! Te invidiez !
-Dar Lightning? El te-a cerut ?
-Da dar i-am zis că da doar ca vom spune la toată lumea când o să am voie!
-Super ! Dar să ști că ... vocea mi se stinge si tac .
-Da ce este ? Ști ac poți să-mi spui orice ! Nu o să spun si daca e cel mai tau lucru din lume!
-Ok ... înghit în sec. Eu si Raymond ne-am cum sa spun ... Am asigurat ... înmulțirea , spun stânjenită rău de tot ,.
-Vai de mine ! Asta e rău dar oricum nu spun. Dar când o să fii însărcinată cum o să le spui cine e tatal ?
-Ma mai gândesc la asta . Le voi spune că nu pot zice cât de mult aș iubii haita ! Asta e si gata !
-E adevărat nu vei putea spune.

Mi-a lins urechiusa în semn de consolare de la cea mai buna prietena. După care am mers si ne-am culcat . Ma simțeam așa singura cât timp Jamilla dormea langa Lightning! Dar va trece ...

Perechea Interzisa [Finalizata]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum