•••1•••

159 16 2
                                    

Keď som už konečne vystúpila z lietadla, tak som si počkala svoj kufor a následne zavolala taxík. Do piatich minút tu aj bol. Kufor som dala do kufra (jak vtipne to vyznie, nie? :D) . Šoférovi som nadiktovala adresu a on ma tam zaviezol. Cesta trvala tak desať minút. Vybrala som si kufor z kufra (:D) a vošla do budovy. Na "recepcii" sedela na pohľad milá stará pani. Podišla som k nej načo ona sa na mňa hneď pozrela.
"Čo si želáte?" Spýtala sa.
"Volám sa Alice Brown. A mám tu mať izbu číslo 39." Usmiala som sa.
"Och, áno. Nech sa páči tu máte kľúče. V izbe už máte spolubývajúcu. A izba je na druhom poschodí." Usmiala sa.
"Ďakujem." Chytila som kufor a vybrala sa na druhé poschodie. Hľadala som podľa čísla dvere. 34,35,36,37,38 á.... 39! Áno to je ono! Otvorila som dvere, keďže neboli zamknuté. Ihneď som uvidela dievča ležiace na jednej posteli. Pri otvorení ihneď vyskočila z postele a usmiala sa.
"Ahój, ty budeš asi moja spolubývajúca. Ja som Adele."
"Ja som Alice. Teší ma." Chcela som jej podať, keď ona si ma zrazu vtiahla do objatia. Bola som najprv prekvapená no nakoniec som jej objatie opätovala. "Som rada, že mám za spolubývajúcu nejakú normálnu a nie nejakú fiflenu." Usmiala sa. "Aj ja.." Úsmev som jej opätovala. "Ak ti nebude vadiť, vybalím sa."Povedala som.. "Nie. Ešte aj ja sa potrebujem vybaliť. Tak, keď sa vybalíme pôjdeme dole na večeru, nie?" "Hej môžme." Usmiala som sa. Zatvorila dvere, ktoré boli ešte stále otvorené, zobrala svoj kufor a odniesla ho k posteli. Otvorila som skriňu, ktorá bola blízko postele a prezrela, koľko miesta je v nej. Bola celkom veľká a výhoda bola, že mala miesto vyhradené na vešiaky aby som si mohla zavesiť nejaké dlhé šaty alebo kabáty. Vrátila som sa naspäť k môjmu kufru a otvorila ho a začala sa pomaly vybaľovať. Po asi hodinke a pol sme s Adele boli hotové a unavené. "Ideme na tú večeru?" Spýtala sa. "Božé mne sa nechce. Ale som taká hladná." Posadila som sa. "Idem sa prezliecť a ideme, okay?" Spýtala som sa. "Ok. Aj ja sa idem prezliecť." Povedala. Podišla som k skrini a otvorila ju. Obliekla som si čierne legíny a k tomu čierne tričko s bielym nápisom: "Normal people scare me." K tomu som si zobrala ešte biele conversky. Zavrela som skriňu a ešte medzi tým zakričala. "Adele. Ja už som hotová." "Aj ja." Pribehla ku mne.

Ahojte! :) Dnes je to oficiálne prvá časť tohto príbehu. Ako sa vám páči? :) Na začiatku to bude nudné ale potom sa to už rozbehne. :) Okay.... Uvidíme sa nabudúce. HI GUYS! :)

InternátWhere stories live. Discover now