•••6•••

101 12 1
                                    

Okolo siedmej sme sa začali chystať. Osprchovala sa najprv Adell a ja som jej zatiaľ vybrala oblečenie. Potom sme sa vystriedali a osprchovať som sa tento krát išla ja. Keď som bola hotová omotala som si okolo seba biely uterák a tak isto s uterákom na hlave som vošla do izby za Adell. "Tak, na posteli máš oblečenie. Choď sa obliecť." Zobrala som si teda tie veci, ktoré mi pripravila spolu zobrala do kúpeľne aj s čistým spodným prádlom. Keď som zavrela za sebou dvere, zhodila som uterák a začala sa obliekať. Páčilo sa mi to, čo mi vybrala Adell. (Obrázok hore ). Vlasy som nechala rozpustené. Nalíčila som sa  a vyšla z kúpeľne. Adell už bola tiež hotová, tak sme sa teda vybrali na tú párty. Vošli sme do tej izby, kde hrala celkom hlasno hudba. Boli tu už aj niektorí ľudia aj opití. Dosť skoro, ešte je len deväť hodín. Nevadí. Nechala som to tak a spolu s Adell sme vykročili k "baru". 

"Prosím 2-krát whisky s džúsom." Keď bol nápoj hotový, barman nápoje položil pred nás. Spolu s Adell sme ho ich naraz do seba kopli. Prešla mnou triaška ale potom to už bolo v pohode. Rozhodli sme sa, že pôjdeme tancovať. Izba bola prekvapivo celkom veľká. Väčšia ako tá naša. Nevadí. Začala som sa vrtieť do rytmu hudby. Chvíľu sme oproti sebe takto s Adell tancovali, keď ma niekto zrazu potľapkal po chrbte. Ihneď som sa otočila. Bol to Leo.
"Ja lenže.. hráme fľašu, pridáte sa?" Spýtal sa. Adell ihneď odpovedala.
"Áno." Leo sa milo usmial. Vybrali sme sa teda smerom k ostatným. Sadli sme si všetci do kruhu. A hádajte kto sedel oproti mne? No predsa Ben....jo no.. Karma je sviňa. Nevadí neriešim. Nejaké mne neznáme dievča zakrútilo fľašou, ktorá padla na mne neznámeho chalana.
"Pravda či odvaha?" Spýtala sa tá baba.
"Odvaha."
"Daj nejakému chalanovi pusu na líco." Chalan (áno stále neviem jeho meno) sa postavil a dal nejakénu neznámemu chalanovi pusu na líce. Chudák ten neznámy. Si asi myslel, že ten chalan je teplý. Nevadí no. Po splnení úlohy ten neznámy chalan zatočil fľašou. Tá padla na Lea. A takto pokračovalo ďalej.. kým tá fľaša nepadla na mňa.
"Pravda či odvaha?" Spýtal sa opäť nejaký neznámy. Mala by som sa už s niekym tu zoznámiť. Skoro nikoho nepoznám no nič. Naspäť k hre. Nie som zbabelec.
"Odvaha." Odvážne som sa usmiala. (Neviem... Existuhe vôbec taký úsmev? 😂😂👌).
"Pobozkaj Bena." Môj úsmev ihneď zmizol. Keď som sa pozrela na Bena mal neutrálny výraz. Pomaly som sa k nemu nahla a pobozkala ho. V podstate som ho bozkávala len ja. On nespolupracoval. Bolo to tak divné, ale.. nechápem... Pri tom bozku som cítila mne taký neznámy pocit... Moc neznámy pocit. Neskôr som vstala a išla k baru. Ostatných som si nevšímala. Objednala som si whisky. Neskôr zase a zase. Keď ma zas niekto nepotľapkal po chrbte. Bol to Ben.
"Dáš si?" Zdvihol fľašu. Bez rozmýšľania som prikývla a išla za ním. Vošli sme do nejakej izby. Otvoril fľašu a napil sa z nej. Neskôr ju podal mne. Poriadne som sa napila a potom fľašu položila na zem. Takto v tichosti sme popíjali hádam hodiny. Až nakoniec Ben zaspal a ja opretá o neho tiež.

Ahojte! Po dlhšej dobe nová časť! Snáď sa páči. Uvidíme sa nabudúce. HI GUYS!  ❤

InternátWhere stories live. Discover now