Ležala som v kúte a rozmýšľala. Keď na dvere niekto zazvonil. Odišla som otvoriť, no vo dverách nikto nestál. Ale všimla som si, že je niečo na rohožke. Bola to kytica ruží spolu s nejakým vzkazom. Pri čítaní toho vzkazu som sa usmievala. Hnevať som sa hnevala stále, ale aspoň sa to snaží vyžehliť. Za čo mu dávam jedno bezvýznamné plus. Do izby som sa vracala už s úsmevom. Cestou som stretla aj Adele, ktorá sa ihneď ozvala.
"Neviem kto to je, alebo čo to je, ale zaslúži si Oscara." Zasmiali sme sa a ja som odišla do izby. Ruže som dala do vázy a pomaly si začala pripravovať oblečenie, ktoré si oblečiem. Oblečenie som si dala na posteľ a vybrala sa do sprchy. Rýchlo som sa osprchovala, umyla si vlasy. Následne som zo sprchy vyliezla a vlasy si rozčesala a nechala ich schnúť. Pomaly som prešla do izby, kde som sa začala obliekať. Obliekla som si čierne legíny, vínovú mikinu s kapucňou a k tomu biele conversky. Navoňala som sa mojim obľúbeným parfémom a odišla do kúpeľne. Vlasy už boli aj celkom suché. Rozčesala som ich a dala do jemne messy drdolu. Maľovať sa mi veľmi nechcelo a tak som si dala len špirálu. Mobil spolu s peňaženkou som si dala do vrecka a vyrazila von. Trošku s miernými obavami, že medzi nami bude napätá atmosféra som vyrazila ku stromu, kde ma mal čakať. A aj tam čakal. Mal na sebe jemne úzke čierne rifle a sivú mikinu. Keď ma uvidel, usmial sa.
"Ahoj."
"Ahoj. Pôjdeme niekam, alebo ako?" Spýtala som sa.
"No mal som v pláne, že pôjdeme ku mne a pozrieme si film, ale rozhodni ty."
"Film bude fajn." Usmiala som sa.
"Fajn tak poďme." Išli sme pešo. Cesta netrvala dlho. Takých 5-10 minút. Celú cestu sme neprehodili ani slovo. Došli sme k jednej bytovke, ktorá vážne vyzerala nádherne. Tak luxusne. Skadiaľ tie peniaze berie? No jasné..... Rodičia. Kľúčami odomkol dvere bytovky a pustil nás dnu. Vyšli sme až na 3 poschodie a za rohom už bol jeho byt. Taktiež odomkol a pustil dnu mňa ako prvú. Ja som sa ihneď vyzula, no neverila som vlastným očiam. Ten byt bol nádherný.
"Máš to tu vážne pekné." Pozrela som sa naňho.
"Ďakujem. Poď." Chytil ma za ruku a mnou prešiel taký divný pocit. Ale páčil sa mi. Ocitli sme sa v obývačke, ktorá bola spojená s kuchyňou.
"Tam pod telkou v skrinke sú nejaké filmy, tak vyber. Ja zatiaľ pripravím niečo na jedenie." Usmial sa. Podišla som ku skrinke o ktorej hovoril a začala vyberať film. Bolo ich vážne veľa no ja som si vybrala Baywatch- pobrežná hliadka.
"Môže byť?" Spýtala som sa. Položil misku chipsov, víno a dve poháre na stôl a sadol si ku mne.
"Áno." Zapla som to, zatiaľ čo on nám obom nalial víno. Môj pohár vína mi podal a ja som ho prijala. Odpila som si z neho a položila ho späť na stôl. Neviem prečo, ale cítila som sa pri ňom nesvoja. Víno sme pili a pili. Chipsy som skoro vôbec nejedla. Film skončil a začali po obrazovke behať titulky. Pozrela som sa na Bena, presnejšie na jeho pery. Neviem či to bolo alkoholom v krvi, alebo túžbou, ale vrhla som sa na jeho pery. Bozky mi opätoval. Pretočil ma tak, aby on ležal nadomnou. Bozky boli drsné. Túžili sme po sebe obaja. Rukou mi vliezol po tričko a hladkal mi brucho. Dostal sa vyššie, k mojim prsiam, ktoré stále chránila podprsenka. Napriek tomu, že som mala podprsenku, prsia mi stlačil, načo som zo mňa vyšiel neposlušný vzdych, na čo sa on usmial.
"Si sexy." Bola som celá červená. Tričko mi vyzliekol. Vlastne všetko. Ležala som pod ním úplne nahá, zatiaľ čo on na sebe mal každý jeden kúsok oblečenia. Zmenila som to a, vyzliekla ho taktiež. Keď som uvidela jeho pýchu, moje zreničky boli sto krát väčšie. Neváhal a vsunul ho do mňa. Samozrejme, nezabúdal pri tom na bozky. Keď sme sa obaja urobili, vytiahol ho zo mňa, posledný krát ma pobozkal a ľahol si vedľa mňa. Gauč nebol veľmi veľký takže sme boli na sebe priam nalepený. Prikryl nás dekou, ktorá bola prehodená na gauči a obi dvaja sme zaspali nalepení na sebe.Ahojte! Máme tu novú časť. Áno je trošku 13+, ale to nevadí hádam. Mimochodom, dnes vyšla moja nová kniha, tak prečítajte si ju prosím. Volá sa WEIRD. Uvidime sa pri ďalšej časti. hi guys! :)
YOU ARE READING
Internát
RomanceKniha je ZASTAVENÁ!! "Ehm, ahoj?" Chytil ma za ruku a pobozkal ma. Vzdychla som si, keď sa odtiahol. "Prečo to robíš?" Spýtala som sa, načo sa na mňa nechápavo pozrel. "Čo?" "Vždy mi dáš pocit, že medzi nami niečo je. Pri čom medzi nami nie je nič...