Okolo pol ôsmej som sa začala chystať. Obliekla som si čierne skinny jeans, čierne tričko s krátkym rukávom, čiernu mikinu, čiernu čiapku a čierne vansky. Jop, celá v čiernom. Zobrala som si ešte čiernu tašku do ktorej som si dala mobil, a koženku keby mi bola zima.
"Ježiš, si oblečená ako keby si išla banku vykradnúť!" Smiala sa Adell.
"Čo ty vieš." Žmurkla som na ňu.
"Ty si prípad. A keď vás chytia poliši?"
"Tak ma prídeš navštíviť do basy... Okay, Adell ja už idem. Pá" Povedala som a vyšla z izby. Pomaly a ticho som opustila aj internát. Blížila som sa k miestu, kde sme sa mali stretnúť. Ben už tam na mňa čakal s cigaretou v ústach.
"Ahoj." Pozdravila som sa mu.
"Ahoj, môžme ísť?" Spýtal sa a zahasil cigaretu.
"Hej." Povedala som a vyrazili sme.
"Si si istá, že to chceš robiť? Vieš, je to nebezpečné a poliši nás môžu chytiť. Každopádne ak poviem utekaj budeš utekať. Poliši tam môžu prísť každú chvíľu." Povedal a ja som prikývla.
"Chcem.. Už ťa niekedy chytili?" Spýtala som sa.
"To teraz neriešme. Takže vyber si miesto, kde chceš mať svoju prvú grafittu." Povedal a ja som sa začala obzerať. Boli tu nejaké staré vlaky, ktoré by sa dali postriekať, nejaké prázdne steny, nejaké polo rozbité autá a podobne."Tu." Vybrala som si jeden vlak.
"Dobre. Vyber z tašky spreje a ak nechceš mať od toho ruky tak si daj rukavice. Sú v taške." Zohla som sa k jeho čiernej taške a vybrala asi 5 sprejov a jedny rukavice. Spreje som odniesla k stene, ktorú budem maľovať a nasadila si na ruky rukavice. Postupne ku mne prišiel Ben a začali sme niečo maľovať na stenu.
******************
"Na začiatok dobré." Povedal Ben, keď som dokončila svoj výtvor.
"Ďakujem." Poďakovala som a ihneď vyľakane pozrela na Bena, keď som započula ako nejaký muž, respektíve policajt kričí niečo v tom zmysle, že poškodzujeme cudzí majetok a podobne.
"Bež!" Povedal Ben a ja som sa rozbehla smerom, vlastne ani neviem kam. Našla som jeden krík, za ktorý som sa schovala. Chvíľu nebolo nič počuť. Snažila som sa zachytiť aj ten najtichší zvuk, ale nič som nepočula. Poskočila som od ľaku, keď ma niekto potľapkal po chrbte. Keď som zistila, že to je Ben uľavilo sa mi.
"Si v pohode?" spýtala som sa.
"Áno. Ty?" Usmial sa.
"Som. Ideme?" Prikývol. Posledný krát sa obzrel a vyrazili sme k internátu. Cesta netrvala dlho, asi za 10 minút sme tam boli. Zastavili sme pri strome, pred ktorým sme sa aj stretli. Oprel sa o strom a zapálil si cigaretu.
"Chceš?" Ponúkol ma.
"Nefajčím." Zasmiala som sa. "Škodí to." Poznačila som.
"Nebodaj sa o mňa a o moje zdravie bojíš." Pristúpil ku mne a pozrel sa mi do očí.
"Ale čo by." Stále som s ním udržiavala očný kontakt. Pristúpil ku mne ešte bližšie. Boli sme doslova na sebe nalepení. Cítila som jeho cigaretový dych na mne. Chvíľku sme sa pozerali jeden druhému do očí, keď sme sa k sebe začali približovať. Vyzeralo to už tak, že sa pobozkáme, keď sa niekto ozval.
"Alice? Si to ty?" Spoznala som hlas Thomasa. Bola som zmätená. Ako to, že je tu? A veď. Ja som ho skoro podviedla. Odtiahla som sa od Bena, pričom som mu ešte stále držala ruku, ale nejakú extra pozornosť som tomu nevenovala.
"Thomas?" Pri pohľade naň ho už som nevidela chlapca, ktorého ľúbim, ale videla som len chlapca. V podstate on je stále môj frajer a za ten čas čo som tu som s nim nekomunikovala.
"Chýbala si mi, zlato." Pribehol ku mne pobozkal ma, čiže som musela pustiť Benovu ruku.
"Ehm." Odkašlal si aby sme mu venovali pozornosť. "Ja už asi idem. Ahojte." Otočil sa a odišiel. Ihneď mi chytil obi dve ruky a tým ma donútil odvrátiť zrak od Bena za ktorým by som najradšej behala a Thomasa tu nechala.
"Ako to, že si tu?" Spýtala som sa lebo ma fakt zaujímalo čo robí v New Jersey.
"Zajtra, vlastne dnes mám tu stretnutie. Bolo mi zle a tak som sa išiel poprechádzať. Ale mal som v pláne ísť aj za tebou. Veľmi si mi chýbala." Povedal a pobozkal ma.
"Hej, aj ty mne." Falošne som sa usmiala. Úprimne? Ja som naň ho ani raz nemyslela. Pozrela som sa na hodiny, ktoré ukazovali 0:54.
"Najvyšší čas ísť na internát." Povedala som.
"Dobrú noc! Zajtra sa stretneme. Ľúbim ťa." Usmiala som sa a odišla. Ja už k nemu nič necítim. Vybrala som sa na internát. Pomaly a potichu som otvorila dvere od našej izby, prezliekla sa a ľahla si do postele. No oka som zažmúriť nedokázala. Mala som v tom zmätok. Veď ja som sa s Benom skoro pobozkala. Ale otázka je, či to chcel. Či som to vôbec chcela ja. Cítim k nemu niečo? Cíti o ku mne niečo? A čo Thomas? Rozídeme sa? Nechala som moje myšlienky tak a zaspala som.Ahojte! :) Toto je prvá časť v novom roku takže niceee 😂👌 (preto je aj tak dlhá (800 slov)) Aleeee. Chcem vám všetko dobré popriať do nového roku, veľa úspechu, šťastia, dobrých známok čo mi pripomína, že za chvíľu končí 1. Polrok takže šup šup opravovať známky 😂📖 dúfam, že sa vám časť páči. ❤ Uvidíme sa pri ďalšej časti. Tak HI GUYS! :) ❤
YOU ARE READING
Internát
RomanceKniha je ZASTAVENÁ!! "Ehm, ahoj?" Chytil ma za ruku a pobozkal ma. Vzdychla som si, keď sa odtiahol. "Prečo to robíš?" Spýtala som sa, načo sa na mňa nechápavo pozrel. "Čo?" "Vždy mi dáš pocit, že medzi nami niečo je. Pri čom medzi nami nie je nič...